Ga naar inhoud

Wasmachineman op weg naar vakantie adres


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Als ik met vakantie ga / ben dan wil ik geen eens een hollandse krant onder ogen hebben !

Staat toch alleen maar ellende in, en als er wat op het thuisfront is gebeurd staat dit toch niet in de krant ( zelfs de telegraf niet )

En wordt ik wel gebeld door het thuisfront

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krant kopen is ouderwets mannen! Internet.

Hier even een siesta gehouden, de kids en vrouw slapen nog en dan ik mooi na 2 uurtjes uitbuiken even inloggen hier.

Vanmorgen even het strand opgegaan. Loungeclub geweest en 2 frisdrank en 2 cappuccino besteld: 7 euro! En dan krioelen er ook nog 3 signorina's om ons heen om te vragen of we helemaal happy zijn?

Verder hier dus bij de loungeclub (op 2 km van app) een zwembadje. de zee natuurlijk en ligbedden met parasolletje! Hier blijven we dus nog wel even plakken, vermoed ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan krioelen er ook nog 3 signorina's om ons heen om te vragen of we helemaal happy zijn?

jammer hé dat je niet alleen bent !!...........................................

Ed, het is ook meer als het toiletpapier op is. Met gevaar voor eigen leven kun je dan eventueel dat bedrukt toiletpapier gebruiken, alleen in emergency gevallen natuurlijk...

zelfs dan niet sodela, dan maar de bladeren van de brandnetel en op de blaren zitten erna !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo en nu een foto voor frank om hem weer wat heimwee te geven naar het mooie Nederland !

Jaja Frank heb ik speciaal verleden week voor jou gemaakt !!

post-27-0-51399000-1343668034_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja maar dat is wel heel klein dan !

Maar net voor brug moest ik naar rechts en daar in appartementen complex een kaartlezer vervangen die men gesloopt had

Nog geprobeerd of collega die klus niet wou doen, maar ging met net zoveel tegenzin dat dorp in als ik !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe