Ga naar inhoud

Hoe moet dat nou, een trampoline ingraven?


Wmm is er niet meer
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi, ik kwam hier zojuist via Google en zag je foto's van de ingegraven trampoline. Op de foto's kan ik het niet goed zien, maar hoe diep is je kuil? Ik heb het idee dat hij erg ondiep is. Bij een trampoline van 3 meter wordt aangeraden door de fabrikant om een afstand van 75 centimeter te houden tussen het springdoek en de bodem in het midden van de kuil. Aan de randen mag het uiteraard iets minder zijn.

Je hebt hem trouwens wel netjes ingegraven en afgewerkt, met de Etan inbouwkit zie ik. Nice! Ik heb 2 foto's gedeeld op Pinterest: http://pinterest.com...en-trampolines/

Edit: Ik zie nu dat je vertelt dat hij 50 cm in het midden is. Ik zou proberen de kuil nog iets verder uit te diepen, zeker als er stoeptegels liggen in het midden.

aangepast door hansvl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat de trampoline van Frank nog een stukje boven de grond uitsteekt, hoeft de kuil zelf minder diep te zijn. Of de afstand tussen grond en doek 75cm is, is inderdaad moeilijk te beoordelen of deze foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat de trampoline van Frank nog een stukje boven de grond uitsteekt, hoeft de kuil zelf minder diep te zijn. Of de afstand tussen grond en doek 75cm is, is inderdaad moeilijk te beoordelen of deze foto's.

Inderdaad, je hebt gelijk. De kuil is 50cm diep en hij steekt er een stuk bovenuit. Ik heb niks gezegd!

- Heb je dat eerst even netjes aan wasmachineman gevraagd of hij dat ook goed vond?

- zou je je even willen voorstellen in het voorsteltopic?

- wat voor skoda heb jij?

Nope, ik heb de regels inderdaad straal genegeerd, excuses. De enige reden dat ik hier poste was omdat ik me zorgen maakte om de diepte van de kuil. Ik zal me nog even voorstellen gedaan!

Pinterest is overigens een soort online moodboard waar je foto's kunt delen. Het is een sociaal netwerk, zoals Facebook, maar dan voor foto's. Er staan dus eigenlijk puur links op naar dit forumbericht (net zoals dat je op Facebook iets van het web kunt delen).

@wasmachineman: als je het niet op prijs stelt, haal ik ze er meteen weer af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt hem trouwens wel netjes ingegraven en afgewerkt, met de Etan inbouwkit zie ik. Nice! Ik heb 2 foto's gedeeld op Pinterest: http://pinterest.com...en-trampolines/

Edit: Ik zie nu dat je vertelt dat hij 50 cm in het midden is. Ik zou proberen de kuil nog iets verder uit te diepen, zeker als er stoeptegels liggen in het midden.

Hoi Hans, het delen is prima hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevaarlijk, al dat foto's "delen". Dat zal je als student ook wel tijdens recht hebben geleerd (A).

Hoe dan ook lijkt het me wel gaaf zo'n trampoline in de tuin. Alleen gok ik dat ik er na een maandje wel op uitgekeken ben, of je moet het als 'sporten' zien (in de kleinste zin van het woord). En in de winter? Dan gaat de trampoline eruit en het water in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rafael heeft nog steeds fysio vanwege gebroken been 3 jaar terug alweer. En fysiotherapeut gaf aan dat springen goed is om nog sterker te worden dus kopen we maar een trampo....voordeel voor Stefano dus!

In de winter pakken we hem in en mag hij in de garage! Wat er dan inkomt...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn schoonouders hebben jarenlang zo'n groot ding in de tuin gehad, en die werd heel wat meer gebruikt dat ik had verwacht! Is echt een hele goeie investering als je kinderen hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik zou 'm sowieso niet ingraven, heb net vorig jaar allebei m'n tuinen opnieuw aangelegd en, op wat borders na, volledig bestraat. Maar goed, hij kan ook gewoon los staan natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben nu ook een heerlijke loungeset in de tuin! Via internet gekocht en 2 dagen daarna geleverd, terwijl die dingen overal een wachttijd hebben van 8 weken, tja dan is het mooie weer al weer op zijn retour! Zwart wettflex met witte kussens! Zal straks wel een foto plaatsen, op FB staat die natuurlijk al sinds gisteravond!

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe