Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. heb je de rente over dat bedrag ok terug gekregen ?
  2. Klopt hoor Kees, ook bij mij zijn de vonkstaafjes niet vervangen onlangs. maar weer wel de filter en de remvloeistof zoals bij jou. Kosten ? Volgens mij zelfde als wat jij kwijt was
  3. Erik niet zo lullig doen hoor, voor menno is dat minimaal een heel uur om de die kap erop te krijgen.
  4. EdK

    Kritisch Denken

    Ach Sodela na kritisch gekeken te hebben naar je ene hersencel van je Avatar neem ik je het ook geheel niet kwalijk hoor.
  5. en bedoel je met dat sleutelen dat je er een heel blok uitsleuteld of blijft het beperkt tot een lampje wisselen en wat klooien met VagCom ? En uiteraard welkom hier !
  6. de zal we te zijn ?
  7. Jaja heren deze plaatjes bedoeld Kees Dus deze eerst maar eens proberen te raden ? Zie post
  8. ik praatte even beroepshalve Ronald
  9. plugwise is bij ons niet anders dan ellende , en gebruiken het dus ook niet meer !
  10. EdK

    Fabia in Rally Green

    nee hoor die rijdt al weer een tijdje een citigo die heeft jaarlijks een andere wagen
  11. dacht je van vervangen ?
  12. Nee hoor Constant, je kunt ook hier nog steeds zieltjes winnen !
  13. Hier toch de manual als gebruiksaanwijzing en dus in nederlands VCDS Handleiding-v1-01d.pdf
  14. EdK

    fotografie

    Lukt me niet Skoody, heb die vogel nu al 3 keer gevraagd of die wat naar rechts wou gaan ! Maar hij begon er niet aan zei de vogelfluisteraar. En weet je waarom ? Hij was bang dat hij van t paaltje zou donderen want hij kon niet op 1 poot staan. Dus ga ik maar iets meer links van de foto zitten zodat het lijkt dat hij meer rechts zit...................... snappie em nog ?
  15. EdK

    fotografie

    Verdorrie Edwin nu moet ik weer een muur metselen ! En op de 5e foto ligt volgens mij een heel erg mooie deur op de grond Als je die goed schoonmaakt / schuurt en in de lak zet heb je een pracht van een deur. Tsja alleen moet je uiteraard wel de woning met de juiste deurpost ervoor hebben. En zo even gesneden vind ik hem nog mooier Marco. even op foto klikken voor juiste grote
  16. Ach Boo het hoeft niet altijd over Skoda te gaan, en omdat ik weet dat je graag eens schoenen met veters wil hebben , gunde ik je van harte dit adres zodat je wat eerder wat makkelijker over neerlands wegen kan lopen. Maar ff serieus het is gewoon een goed concept en met veel keuze en goede prijzen. En het is zeker geen baggerspul wat ze verkopen, gewoon meerdere prijsklasse , dus voor een ieder wat. Alleen met bepaalde dingen mbt aansluitingen moet je wel eens opletten dat het overeen komt met de maatvoeringen die wij hier als standaard hanteren ( voorbeeld die steekmaat van kranen en de inch draad maatvoering die wel eens afwijkt van ons )
  17. ga wel in mezelf kletsen dan hoor Ronald ! Ben ik al gewend als servicemonteur, ga je ook tegen die tuttebol van TT praten.
  18. Heb je geen Hornbach bij jullie in de buurt ? Algemeen nog goedkoper en beter assortiment. http://www.hornbach.nl/
  19. Denk dat in lagere versie beschikbaar stellen hier nooit kwaad kan. Hiermee voorkom je wel opmerkingen dat ze niet te openen zijn. En uiteindelijk de Admin ook een stuk minder werk om uit te zoeken waarom !
  20. Hiermee gee je al aan dat je veel tijd hebt ! Jij hebt zoveel tijd dat je veel 2x achter elkaar kunt typen En die tijd hebben wij niet. Daartegen heb je weer niet genoeg tijd om je tekst te controleren blijkbaar
  21. roomster en yeti pdf hier gewoon te openen
  22. Ja mooi he, omdat jij volgens mij nu iets waar jij met respect problemen mee hebt afspiegeld op mij. En tsja ik heb er verder geen last mee met het fenomeen SB / MSN etc Waar ik dan weer wel problemen heb met een facebook en dat soort fenomenen, en waar jij je heerlijk in uitleeft met nog enkele andere miljoenen mensen.
  23. Ach dat heb jezelf volledig in de hand. zoals met meerdere dingen.
  24. Ja Skoody en zo gaan zijn broertjes ook dood door gebrek aan wurmpjes En tsja een dood diertje moet minimaal 60 cm de grond in Ronald, dan wordt hij niet opgegraven door andere diertjes die er ziek van kunnen worden !
  25. Dus het schoonmaken van je gril was in deze belangrijker dan als eerste een eerbetoon aan het vogeltje ? Tsjjjjjjj, Ronald jammer gemiste kans, je staat ver van de natuur af die je met respect behoort te behandelen hoor ! Begraven van het vogeltje zorgt ervoor dat de wurmen en maden weer voedsel hadden gehad dat de verdere natuur weer zijn voordeel uit had kunnen halen. Deze keer zal ik het door de vingers zien, maar verwacht de volgende keer wel dat je ook een beestje een waardig kuiltje in de grond geeft !
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe