Ga naar inhoud

Wasmachineman op weg naar vakantie adres


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Ed woont in dat dorp boven A'dam maar is geboren in Diemen dacht ik! Hij had het over vroeger dat alles beter was en dat je nog gewoon op de straten in Diemen kon spelen met zijn voetbal!

Bijna Frank, vriend !!

Zaandam geboren, opgegroeid in het dorp Diemen , gevochten om kerstbomen met het betondorp elk jaar !

Mijn opleiding genoten in Weesp

En 20 jaar ruim die amsterdammers geholpen met mijn vakmanschap en daardoor mocht ik in Pénd wonen

Hierdoor wel dat accent van ze overgenomen.

En nu eindelijk voor me geboortestad aan het werk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach die laatste 2 weken zijn zo voorbij nu en voor je het weet zit je dan aan de kerstkonijn met SMM en SPP

Maar rij voorzichtig en geniet van de omgeving

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zo, weer thuis geslapen na 4 weken. Tijd vliegt voorbij natuurlijk. Totaal 5900 km gereden met een gemiddeld verbruik van 1 op 18 zegt de BC.

Zal wel iets onzuiniger zijn moe hoe onzuiniger kan ik niet zien omdat ik geen bonnen heb bewaard.

Auto was wel een perfecte vakantiewagen, alles ging makkelijk erin, dsg is fantastisch, de dvd spelers hebben overuren gedraaid op de lange stukken die we hebben gereden. De lederen bekleding was soms iets te warm wat we verhielpen om een stranddoek op de stoel te leggen en daarop te gaan zitten dan. Wel makkelijk schoon te maken natuurlijk dit leer.

Als de auto in volle zon stond deed ik even de ramen en schuifdak open, warme lucht eruit blazen en daarna de airco aan en een minuut later was alles goed te doen en konden we rijden.

Navigatie gaf in Italie erg veel foutmeldingen door mbt files, wat anderen ook al ondervonden in Frankrijk.

Gister in Duitsland gaf hij juist de exacte files door met alternatieven. Ik zou de Columbus echt niet kunnen missen weer, hij bespaart hij toch veel tijd!

Minpuntje? Nee! De volgende vakantie zal deze O2 waarschijnlijk niet meemaken want in april 2013 zal deze vervangen zijn, voor wat is nog een groot vraagteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat jullie weer goed en veilig zijn thuisgekomen!

Wat die navi betreft: mijn Kenwood / Garmin weet het af en toe ook niet, hier in Italië. Soms de meest vreemde binnendoorweggetjes, terwijl op de borden een directe route over hoofdwegen geeft. Maar ach, het is een adembenemend landschap hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe