Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. die trui kun je ook voor de gril binden hoor ! voor de tijden dat het nog niet te koud is en je je blok nog deels moet koelen
  2. Hoor het al weer, geen Deen in de buurt bij je ! Die zijn het gezelligst en goedkopers dan de AH
  3. voor het zelfde geld heb je een stuk of wat bollen met wol en breinaalden, en dan nog ff aan je oma of moeder vragen of ze er een warme trui van willen breien zodat je het swinters ook warm hebt in den wagen
  4. zeer verfrissend wennen ? ech wel
  5. Jaja Gerardus en als je dan later hort dat er uitgenodigden gewoon niet komen opdagen op de dag van de rondleiding..... Maw op de bonnefooi er langs en op de reservebank gaan zitten
  6. EdK

    fotografie

    Dat bellen ze je door dat het is gemaaid ?
  7. Al eens nagedacht over die inrichting van de AH tov de Aldi ? Komt een beetje neer op die ergenis van de autodealers met hun hoogpolig tapijt ! Maar ik heb door dat hoogpolig tapijt uitstraling van de AH wel een 10 jaar zeker mijn brood erdoor gehad, dit doordat klant van mijn vorige firma waren. Dus eigenlijk moet ik jullie ook bedanken voor mijn brood van die jaren als jullie klnat zijn van AH
  8. en welke pioneer heb je genomen ? met die info kunnen we eventueel op site pioneer de montage pdf downen om te kijken naar pin bezettingen En de standaard radio in de RS is een Swing ? Bolero ? En aan de ahnd van onderstaande link al kunnen zien wat eventueel probleem is ?? http://www.12vhifi.nl/isoconnectors.html
  9. De problemen met sommige TSI-motoren van Volkswagen hielden de gemoederen de afgelopen maanden flink bezig. Inmiddels zijn we honderden reacties verder en hebben we daaruit een goed beeld kunnen schetsen van de omvang van het probleem met de distributiekettingen. De problemen met distributiekettingen, kettingspanners en stelmechanismen komen met name voor bij de 1.2 TSI- en 1.4 TSI-motoren van Volkswagen. Deze problemen, die we in AutoWeek 19 bespraken, kwamen veel AutoWeek-lezers bekend voor en hun reacties hebben we de afgelopen maanden gebundeld. Opmerkelijk is dat er niet één motor als typische ‘probleemmotor’ naar voren komt. Ook opvallend is de reactie van importeur Pon, die zegt dat niemand zich in principe zorgen hoeft te maken. "Ook buiten de garantieperiode bestaan er uitgebreide coulancemogelijkheden", aldus de woordvoerder. Volgens de letter der wet heeft de klant die een probleem heeft met zijn of haar TSI-motor recht op gratis reparatie, ook buiten de garantieperiode. In de praktijk blijkt dit echter niet altijd op te gaan bij de dealers. Daar leeft het probleem met de distributiekettingen overigens ook; een aantal is zelfs kettingen gaan ‘hamsteren’ waardoor collega-dealers achter het net visten bij de importeur. Lees het volledige achtergrondverhaal, inclusief lezersreacties, over de TSI-distributieperikelen in AutoWeek 42, die vanaf woensdag 17 oktober in de winkel ligt. Je kunt dit nummer ook bestellen via onze bestelservice op www.autoweek.nl/bestel. NASCHRIFT: Wie hieronder reageert met gegronde klachten over TSI nodigen we liever uit een mail te sturen naar autoweek@autoweek.nl.
  10. Sibbele je kunt de linken wel plaatsen als je http van de link afhaalt Dus www met de verdere link alleen Mocht je ze zelf niet meer in je tekst kunnen plaatsen stuur dan per PM een mail naar me met je tekst van hierboven en de linken er in verwerkt dan mod ik die links wel in je tekst erbij zodat het is zoals je graag wou !
  11. Bijna elk systeen kan meerdere GSM toestellen koppelen, alleen er is er altijd 1 master en de andere zijn slave Dus als de jouwe master is en die van je vrouw slave en jullie stappen bijde in de wagen voor een rit naar het mooie ......... of de supermarkt. Dan zal de jouwe als master gekoppeld worden tijdens de rit en maw alleen jij kunt hadsfree bellen, want daar gaat het gehele verhaal natuurlijk om. Rijdt je vrouw en jij zit als bijrijder in de wagen dan zal jij nog steeds als master gekoppeld zijn en wil je dan dat je vrouw rijdend handsfree kunnen bellen dan zul je dit ( indien dit gaat) in het systeem als master moeten aanmelden Andere manier zou dan zijn dat jij je bleu tooth van je mobiel tijdelijk uitzet
  12. tsja weet ik veel
  13. hoop dat je kunt fietsen
  14. Zo FvL onze reputatie is alvast gezet ! Nu komen de centen vanzelf binnen met een beetje blackmail Je had gelijk, er is geen recessie voor ons. Dus al ik volgend jaar aan de Km zit gaat ik ook een 3008 bestellen hoor
  15. geklets door elkaar Frank.
  16. EdK

    Vering - Citigo Tour

    En als je dan ook nog niet in Purmerend rondrijd dan benne er al 3 groene CitiGo's op den weg
  17. Zaken boo !
  18. Maar wat is nu je financieele schade ? Mot je nu muiderslot in de verkoop gooien ?
  19. Ja want als dat zo is dan is het inderdaad een trut ( om jouw woorden te gebruiken ) want dan had ze er met gemak 80 van kunnen maken.
  20. Ohja ? mis je nu weer een lading met omzet ? Dit omzetverlies kun je toch van de belasting afschrijven ? Ben benieuwd of er nog normale ontlasting rondom haar bolletjes zat ?
  21. Eeekkkk, eng kerelke
  22. Laten doen ?
  23. En dit alles gefotografeerd op 39Km hoogte van ons nederig bolletje aarde
  24. EdK

    Yeti stickers

    nu ben ik de draad kwijt hoor !
  25. EdK

    Yeti stickers

    Over welke stickers heb je het nu Ronald ?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe