Ga naar inhoud

Beste Wensen Mededeling


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

post-27-0-44276800-1324416234_thumb.jpg

Wij Admin's en Mod's

Wensen jullie leden van dit Forum

Fijne Kerstdagen toe

en een mooi gelukkig maar vooral gezond

2012 toe

aangepast door Wasmachineman
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn ze zeker!

Een echte tijdmachine, wat mij deed omzien naar de op mijn boekenplank vergelende strips (ook wel pulp genoemd, vanwege hun uiterlijk en geur)

Deze omslag is uit augustus 1948.

Op het achterblad staat trouwens een advertentie, hoe je binnen 2 maanden banjo kunt leren spelen, dit voor de liefhebbers, mochten ze bij de pakken neer zijn gaan zitten.

In deze wat gure en donkere tijden ( het kan altijd nog veel erger, zie afbeelding) toch allemaal een gezellig en educatief 2012 toegewenst !

med_gallery_50_51_705093.jpg

aangepast door hobbel de bobbel
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

O, Hobbel!! Dit vind ik zo geweldig. Als klein jongetje stond ik me altijd te vergapen voor de etalage van een obscuur boekwinkeltje in A'dam Oost. Vol met dit soort werkjes en ik vond het zo prachtig en spannend. Had een vaag benul dat dit verwees naar een verboden, maar heel spannende wereld.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Affijn vanmorgen even vroeg een wandelingetje gemaakt en tot mijn verbazing kwam ik de volgende persoon tegen !

En dat heeft dan een voorbeeld functie ?

Maar goed samen met iemand van de pet die iedereen past deze beste man maar naar het RIAG gebracht !

Kan hij voor volgend jaar weer aan zijn ego werken zonder al die drank !

post-27-0-14470900-1324985385_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe