Ga naar inhoud

Skoda embleem verweerd


CaseyBasey
 Delen

Aanbevolen berichten

Zo, doorgegeven. Verder lijkt de lak een beetje bobbelig/spikkelig onder/rond het logo. Zal hier zo bij daglicht (staat nu in de garage) even een betere foto van maken.

Interessant detail is, dat er mogelijk voor een bepaalde serie Yeti's een terugroepactie wordt opgezet voor het vervangen van het logo. I know nothing... (A) En nee, dat is geen grap!

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb ik ook al wat over gehoord

Schijnt dat het oude logo dan verwijderd wordt en dat je die nieuwe logo's die ook bij de citygo erop zitten dan ook op de Yeti geplaatst worden.

En nu maar hopen dat ik met me wagen er ook bij mag zitten !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunt wel bestellen maar zoals jij ook al verteld, is voor bepaalde serie's van Yeti's

En nou lijkt jou Fabia van binnen misschien op een Yeti, maar hij is het niet !!

Maar helaas kon mijn dealer er verder ook nog niets over zeggen , dus we gaan met zijn allen maar afwachten dan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verhaal heb ik in ieder geval uit betrouwbare bron, i.v.m. het hoge aantal verweerde logo's willen ze daar vanuit PON/fabriek dus een goede actie voor maken. Weet niet of ze dat pro-actief doen, of pas als je bij de dealer komt voor onderhoud. Sowieso is het maar één specifieke reeks, niet direct alle yeti's of zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou de pekel hier ook nog invloed op hebben? En heeft iedereen het aan de achterzijde, of is die aan de voorkant ook nog een keer aan de beurt?

In het donker met flits zie je goed waar het probleem zit. Los daarvan, kijk eens naar die spikkels rechts... (2e foto)

post-2-0-72976900-1331632613_thumb.jpg

post-2-0-61617600-1331632674_thumb.jpg

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, in die zilveren buitenrand om het logo heen zal ik maar zeggen. Ze hebben het vervangen, maar bij deze begint het dus ook al.

Heb ze hieromtrent ingelicht en ook gezegd dat vervangen dus niet zo zinvol lijkt, maar dat ik iets had vernomen over een evt terugroepactie.

Als ik antwoord krijg, laat ik het wel weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zowel last van die rand rond/van het logo (dus niet op de carrosserie). Dit is van voren te zien op de 1e foto en de rand op de 2e

tevens zie je naast het logo (rechts onder 2e foto) in dat verdiepte deel spikkels of iets dergelijks. Dat is dus echt op de carrosserie.

post-2-0-15684000-1331646384_thumb.jpg

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor al die Yeti rijders die het zat zijn om telkens maar weer naar die dealer te rijden voor een nieuw logo omdat die op de wagen alweer is verweerd heeft Superskoda nu een optie waarmee jezelfs in het donker mee gaat opvallen.

http://www.superskod...-Black-V3-WHITE

Tsja Witte Yeti (rijders) eigenlijk kunnen jullie er niet meer omheen !?

post-27-0-73384000-1331978495_thumb.jpg

Het logo bij daglicht

post-27-0-81293800-1331978482_thumb.jpg

Maar zo ziet het er bij nacht uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe