Ga naar inhoud

Skoda garage Nieuwmoer - Van den Bergh Ansoms


Iza-skoda
 Delen

Aanbevolen berichten

Wanneer het goed is, mag het ook zeker gezegd worden.

Ben zeer tevreden over herstellingen (bij vorige Fabia) en informatie, aflevering en dergelijke over mijn nieuwe wagen.

Spontane installatie van de cornerverlichting, verder een uitleg van links naar rechts (alle mogelijke knopjes en informatie verkrijgbaar in boordcomputer + de verbinding met mijn bluetooth gsm)

Problemen die men bij de vorige garage negeerden door te zeggen :

(op een soort Antwerps)

"mor madam, da is normaal zenne in dezen otto ... ge moet er wel iets van kenne he... "

of

"wij vinden geen probleem, ze madam"

vonden ze wel in de nieuwe garage, en konden ze snel herstellen.

Nood herstellingen zonder gezucht (zo ben ik trouwens bij hen terecht gekomen), of zonder mij het gevoel te geven dat ik als vrouw er toch niets van begrijp, en dat ik beter mijn vriend kon sturen naar de garage.

Kortom, geen slechte commentaar over Van den Bergh - Ansoms van mijnentwege - integendeel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, daar wil ik meer van horen!

Je hebt net drie dagen achter de rug !

Oh nee dat was Gents en van Iza is Antwerps

Maar uit ervaring weet ik dat je Antwerps beter op papier kunt hebben dan dat je het moet aanhoren want dan denk je echt dat het oeterwaals is !

Geen touw aan vast te knopen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoef me nergens uit te praten , frank

Ik praat uit eigen ervaring met vliegervrienden die uit antwerpen en mortsel komen

En als die plat met elkaar aan het praten benne dan is der echt geen touw aan vast te knopen

En dan zie ik het liever op papier , zoals Isa nu hier deed, want dan kun je er nog wat van maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer het ook niet, ik geef alleen wat uitleg aan Frank !

Dat stelt hij wel meer op prijs als hij het niet helemaal begrijpt !

Dus waar bemoei je je nou weer mee ?? :doraemon_h4h:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Problemen die men bij de vorige garage negeerden door te zeggen :

(op een soort Antwerps)

"mor madam, da is normaal zenne in dezen otto ... ge moet er wel iets van kenne he... "

of

"wij vinden geen probleem, ze madam"

Vervelende situatie maar prachtige teksten! :D

Blij te horen dat het uiteindelijk allemaal goed gekomen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Hi Skoda-vrienden,

2 weken geleden onderhoud 30000km laten uitvoeren bij VDB-Ansoms in Kalmthout

Zéér vriendelijk ontvangst door zaakvoerder, koffie stond al klaar.

Groot verschil met de grotere garages in stedelijk gebied , je voelt je hier echt een klant en geen nummer

Had vooraf een lijstje gemaakt met de punten die ik zelf al gecontroleerd had (banden, ruitensproeier,enz..= tijd gewonnen

Propere werkplaats, geeft een goede indruk als klant

Onderhoud volgens voorschriften mét oog voor elk détail

Détail: rond de oliefilterpot wordt alles afgedekt met papier zodat er geen olie gemorst wordt bij het verwijderen van de oude filter = super

Ook olie vullen gebeurd vakkundig zonder morsen

Tegelijk de pollenfilter laten vervangen (elke 2 jaar)

Groot onderhoud kostte me €258 en ik denk dat dit een aanvaardbare prijs is ( long-life olie is nu eenmaal duur)

Super de luxe service : het wassen van de wagen is hierin begrepen (niet laten doen want doe het liever zelf)

Bedankt VDB-Ansoms voor de goede service en vriendelijk personeel

Volgend onderhoud 60 000km sta ik zéker terug voor de deur zonder twijfel

Groeten

Skoda-Frank

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Ik heb mijn Skoda Yeti bij Van den Bergh en Ansoms gekocht. De reden laat ik even in het midden, maar wil wel kwijt dat ik ten opzichte van een vergelijkbare versie in NL ongeveer € 5000 goedkoper uit bleek te zijn. Samengevoegd met een buitengewoon vriendelijke en deskundige benadering maakte dit van mij een zeer tevreden klant. Dus inderdaad, dat juiste gevoel is bij mij zeker ontstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe