Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. of de oude met bellen in doos doen en retour afzender ! Krijgt hij auto de verzendkosten
  2. Het is niet zo moeilijk om op een hoofdweg wat meer lussen in het asfalt te douwen die de snelheid registreren . En die gekoppeld aan de verkeerslichten , kunnen dan heel mooi regelen in de avonden als de verkeerslichten op de hoofdweg die dan op groen staan , dan op rood te gooien en zodoende de snelheid eruit gooiende. En dit eventueel nog gekoppeld met een paar flitspalen en moet jij kijken hoe netjes de mensen dan ook snachts opeens gaan rijden ! Zeker als je ze gaat informeren hoe het systeem werkt, gaan ze allen opeens op cruisecontrol rijden om maar die groene golf te houden
  3. EdK

    Wist je dat?

    En met de tour bedoel je dan weer die tour uitvoeringen van Skoda ?
  4. EdK

    fotografie

    Heeft met links en rechtshandig te maken ? draai hem eens op zijn kop ? Misschien dat we dan de dwarsliggers hier gaan leren kennen omdat ze dat mooier vinden.
  5. Iets in deze tekst klopt gewoon niet !! Een stoplicht is al Rood , dus kan mijn inziens nooit op rood springen als die al op rood staat ...................
  6. EdK

    Hallo

    tsja we bijten niet hoor, en degene die wel bijt die komt hier alleen s'nachts op het forum ! Toch ?
  7. EdK

    Wist je dat?

    zijn met de franse slag gebouwd, dus foute keuze
  8. EdK

    Wist je dat?

    Dus ook met dat ben je door ze in de maling genomen !!??
  9. De 8e is Sinterklaas al weer een 2 dagen richting het warme Spanje toe met zijn pietermannen hoor !
  10. Denk eerder aan smelten van het piepschuim wat dan tussen de radiator lamellen terecht komt waardoor je wel een onzichtbaar scherm krijgt voor de radiator die zomers en winters de warmte afgeeft in de auto. Maw niet doen met piepschuim, er zijn genoeg andere materialen die bruikbaar zijn voor zo''n experiment
  11. En dan de 9e vrij houden om al die naalden uit de wagen te stofzuigen en die niet gaan los te peuteren uit de matten die niet van rubber zijn
  12. Had t gezien en hoop dat ze dan ook een foto plaatsen van wat het werkelijk is Anders maar eens een mail versturen met de vraag of ze dat kunnen doen Want een zooi foto''s van een Yeti met LED dagrijverlichting aan dat zegt me erg weinig
  13. Daar komt het gezegde " foutje bedankt " vandaan ! ze bedanken je als je het niet opvalt. Maar voorheen keek ik eigenlijk nooit de bonnen na, maar heden ten dagen pluis ik hem door en sta ik met een grijns op me gezicht bij de inpaktafel dan heb ik een financieele meevaller. Want ook di komt nog wel eens voor, vandaar dat ik sommige cassiere's zo aardig vind
  14. Ach een voordeel ze vrouw / vriendin hoeft geen zak met ijs te pakken om op de kneuzingen te leggen.
  15. EdK

    Skoda Octavia

    Twee echte Mac Junks
  16. haha Gerardus, kijk uit met die Tango kortingen Onlangs nog op TV dat de kortingen die ze opgeven niet geheel kloppen. Want als ik goed had dan is het korting op hun brutoprijs, alleen weet niemand wat die prijs is Was een heel lullig iets, maar kwam erop neer dat die 13 a 14 cent waar ze het over hadden werkelijk maar een 8 cent waren. Volgens mij was het op tv bij radar , maar met google tover je het zeker naar boven
  17. EdK

    Hallo

    hallo ik ben EdK
  18. http://www.vagtechniek.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=72_142&products_id=1020 Bakkertje kun je hier nog wat mee ? Of is de Beetle weg uit huize Bakkertje ?
  19. dan mag ik aannemen dat je fatsoensnormen bedoeld ?
  20. zeker kunnen we ze leren hoe de cornerverlichting op de Bugatti aangezet moet worden.
  21. En toch geen foto's ? Jammer we hadden ook graag de echte Rapid en Octa 3 foto''s gezien
  22. Tsja frank, onderstaand gemist de afgelopen tijd ?
  23. je kunt niet met losse handen fietsen ?
  24. En hoe was het met foto''s maken daar ?? stiekum ?
  25. Dit systeem heeft BMW motorfietsen al een ruime 15 a 20 jaar hoor. Had ooit met mijn eerste BMW motorfiets ( K75 ) remschijfproblemen ( krom en zelfs scheuren ) En mijne dealer wist het op bepaald moement ook niet meer waarna ik toendertijd naar nieuw vennep toe moest met mijn probleem
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe