Ga naar inhoud

Skoda embleem verweerd


CaseyBasey
 Delen

Aanbevolen berichten

... dat er mogelijk voor een bepaalde serie Yeti's een terugroepactie wordt opgezet voor het vervangen van het logo. .....

Ben net bij de dealer geweest, en die vertelde dat het embleem aan de achterzijde inderdaad bij een bepaalde serie (waar de mijne onder valt) vervangen gaat worden. Er schijnt een verbeterd embleem gemaakt te zijn. Wordt geen terugroepactie (het is natuurlijk niet urgent) maar gebeurt bij een bezoek om andere redenen bij de garage. Dit kan vanaf heden gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Mijn logo's waren al verweerd maar nu is de achterste er zomaar af gevallen, in de wasstraat.

Auto is net 2 jaar en 2 maanden en volgens de dealer geldt voor de O2 niet met een of andere terugroepactie!

"Nou, dan bestel je er toch gewoon een?" zei ik.

Zonder logo kan ik niet rijden natuurlijk.

Duurt een paar dagen eer zo'n ding binnen is ook nog.

Morgen laat ik de nieuwe erop plaatsen want ze belden net vanmiddag dat het logo binnen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Van mijn Roomster hebben ze destijds de logo's vernieuwd omdat ze verweerd waren, maar ik zag gisteren dat het logo vóór, alweer aan het verweren was. :(

Nog niet zo erg als de eerste keer, maar langs de randen begint er alweer een soort van wittige uitslag onder de coating zich te verspreiden.

 

Zal deze week (als de auto voor een onderhoudsbeurt toch bij de garage is) eens vragen of men ze weer (kosteloos?) wil vervangen...

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hook,

 

Nou is bij mij op de skoda ook het geval, logo's worden langzaam aan wit/grijs aan de randen. Mijn schoon vader heeft een passat nu 14 jaar oud. Hier en daar een spikkeltje op het logo, maar verder nog goed.

 

Nieuwe logo's? Nee voor mij niet, misschien als ik in de buurt ben bij de sloop. 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mijn Roomster hebben ze destijds de logo's vernieuwd omdat ze verweerd waren, maar ik zag gisteren dat het logo vóór, alweer aan het verweren was. :(

Nog niet zo erg als de eerste keer, maar langs de randen begint er alweer een soort van wittige uitslag onder de coating zich te verspreiden.

 

 

Bij mij idem dito.

Ik heb verlengde garantie, en laat ze aan het eind van de garantie vervangen, als het oude logo tenminste nog verkrijgbaar is. Het nieuwe hoef ik niet omdat ik die niet mooi vind en bovendien slechter bij mijn brilliant silver Yeti vind passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag eens rondgekeken naar de staat van de logo's op de diverse Skoda occasions die er bij de garage stonden. En wat blijkt, vele logo's zijn verweerd!

Van zowel Fabia's, Octavia's alsmede Roomsters, vrijwel alles wat ouder was dan >1 jaar vertoont verweringssporen (in meer of mindere mate) bij vooral het logo aan de voorzijde. Je ziet overal van die wittige kruipsporen onder de chromen glanslaag, vooral langs de randen van de logo's.

 

Men keek naar het logo van mijn Roomster en haalde zo'n beetje de schouders op... Heb er verder niet over gezeurd, had er eigenlijk geen zin in om er over door te zagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe