Ga naar inhoud

Hoe moet dat nou, een trampoline ingraven?


Wmm is er niet meer
 Delen

Aanbevolen berichten

Vanmorgen om 0800 uur begonnen een hovenier en ik samen om de trampoline in te graven. Hij is 305 cm in doorsnee en we wilden deze in de hoek ingegraven hebben. Er is een gat gegraven van 40 cm aan de randen en 50 cm in het midden.

Dit is gerealiseerd door dat Martin het graafwerk deed en ik voerde de kruiwagens af in de aanhanger! Mooi teamwerk.

Het ging retesnel en rond 1100 uur was het gat perfect. Toen de trampoline in elkaar geschroefd en geplaatst. Daarna de inbouwkit gebruikt die ervoor zorgt dat de zijwanden intact blijven.

Even een boterhammetje rond 1200 uur en daarna rap verder met fine-tunen, want je moet ervoor zorgen dat de trampoline waterpas staat natuurlijk.

Martin had allerlei apparatuur bij zich waardoor het erg makkelijk ging.

Vooral de waterpas is belangrijk!

We hebben ook een mooi afdekzeil voor erom heen te doen als hij niet in gebruik is!

Verder valt er weinig te vertellen behalve dat ik toch wel spieren heb leren kennen die ik nog nooit eerder voelde??

De foto's komen er zo aan.....

post-4-0-83458600-1332605651_thumb.jpg

post-4-0-74010900-1332605692_thumb.jpg

post-4-0-36998200-1332605716_thumb.jpg

post-4-0-49614600-1332605753_thumb.jpg

post-4-0-81899500-1332605785_thumb.jpg

post-4-0-70913800-1332605825_thumb.jpg

post-4-0-84346500-1332605843_thumb.jpg

post-4-0-12038100-1332605950_thumb.jpg

post-4-0-41236000-1332606012_thumb.jpg

post-4-0-34032100-1332606030_thumb.jpg

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

de waterpad waar je het over hebt is een laser waterpas frank

En met grondwerk en grote oppervlakte een verdomd handig ding

En die spiertjes ga je vanavond en morgenochtend helemaal nog voelen hoor !! :dopey_h4h:

Maar frank met rubber laarzen en werkhandschoenen aan............ tsja door die handschoenen lukte het werken natuurlijk ?

Maar de boys waren gevlucht ? Hadden eerder foto's verwacht van niet geduldige jongens die willen springen op de trampoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft hij zoveel spierpijn er aan over gehouden dat hij de gehele zondag amper het ene been voor de andere kon zetten

en die energie alleen heeft gebruikt om bij het toilet te komen

arme jongenn :dopey_h4h:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag trouwens een leuke zwarte lounge-set met witte kussens besteld voor links in de hoek! Deze komt bij ons over een paar dagen en dan is de tuin bijna klaar. Want er moet ook nog nieuw gras in.....pffff!

Hadden eerder foto's verwacht van niet geduldige jongens die willen springen op de trampoline

En sprongen ze hoog genoeg, Ed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe