Ga naar inhoud

M&G 2012 opzetje


Octa Collection
 Delen

Aanbevolen berichten

even antwoord aan de hand van de vorige twee keer !

M&G moet voldoen dat er leden met hun Skoda komen in de gestelde dag en tijd

Allen kunnen droog zitten in hun Skoda mocht het met bakken uit de hemel komen

Eerste keer was er bij monument een simpel restaurantje met goede koffie

Tweede keer was er koffie uit de thermoskan van menno met koek uit een pakje en gehakt ballen van ronald

Later zijn we naar het stulpje gegaan van menno waar een ieder die meeging gezorgd had voor wat eten of andere versnaperingen

Dealer is leuk maar hoeft zeker niet, zeker niet als het geen meerwaarde heeft in wat voor vorm ook.

En ja een groot parkeer terrein is een must, en is uiteraard ook wel leuk als dan de omgeving ook nog aantrekkelijk is.

Dus niet bv een parkeerterrein langs een snelweg bv

Link naar reactie
Delen op andere sites

restaurant De Westerbouwing in Oosterbeek heeft een parkeerterrein wel een heeeeeeel laag snelweggehalte! Mooie omgeving voor een klein wandeltje, terras met prachtig uitzicht, en parkeerterrein in ieder geval voor 30 skoda's groot genoeg, 50 misschien ook?

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&gs_nf=1&cp=14&gs_id=1f&xhr=t&q=westerbouwing+oosterbeek&safe=off&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1298&bih=683&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een periode is waar de kans op goed weer groter is kan de zee ook aantrekkellijk zijn bv: tussen de Hoek van Holland en Katwijk aan Zee.

Natuurlijk weet als Belg niet wat er daar in de buurt te zien valt, er is natuurlijk de zee en de Skoda's + hun bestuurders :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mooi weer wil jij niet langs de kust staan

Ben je beginnend bezig met file rijden en dan nog eens parkeerplek zien te vinden voor allen

En als je dan nog pech hebt moet je ook nog betalen voor dat parkeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Snelle ik heb menig vlaamse kustplaatsen bezocht ivm vliegerfestivals ( Oost Duinkerke / Zeebrugge / Knokke en nog wat )

En mijn ervaring was dat met mooi en zonnig weer ik op de zondag terug altijd in file's stond richting Antwerpen versus Holland

En gelukkig hadden we gereserveerde parkeerplaatsen want anders kon ik ook geen plek in de buurt vinden

Eigenlijk alla holland

Link naar reactie
Delen op andere sites

restaurant De Westerbouwing in Oosterbeek heeft een parkeerterrein wel een heeeeeeel laag snelweggehalte! Mooie omgeving voor een klein wandeltje, terras met prachtig uitzicht, en parkeerterrein in ieder geval voor 30 skoda's groot genoeg, 50 misschien ook?

http://maps.google.n...F-8&sa=N&tab=wl

Ik ga hier even achter aan of dit een haalbare optie is. Ik zal die parkeerplaats even in real life bekijken om te zien hoeveel ruimte er nou echt is. En ik ga even contact met het restaurant opnemen (als dat lukt nu zo buiten het seizoen) om te polsen hoeveel capaciteit van de parkeerplaats standaard ongeveer al bezet is. Want als je op die locatie een parkeerprobleem gaat veroorzaken, en de eigenaar aan ons slechts 3 kopjes koffie verkoopt krijgen we natuurlijk irritaties, en dat moet niet.

Willen we een zaterdag prikken, dan denk ik dat het een moet zijn uit een weekeinde zonder dat er andere vrije dagen uit schoolvakanties aaneengesloten zijn, omdat er dan een kans is dat mensen al een vakantietje hebben geprikt.

Een goede datum is denk ik 21 april. Ga je vroeger zitten dan gaat de mooi-weerkans achteruit. De eerstvolgende zaterdag zonder dat het een weekeinde is met andere vrije schooldagen er aan vast is 2 juni. Die twee data ga ik - als blijkt dat afspraken met het restaurant nodig zijn - even op inzetten.

U hoort nog van mij.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De voorgestelde locatie klinkt in ieder geval wel goed, zou het wel leuk vind als de Belgen onder ons ook zouden kunnen komen. Een echte SFE M&G :)

Dealer is leuk, maar dat kunnen wij zelf ook spelen. Stroomvoorziening is misschien wel belangrijker :lol: (zal dit keer mijn omvormer meenemen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

pinkster pasen koninginnendag

zijn ook dagen met wat vrije tijd er omheen die volgens mij in aanmerking kunnen komen

Maar als je zover bent gewoon een poll aanmaken met diverse data

zo heeft menno het ook gedaan

meerdere data genomen en een ieder laten weten

en hierop antwoord gekregen van ons wie op welke data wel en niet kon en hieruit de lijst met leden die het meest konden

En hou er dan nog rekening mee dat van die dag er toch nog leden vanaf gaan vallen

Enne ronald extra accu's is ook wel een optie hoor ! :dopey_h4h:

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga men best doen om de Belgische delegatie te vertegenwoordigen :)

Kwestie van het niveau op de M & G toch iets of wat omhoog te krikken :D

Het zou wel leuk zijn moest er iemand als 'fotograaf' enkele leuke foto's van de wagens en de bestuurders (in groepen) kunnen maken.

aangepast door Ikke_zelf
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe