Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    voorstellen

    Ach een ieder maakt wel eens een misstap, als je hem daarna maar erkent en dan ook nog bij het topmerk van VAG je inkopen doet ! En uiteraard welkom hier op t forum
  2. EdK

    voorstellen

    Waar heb jij het in godsnaam over Skoody Boo ?? En poll welkom hier op forum En het forum maken we met zijn allen groot en interresant en niet een paar mensen Dus post vragen maar ook ervaringen of dergelijke dingen, zodat andere leden hier misschien ook hun voordeel uit kunnen halen
  3. EdK

    Kritisch Denken

    gewoon denken en doen met je eigen gezonde verstand is mijn motto, en dan heb ik al die mooie verhalen niet nodig. Maar ach de persoon die ze geschreven heeft , heeft in iedergeval weer een tijdje beleg op zijn brood gehad
  4. Voordeel van de hotfill is als je een zonneboiler hebt dat je hiermee opwarmkosten bespaard ( elektra , elektrisch element ) Voor de rest zal hij met ariel of omo net zo goed wassen als een coldfill
  5. EdK

    Wintercheck 2012

    Dan mis je wel de puzzels die er in staan en waar je wereldse prijzen mee kunt winnen
  6. Collega wisselt de banden altijd op de zaak met de heftruck en een paar pallets
  7. Snelle het ziet er leuk uit alleen t gaat niet werken . Haal maar eens 1 wiel van je Superb af en til hem eens op doe dat gewicht maal 4 en denk je dan in of die ullige wieltjes dat aankunnen op een tegelpad rijdend !? Wel ga er maar van uit dat je met geluk er 4 keer mee rijd dan en dan ist over Een wiel is rond dus op de wagen of er los van je kunt hem rollen naar de vaste velgenboom. Die zijn zeker de helft goedkoper en gaan stukken langer mee hoor
  8. En dat voor de zolderdeur ?
  9. EdK

    Hill Hold

    Dat dacht ik wel alleen zit ik met het probleem dat me russisch zo verdomde slecht is ! Ik spreek het prima als ik een fles wodka op heb, dan verstaan we mekaar wederzijds prima Maar ja lezen zowel nuchter als met een fles wodka achter de kiezen blijft problematisch
  10. oh die dingen Ach ik leg altijd een wiel eronder voor als hij van de krik zou afklappen Liever een velg naar de noppe dan dat ikzelf of nog erger me schijven de grond raken ! Of was dat laatste nu net andersom ?
  11. Alleen als je er Skoda logo's op laat plakken ipv die 3 V
  12. en als het niet in sint budget past dan zal je aan de kerstliederen moeten om het daar in het budget te krijgen Wintersloffen met veters moet je denkelijk via de verjaardag regelen ? Eventueel je verjaardag vervroegen omdat je anders moet wachten tot het zomer is
  13. Johhh
  14. Skoody mijn reactie is een algemene zoals die van botten verzamelaar ook is. Het is namelijk zeer slecht om LM velgen met zo'n slagmoersleutel te behandelen. Maar een ieder mag uiteraard zijn wielen monteren zoals hij dit wil , alleen wordt er niet voor niets door de fabrikant aangegeven wat betreft de aanhaalmomenten voor de velgen.
  15. http://bumpert.nl/videos/hier-rijdt-de-nieuwe-skoda-octavia/
  16. Lekker blijven doen LM velgen en dan met perslucht vastdraaien, vreten de bouten lekker je Alu velg in met alle verdere gevolgen. Als ik ze dat zou zien doen met mijn velgen dan is het einde klant voor hun. Gewoon ff met de kruissleutel aandraaien en dan daarna kruislings de momentsleutel er op om ze met juiste moment vast te zetten. En als ik dat het ene weekend doe dan trek ik ze het weekend erna nogmaals even na met de momentsleutel ivm dat door het rijden de boel zich kan zetten en dus iets kunnen lossen.
  17. Heb het niet nodig, heb me ouderwetse brood trommeltje elke dag gevuld met brood en fruit. En me thermoskan elke dag afgevuld met DE koffie van het bedrijf
  18. Speciaal voor Erik http://tweakers.net/plan/656/tweakers-7-de-puntjes-op-de-i.html je kunt binnenkort weer je site bekijken zonder zonnebril
  19. 21 oktober 2012 | 20:02 | Tekst: Bron: Nos.nl Opgelet: de Nederlandse en Duitse politie houden vanaf woensdag 6.00 uur een grote, 24 uur durende snelheidscontrole langs de grens. Het is voor het eerst dat politiekorpsen uit beide landen op zo'n grote schaal een snelheidscontrole houden in de grensstreek. Er wordt niet alleen gecontroleerd op de snelwegen die de twee landen verbinden, maar ook op provinciale wegen. De actie is onderdeel van de Duitse verkeerscampagne 'Brems Dich - rette Leben' (hou je in, red levens). Duizenden politieagenten houden op meer dan 4000 plaatsen snelheidscontroles.
  20. EdK

    Wintercheck 2012

    huh ???
  21. EdK

    Hallo

    Joh, weet je het echt wel zeker ?
  22. stuur anders even Bakkertje een PB met de vraag of hij je kan helpen met de link van dit topic erbij ! Zodat wel het vraag antwoord spel hier komt te staan en andere er eventueel ook wat aan hebben
  23. Als de nieuwe remblokken geplaatst zijn en je je wagen weer ophaalt , vraag je dan wel even je oude remblokken aan hem omdat je die mee wilt nemen naar huis ! Al gooi je ze later thuis weg, maar die zijn dus van jou en niet dat hij straks ze bij een tweede handsje met kale remblokken die oude van jou daaronder gaan Jij kunt ze ook thuis in de kliko gooien dan.
  24. ed was bezig met kleppen in de kanalen en een klep in het koelwater
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe