EdK

Wasmachineman op weg naar vakantie adres

Recommended Posts

Vanmorgen rond de klok van 8 uur in de vroege ochtend kwam ik onze Forumvriend Frank tegen met zijn gezin

En hij heeft ons hier wel wijs zitten maken dat hij naar Italië ging en daar hotelletjes / appartementen gehuurd had maar dit blijkt allemaal niet geheel naar waarheid te zijn !

Hij heeft gewoon een sleurhut , maar moet zeggen wel een mooitje zoals jullie op foto kunnen zien !

één met dakspoiler en derde remlicht erin gebouwd, dus mooier en veiliger kan het niet !

post-27-0-31840500-1342710199_thumb.jpg

• Like 1

Sterker nog heb 2 minuten naast hem gereden en hij keek niet links of rechts maar stocijns vooruit !

Maw wilde me niet zien , en geneerde zig inderdaad met zijn rode kop !

Tsjaaa dan had ie zich maar niet moeten verslapen !

Hij zou om 05.00 vertrekken had hij het gister over.

En als ik hem dan om 8 uur op de weg zie rijden , wel dan heb je je aardig verslapen lijkt me zo !?

Dit had ik nu echt van hem niet verwacht, maar ja zo zie je maar.

Vanmorgen rond de klok van 8 uur in de vroege ochtend kwam ik onze Forumvriend Frank tegen met zijn gezin

Volgens mij kwam jij de dorpsgek van Purmerend tegen op de snelweg? Rond 0700 waren we al in Emmerich bij een McD aan de cappuccino!

We kwamen hier in Oostenrijk rond 1600 uur aan en hebben heerlijk gecruised op de Autobahn.

Beetje koud was het wel maar hier is het nu 20 graden. En koelt het snel af. Net gegeten in het restaurant hier en morgenvroeg rond 0600 rijden we weer verder, 800 km te gaan! Morgen log ik maar weer in om te kijken of Ed geen onzin verkoopt hier!

Toch een + gegeven voor deze post van Ed!

• Like 1

En Menno , hoe noemen ze deze fase nu van ontkenning ?

Is jouw vak geweest dus jij moet toch weten in welke ontkennings fase een iemand dan moet zitten !?

Volgens mij kwam jij de dorpsgek van Purmerend tegen op de snelweg?

Kan niet, ik was niet met de auto vandaag :clown:

Klopt hoor Edwin, ik heb je nog voorbij zien fietsen en je had geen caravan achter je fiets !

Trouwens wie was die mooie blonde rondborstige dame achterop de bagagedrager ?

Volgens mij was die sleurhut gewoon van Ed zelf... Die Yeti is immers niet voor niks sleurhuttrekker van het jaar!

Sodela u zit er geheel naast.

A ik heb nog geen vakantie en moet nog steeds werken

B mezelf fotograferen ? ben tot veel in staat maar midden op den snelweg dit soort stunts uithalen ?

C maar ik begrijp je reactie hoor, ook voor jou zal dit hard aankomen omdat je Frank niet met een caravaan op pad ziet gaan, maar ja tis toch zo.

D Maar moet wel zeggen dat de rode gordijnen netjes schoon gewassen waren, dus hierin heeft hij me zeker niet teleurgesteld zou haast een wasmachine bij hem gaan bestellen.

Punt C slaat de spijker op de kop (de rest van het alfabet natuurlijk ook hoewel ik je tot alles in staat acht, dus ook B), ik had dit niet van Frank verwacht. Bij hem verwacht ik eigenlijk wel heel veel stijl en klasse.... Gelukkig hebben we D nog, dat maakt veel goed....

Ach Sodela zullen we het er maar op houden dat het door de recessie komt ?

Een ieder moet een stapje terug doen alleen de één wat meer dan de ander.

Maar in mijn ogen wordt hij er echt niet minder van hoor , en hij heeft ze best gedaan met het schilderen van zijn sleurhut

Heb je het warm Frank ?

Trouwens de groetjes van je ZMM

ze mist je, net als je Buuf

Dus, wanneer krijgen we een foto met als bewijs dat je echt op vakantie bent?

Foto van jezelf met de krant? Haha

• Like 1

Inderdaad die krant zegt me ook geheel niets !

Telegraaf is DE krant? DE lokale normale krant dus... Anders zegt het niks natuurlijk, foto van de iPad met een NL. Krant....

DE krant ??

Nu hou ik me maar heel stil, maar je hebt massel dat me opa niet meer leeft.................. anders had je nu bezoek gehad !

En niet voor een bak koffie

Ik lees die krant ook niet, behalve op vakantie (en dan alleen nog de zaterdag-editie). Op een of andere manier is vaak alleen de Telegraaf over de grens goed verkrijgbaar.