Ga naar inhoud

SFE M&G 2012


Skoody Boo
 Delen

Aanbevolen berichten

Ach snelle ziet er leuk uit maar nu moet je weer een voetenkrukje meenemen om niet met je benen te hoeven bungelen boven de grond !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

:) Het wordt al maar beter :)

Iedereen: A4-tje o.i.d. met je forumnaam achter de voorruit om elkaar makkelijk te herkennen (zeker de Yeti's, dat zijn op deze dag nou eenmaal een beetje onopvallende auto's op deze dag, je weet wel, grijze muis, what's next, anoniempje op vier wielen, dertien in een dozijn >> dat gevoel)

Ik zal zelf ff etiketjes printen met forumnamen, die je op t-shirt/trui/petje etc. kan plakken

A. Koffie/Thee

– 5 liter water (Steven)

– 2-pits Colemanbrander (Hobbel de Bobbel)

– 5 pakken koffiepoeder (Skoody Boo)

– 1 koffiefilterhouder + thermoskan(Skoody Boo)

– 1 koffiefilterhouder + thermoskan(Marco O2)

– voldoende koffiefilters (Skoody Boo)

– nog meer thermoskannen (PC-fre@k)

B. Sap/Fris of ander drinken

– 4 flessen Cassis (Skoody Boo)

– 2 pakken sap (PC-fre@k)

– 1 fles cola zero (PC-fre@k)

– 2 flessen cola (PC-fre@k)

– 24 blikjes fris (Snelle)

– 4 flessen Coca Cola (wasmachineman)

– "wat" pakken Crystal Clear (appel/peer en bosvruchten) mee en "wat" flessen Cola Light / Zero. (Cyrus)

– bekertjes (Anterra/Rosinfield)

C. broodjes etc.

– 2 quiches (Rosinfield)

– 1,5 kg koude gehaktballen (PCfre@k)

– 4 cakes (Snelle)

– 25 Echte Belgische Cremekoeken (Steven)

– stokbroden en kruidenboter + picknickmand met zonlichtwerende theedoek ofzoiets :) (Skoody Boo)

– twee stukken gegrilde worst met kaas (EdK)

– bordjes (Anterra/Rosinfield/PC-fre@k)

Buitencategorie:

– 4 grote zakken chips (Wasmachineman)

– “wat” snoepgoed (Antera)

– Mallet/tandradlocomotief + (tandrad-)spoor, stookolie. (Hobbel de Bobbel)

p.s. De buitenkraan mag uitsluitend gebruikt worden als waterkraan voor de locomotief.

aangepast door Wasmachineman
wat = 4 geworden
Link naar reactie
Delen op andere sites

he skoody heb je alleen maar stuifkoe en geen suiker voor in die Nr4

Ga me toch wel afvragen wat voor M&G het word ?

Een vreet/zuip festijn of een skodameting

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EdK: neem jij ff die suiker mee. En ook van die poedermelksticks s.v.p.

Het wordt natuurlijk een complete orgie Ed, heb alle dames uit het goede tijden mooie meiden topic ook maar uitgenodigd. Heb ze wel uitgelegd dat ze bij gebrek aan bar niet met naaldhakken op de motorkappen mogen paraderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal spijtig genoeg niet aanwezig kunnen zijn op de M&G :(

Zoals eerder al vermeld, moet ik dat weekend 2 dagen verhuizen en zie ik echt geen mogelijkheid van langs te komen. Het is juist iets te ver rijden om snel heen en weer te rijden.

Sorry iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh jammer. Kunnen we niet watertanden bij je RS. Maar wees blij dat je zo'n geweldige reden hebt dat je er niet kan zijn. En wie weet volgende keer?

Veel succes met je nieuwe woonplek in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond iedereen,

Heb me zojuist ook aangemeld voor de meeting.

Zal die dag een aantal (4?) six-packs Bavaria 0.0% meenemen.

En een rolletje vuilniszakken voor alle rommel.

Tot de 26e,

Groeten Arjan.

aangepast door arjahoekstra
Link naar reactie
Delen op andere sites

nu naar buiten kijkend ontvouwt zich voor mijn geestesoog het doemscenario:

het parkeerterrein is op een paar Skoda's na uitgestorven, het stel dat de locatie had gereserveerd had last van wederzijdse bindingsangst, en de regen klettert zo aanhoudend neer dat er geen wandelaar te bekennen is. Ergens achter het grijze regengordijn zou zich een rivier en daarachter zich weer een Betuwe moeten bevinden, maar ook dat perspectief is ontnomen. Het bladerdak van de anders zo fraai lommerijke boomvegetatie is al lang verzadigd met water, en onvoorspelbaar vallende koude dikke droppels voelen als hagelstenen op de verslagen kijkende hoofden. Ook op de meest deugdelijk gewaxte wagens zijn de losse waterdruppels veranderd in een waterlaag. De camera's die een vrolijke picknick hadden moeten vast leggen blijven verborgen in de kofferbakken.

En dan zal een ieder zich herinneren: "Wie was toch dat forumlid, waardoor we nu geen BBQ hebben om ons tenminste aan te warmen. Wie was toch dat forumlid die het te veel een uitstalling vond om een partytent mee te nemen."

doemscenario's....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, mocht ik toestemming krijgen om te komen (ja, de kogel is nog niet door de kerk), wat mist er dan nog op het lijstje mee te nemen spullen. Als ik de lijst namelijk bekijk kan ik alleen nog maar de champagne verzinnen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan zal een ieder zich herinneren: "Wie was toch dat forumlid, waardoor we nu geen BBQ hebben om ons tenminste aan te warmen. Wie was toch dat forumlid die het te veel een uitstalling vond om een partytent mee te nemen."

Ach Skooby buiten bovenstaande punten zullen we je tot onze dood blijven herinneren hoor, enne ieder op zijn eigen manier !

Heren, mocht ik toestemming krijgen om te komen (ja, de kogel is nog niet door de kerk), wat mist er dan nog op het lijstje mee te nemen spullen. Als ik de lijst namelijk bekijk kan ik alleen nog maar de champagne verzinnen....

Suiker en Melk !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe