Ga naar inhoud

Met twee GSM lopen of met een dualsim toestel ?


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

Even een vraag over me toestel en dan eigenlijk meer over samsung en android in algemeen.

Kreeg verleden week de melding dat ereen nieuwe firmware was en dat toestel geupdate moest worden.

Affijn met toestel met Kies aan laptop gehangen om te updaten, dit ging in eerste instantie miet lukken maar na wifi op toestel uitgezet te hebben ging dit verder zonder problemen.

Maar nu heb ik al een week lang dat ik om de 3 uur een meding op toestel krijg dat er een software update is en dat download mislukt is.

En zodra ik aanklik dat hij moet downloaden dan doet hij een paar pogingen en dan zegt toestel weer dat download mislukt is.

En heb hem weer aan kies gehangen en wifi op toestel uitgezet en gekeken of via deze wijze de melding nieuwe software zich meld , maar uiteraard nada noppes.

Hierna in instellingen van toestel de mogelijkheid van melding neuwe software uitgezet zodat ik dacht hiermee de melding niet meer te krijgen.

Maar helaas blijft de melding telkens maar komen en moet ik telkens weer op annuleren drukken op toestel.

Wie weet wat de oorzaak is en eventueel wat te doen om in iedergeval die melding niet meer te krijgen ??

en dan niet komen met antwoorden van nieuw toestel kopen want daar schieten we niets mee op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee... Ik ben niet heel erg thuis in Android.

Kun je die software-update niet nog eens integraal uitvoeren? Of anders backup van al je gegevens maken, een complete factory-reset doen en dan de updates opnieuw draaien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je wel de laatste versie van Kies? Die is recentelijk ook helemaal venieuwd.

Wat ook kan helpen is je toestel eerst terugzetten naar fabrieksinstellingen (zeker weten dat 'ie niet geroot is?) en de landcode aanpassen.

Android updates worden afhankelijk van ingestelde landcode uitgerold.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnieuw updaten met kies gaat niet. Alleen noodherstel kan. En nieuwste geheugen slurpende lies staat er op. Maar lijkt nu over te wezen na in instellingen de update knop genomen te hebben en er niets is geupt.

Dus we kijken het weer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Denk dat mij ook maar eens een smartphone zal aanschaffen vaderdag is in zicht al was het maar voor de brandstof app. :D

Een samsung galaxy s2 plus, kopen in NL want daar is het goedkoper dan hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe