andries Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 hallo ik ben andre woon in zweden heb vandaag net een nieuwe fabia gekocht en ben geintresseerd in dit forum grappig om met andere mensen kontakt te hebben die dezelfde auto hebben Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EdK Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 leuke voor jou is dat er nog een hollandse zweed hier lid is !Naam ? die is me even ontschoten.Maar goed welkom hier op het fora en hoop dat je hier je ding kunt vinden en ook je dingen hier wil posten in uiteraard de juiste topics Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rosinfield Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 welkom! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oud-lid Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 leuke voor jou is dat er nog een hollandse zweed hier lid is !Naam ? die is me even ontschoten.Skodasweden is ook woonachtig in Zweden en actief hier! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snelle Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 Welkom, Andries Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
boydanan Geplaatst: 10 april 2013 Delen Geplaatst: 10 april 2013 welkom hier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MarcoO2 Geplaatst: 10 april 2013 Delen Geplaatst: 10 april 2013 Welkom hier en veel plezier! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The bone collector Geplaatst: 10 april 2013 Delen Geplaatst: 10 april 2013 Welkom! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skoody Boo Geplaatst: 10 april 2013 Delen Geplaatst: 10 april 2013 Ik heb in Stockholm in o.a.Vällingby gewoond, de proefrit voor mijn Fabia gemaakt in Skärholmen in een 86 pk tsi, en een greenline geprobeerd in Haninge. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen