Ga naar inhoud

Met twee GSM lopen of met een dualsim toestel ?


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Door omstandigheden loop ik alweer een tijdje met twee mobieltjes rond en dat begint me aardig de keel uit te hangen.

Zeker op het werk is het niet echt fijn om met die twee kassies rond te lopen.

Nu was dus een tijdje terug die aanbieding van Aldi met een dualsim toestel en dacht dat kan wel wat voor mij wezen.

Maar ja om die te kunnen bemachtigen moet je al s'nachts voor de deur gaan liggen op je matras in je winterslaapzak.

Dus nu eens de GSM wereld aan het verkennen en buiten het Aldi toestel kom ik het samsung toestel ook tegen.

http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/mobile-phones/mobile-phone/GT-S6102SKAXEN

en ik blijf nu toch met een paar vragen zitten, is het toestel op zich een goede keuze ?

en zodra ik er twee simkaarten in heb zitten zijn ze dan beide actief in de lucht en dus van beide een oproep ontvangen ?

Want dat is me nu nog steeds niet duidelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar zelf heb ik een redelijk goed gevoel over die samsung maar ben er wel een leek in.

Hoe is jullie mening over dit toestel ?

zal het internet gebeuren waarschijnlijk gebruiken indien er wifi aanwezig is bij klant of kennissenkring maar via gsm net zal ik dit zeker niet gebruiken.

maw heb ik hier genoeg aan en is het zijn prijs waard of weten jullie nog een vergelijkbare tegenhanger met goed recensies ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen specifieke ervaringen met dit toestel, maar die Galaxy's staan goed bekend. En volgens mij stel jij niet bepaald buitenissige eisen aan het toestel, dus zal je je niet snel een buil vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik bedoelde ook hier op de iPad in België :) als men lid bent van testaankoop kan je dit bekijken. En hier zie ik de naam Samsung meermaals terugkomen in de top. Spijtig genoeg zijn het de telefoons met ėėn sim kaart die in de test zijn opgenomen en laat ik verstaan dat je dat niet zoekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar niet die telefoons....Zijn altijd zó weg.

@Ed: je kunt één van de twee SIMs instellen als voorkeur voor uitgaand gesprek; inkomende gesprekken komen allebei gewoon binnen. Download anders even de handleiding van de site van Samsung, dan ben je er waarschijnlijk snel achter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank edwin voor de tip en dit heb ik gisteravond dan ook al gedaan en de volgorde die jij al vertelde is inderdaad de volgorde die beschreven staat en die ik zoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja IBV dit heb ik ff gemist op het forum, maar ondanks dat ik de samsung al heb besteld dank ik je toch voor het meedenken

en de toekomst zal het uitmaken of ik wel of niet hiermee de juiste keuze heb gemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij had op het venster een lichtsensor geplaatst en zodra hij het gsm nummer belde dan lichte het scherm op en hierop reageerde dan de sensor waardoor er een puls werd gegenereerd naar de plc van de slagboom waardoor hij werd open gestuurd,

Briljant, dit soort oplossingen. Lekker out off the box denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe