Ga naar inhoud

fotografie


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Nou nou, het forum gaat wel erg hard achteruit met dit soort filmpjes/ muziek ;) .... En wie beschermt ons en het beschermde platje edelweiss tegen deze muziek? Tegenwoordig schijnt hij zich voor te willen doen als ouwe hardrocker... Zoals de Duitser zegt, je oller desto doller (hoe ouder hoe gekker)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, hij heeft onlangs een album uitgebracht, en ik denk er over om het te bestellen. Het is gewoon te grappig. Ik geloof dat Heino's smoes was dat hij juist het volkslied in deze liedjes ontsloot ;) .

Verder - ik zal het niet plaatsen - heb je op youtube de optelsom van André Rieu, Heino, en een Vrijthof vol hossende Limburgers, en ik vind dat echt fantastisch. Als het puur, compromisloos, uitgesproken en vol overgave is, dan doet de stijl waarin er voor mij niet zoveel toe.

Maar het hoort hier over foto's te gaan, dus tot zover maar weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Ed, veel mensen worden er wel blij van van dat soort namen en muziek. Dus dat is al heel wat en positief enthousiasme is inderdaad leuk om te zien! Frans Bauer is ook zo'n fenomeen waar je muziekaal vraagtekens bij kunt plaatsen, maar hij lijkt wel een aardige en sympathieke vent als je hem al eens op de Teevee ziet.

Ik zal niet voor jou spreken (maar dat zal niet veel anders zijn dan bij mij) maar van mijn gezang (of wat er voor door moet gaan) zal helemaal niemand blij worden en staat Amnesty International meteen op de stoep omdat ik de mensenrechten van de luisteraar geweld aan doe ;).

Sorry voor het off-topic gaan trouwens :o .

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeie camp behoeft geen krans en edelkitch al helemaal niet; sommige dingen zijn zo fout dat het van de weeromstuit weer mooi wordt. Vroeger werd dit nog wel eens tot uitdrukking gebracht in de onovertroffen TV shows met blote dans van Wim T., maardie tijd is helaas voorbij. Nu is het allemaal "echt" en dus niet om aan te zien. Ik ben me er van bewust dat dit een uiterst elitair gezichtspunt is hoor.

aangepast door Rosinfield
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hackers er steeds vaker in slagen apparaten met een netwerkverbinding te kraken, is geen nieuws, maar nu moeten mensen zelfs twee keer nadenken over de plaats waar ze een camera gebruiken. Een Duitse beveiligingsonderzoeker is er namelijk in geslaagd de high-end camera EOS 1D X van Canon te hacken. Hij maakte van het fototoestel een echte spionagetool.

Hackers kunnen de camera hacken vanaf het moment dat gebruikers verbinding maken met een wifinetwerk. Het gaat dan om netwerken die niet vertrouwd zijn. Denk daarvoor maar aan gratis wifi in een eettent of een netwerkverbinding in een hotel. Een beveiligde verbinding thuis is dus wel relatief veilig.

Daniel Mende, de beveiligingsonderzoeker, meldde het nieuws op de Hack in the Box-beveiligingsconferentie die eerder deze week plaatsvond in Amsterdam. Hij probeerde de toeschouwers duidelijk te maken dat het redelijk eenvoudig is om foto's en video's te stelen, maar dat hackers ook zelf foto's of video's kunnen maken eens ze het toestel gekraakt hebben. Volgens tweakers.net is het zelfs mogelijk een livestream op te vragen op deze manier.

De Duitser had de bedoeling samen te werken met Canon. Hij wilde de problemen voorleggen aan het bedrijf en er een oplossing voor zoeken. Toen Canon de samenwerking weigerde besloot Mende zijn bevindingen zelf openbaar te maken.

Bron: het nieuwsblad.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt spannender dan het is. Vrijwel altijd zal een gebruiker van deze camera een beveiligd netwerk gebruiken, in z'n eigen studio waarschijnlijk. En dan is er niet veel aan dr hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe