Ga naar inhoud

fotografie


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

jaja Skoody je moet wel ff bijblijven in de techniek van het tulpenkoppenonthoofdmachines.......

maar kunnen ook voor de narcissen gebruikt worden hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja die hete nog niet zo lang geleden nog de bukkende scholierenlaan.

Waar blijft die goede oude tijd dat je alles van anatomie op de landerijen leerde.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Soms levert juist onkruid het mooiste beeld op. In Zeeland heb je van die "wilde bermen", worden niet gemaaid en dat zijn ieder jaar weer ware kleurfestijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen weekend ben ik ook begonnen aan de dslr "hobby", nu maar hopen dat het niet helemaal doorslaat..

De reden is eigenlijk omdat onze compact van Panasonic (Lumix FZ-28) kuren begint te vertonen met de firmware. 

Toen zag ik in een krantje van de Makro een Canon 1100d staan (met 18-55 lens) voor 276 euro inclusief btw, ik dacht nou die zijn ook niet zo gek duur meer..

Hop op marktplaats en snuffelen en natuurlijk vind je dan ook wat..

Het is een eos 400d geworden, met accugrip, 18-55 3.5-5.6 standaard lens (met IS), 4x accu, UV filter, tas en CF kaart van 4GB, alles bij elkaar voor 150 euro over kunnen nemen. Lijkt me een nette prijs voor de set. Afgaande op de mapnamen op de CF kaart heeft het toestel zo'n 19.000 foto's gemaakt.

 

Als oud compact gebruiker met een groot zoombereik camera, is het wel even wennen en ik denk dat er nog wel een ander objectief bij gaat komen. Eerst maar eens even spelen met het apparaat en leren hoe het werkt, de tulpen hier in de tuin zijn alweer verdwenen.

 

Mijn kronkel was, dat mocht ik het niets vinden dan kan ik hem zeker voor hetzelfde bedrag weer van de hand doen en alsnog verder kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe