Ga naar inhoud

vernietigen oude databestanden


hobbel de bobbel
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Uitboren misschien Hobbel ?

U weet wel met een boor tbv ijzer of RVS en een elektromotor met aan de as een spankop waar je de boor in kan vast klemmen !?

Maar begin film laat men gewoon zien hoe de deksel er af te schroeven .

Dus weet niet wat voor middeleeuwse HD jij in het bezit hebt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 ding is zeker, Hobbel heeft weer een afwijkende HD dan de algemene PC gebruiker !

En dan heeft hij nog niet eens een appel computter 8-)

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou op Ed,

De HD in kwestie is inmiddels alweer twee weken met een zaagsnede vab ruim 2 cm. dwars soor de behuizing, in de kliko beland, foto's maken lukt dus niet meer.

Ik weet echt heel zeker dat het een soort glad afgwerkte popnagels waren.

Ja, en uitboren had achteraf wel gekund, maar dat was mij te netjes, niet destructief genoeg.

Je hebt jezelf tijdens zo'n actie tot een bepaalde vorm van razernij weten te brengen :zwitserland: en bij die gemoedstoestand past dan geen voorzichtig uitboren meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De HD in kwestie is inmiddels alweer twee weken met een zaagsnede vab ruim 2 cm. dwars soor de behuizing, in de kliko beland,

Ook zoiets?! Elektronika schroot hoort niet in de kliko!

Er zitten (kleine) hoeveelheden edelmetalen en zware metalen in. Die kunnen nog gerecycled worden ipv in de verbrandingsoven te belanden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rest van de computer had ik overigens wel netjes gescheiden bij de gemeentewerf ingeleverd.

Maar, ik ga een HD echt niet netjes aan de heren bij de slagboom, op een presenteerblaadje overhandigen.

Gewoon verbranden, laten ze die edelmetalen, maar uit de slak van de verbrandingsoven peuteren, dan hebben de toekomstige archeologen/ goudzoekers,

ook wat te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Braaf Ed, Braaf !

Ondertussen ben ik bij mijn te vernietigen voorraad ,oude floppy disks aangeland.

Ogenschijnlljk een gemakkelijke actie, maar verbranden is niet echt schoon, dus nu ligt er op mijn bureau een stapel floppy's met zeer bedenkelijke inhoud, te wchten op hun destructie.

Iemand ?

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist wel, dat het een echt serieus probleem was, zeker na het zien van de beelden van PC -freak. (de Russiche oplossing)

Die HD- crusher lijkt mij het meest destructief,wat bij dan weer op de gedachte brengt, om de schijf op een stuk spoorail te leggen.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tamelijk sterke magneet een aantal dagen tegen een USB stick aangelegd, maar de laatste blijft het gewoon doen.

voordeel van zo'n crusher is dat hij niet ontspoort

Is waar, de Nederlandse trein, zonder toilet, is inmiddels vederlicht geworden en struikelt gelijk over van alles, losse bladeren, hard schijfje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tamelijk sterke magneet een aantal dagen tegen een USB stick aangelegd, maar de laatste blijft het gewoon doen.

Goh, echt? 8-)

Zit je ons nou in de veiling te nemen? Of kom het door het middernachterlijk uur waarop je dit post?

Stop 'm in de magnetron. Magnetron op vol vermogen en ping, pats, boem. Gelijk twee devices rijp voor de schroothoop!

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tamelijk sterke magneet een aantal dagen tegen een USB stick aangelegd, maar de laatste blijft het gewoon doen.

Flash staat los van magnetisme.

Is waar, de Nederlandse trein, zonder toilet, is inmiddels vederlicht geworden en struikelt gelijk over van alles, losse bladeren, hard schijfje..

De zwaarste treinstellen heeft connexxion in dienst tussen Amersfoort en Ede-Wageningen. Die hebben een vergelijkbaar gewicht als wijlen materieel '54. Een willekeurige locomotief voldoet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe