Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Dat is dan inderdaad een mooie prijs.
  2. Als buitenmonteur is de term klein materiaal voor mij ook een post die ik vaak op een bon neerzet. En hier omschrijf ik eigenlijk alleen maar mee de boutjes en moertjes de aderhulsjes vet zinkspray en dat soort dingen mee. En met degene die de bonnen factureerd heb ik de afspraak hierom gemaakt dat 1 positie klein materiaal een 5 euro inhoud. En tsja de bekende ruitenwisservloeistof die bijgevuld word bij een servicebeurt voor woekerprijzen. Ook ik vul deze voor een servicebeurt geheel zelf af, en ook ik heb 1 keer gehad dat er ondanks dat hij nokkie vol zat er volgens de dealer een halve liter was afgevuld. Na dit even met elkaar besproken te hebben dat ik dat niet ging betalen tevens de afspraak gemaakt dat die vloeistof nooit meer door hem bijgevuld hoeft te worden en indien hij het wel doet dat ik dit niet betaal en het als een service van zijn kant zie ! Nadien ook nooit meer op eindafrekening na servicebeurt voorgekomen. Maw even afspraken maken met je dealer wat wel en niet gedaan kan worden. Net als onvoorzienne slijtages met een bedrag dat de € 100,00 euro overschrijd verwacht ik een telefonisch overleg van hem wat te doen.
  3. En dan heb je het over 14 inch 185 brede winterbanden met velgen Octa ?
  4. Ja Loctite is een mooi goedje in diverse uitvoeringen. Maar ik zie loctite als een goedje voor permanente borging en mag toch aannemen dat deze afdekschermen er alleen in de wintertijd opgaan en in de zomer er zeker vanaf moeten zijn met hoge temperaturen ? En dan is een met loctite geborgde moer of bout een crime om los te krijgen. In de praktijk moet ik dan de boel wel eens warm stoken met een brander, en tsja met al die kunstof onderdelen rondom de gril ? Neem dan zoals je al aangaf zelfborgende moeren en goo ze ook weg na ze een seizoen gebruikt te hebben.
  5. Zal even toelichten warom ik het een vreemde opmerking vind van de dealer. Waarom moet je hulpveen hebben als je 1 of 2 fietsen wil meenemen? Moet je ze dan ook hebben als je 6 kratten bier in de kofferbak doet ? Of als je twee passagiers achterin mee moet nemen? Kijk gebruik je hem nu als bedrijfswagen en je hebt de kofferbak vol liggen met gereedschappen en materialen dan kan ik me er nog iets bij voorstellen. Maar de link met dakdragers en twee fietsen erop kan ik niet geheel rijmen, vandaar de vraag wat de reden was volgens meneer de dealer ?
  6. Welkom en gefeli met je goede keuze En snuffel lekker rond en vertel straks ook je ervaringen hier op het forum Zodat derde weer van jou met je fabia kunnen leren
  7. en wat was de reden volgens meneer de dealer?
  8. Word aangedrukt door de rijwind .! Tsja valt wat over te zeggen, maar vergeten jullie nu niet de kuilen en hobbels in het wegdek ? Maw vermoed dat er meer trek en rukkrachten op komen te staan dan je vermoed
  9. Er vanuitgaande dat de kwaliteit van de Lidl tassen van duitse grundlichheid zijn neem ik aan dat je door het gewicht nu 10cm gekrompen bent ? mmmmm, moet ik de volgende keer tijdens een M&G nog lager naar de grond kijken, worden rugklachten als ik niet oppas
  10. zou dan zijn vrouw maar 24 uur testen, kom je op hangende pootjes weer thuis !
  11. Met aller respect maar die klemmetjes zien er wel knullig uit. en maar twee op zo''n oppervlak ? zou er toch liever 4 hebben gezien. En denk dat als ik telkens de onderplaat zou moeten lossen dat ik de constructie anders zou gaan maken zodat het makkelijker verwijder en plaatsbaar zou worden. Maar goed ik wens je veel plaatsingsplezier toe en dat je aankoop je doel zal bereiken in deze.
  12. Ja wij op werk zeggen altijd , een duitse wagen daar zit je op de stoel en bij een franse wagen zit je in de stoel. En dit geeft op korte ritten een lekker gevoel maar op lange ritten is het een crime
  13. Tsja een zakje om een contrastekker en dan nog buiten is voor mij als elektricien een oplossing die wij bestempelen als levensgevaarlijk en knoeien van de bovenste plank. Boor dan een door in de buitenmuur en een gat 20mm naar binnen en koppel de wcd aan je installatie En gebruik dan buiten een CEE-Form wcd met het merk IP67. En het liefst nog binnen een schakelklok of schakelaar ertussen zodat als deze niet gebruikt word er geen kleine kinderen met kleine vingers in de contacten kunnen spelen met alle gevolgen van dien. Maar hoe je snoer doorvoeren de wagen in ? En wel eens gerealiseerd dat als je de deur open doet om n te stappen dat dan het grootste deel van de warmte al wordt verjaagd en dat het enige positieve in het verhaal dan is dat de ramen ijsvrij zijn ?
  14. ach ik weet nog dat hij voor de keuze stond dat hij zijn eerste Octi weg moest doen Toen was het alfa voor en alfa na en wat is het uiteindelijk geworden ? Juist een octi2, maw het weer is nog minder wisselvallig dan WMM en het kan zomaar toch weer de Octi3 of een rapid worden omdat de Yeti niet mag van zijn werkgever
  15. Hoe is je geduld ? Een iemand met geduld zal de snelheid snel zat vinden een iemand met ongeduld tjs zou zich eraan kunnen ergeren. En wat betreft het terug laten sluiten kun je wel het een en ander hier op forum over vinden en gaat als ik goed heb zowel voor openen en sluiten met de afstandbediening
  16. Nee IBV dat is met heet water Maar het is mijn ding ook niet hoor op die manier. Pak het schraapijzer er wel bij, en als je dan snel te werk gaat krijg je het vanzelf warm genoeg dat je de kou in de wagen niet eens meer opmerkt met een extra trui erbij aan.
  17. http://standkachel.webasto.nl/producten/standkachels/kleine-autos.html Is dit anders geen alternatief, en deze kunnen in algemeen in bijna elke wagen ingebouwd worden
  18. En Frank heb je de Skoda Rapid al in je berekeningen meegenomen ? Iets kleiner, dus lijkt me ook weer gunstiger voor je vrouw. Niet dat ik je aan de skoda wil praten ( of wel ? ) Maar Peugeot, zoals gezegd een 206 gehad en was vrij kostbaar met het onderhoud in de 2 a 3 jaar dat ik hem heb gereden, was met de Skoda's goedkoper uit. Nu hoef jij dat natuurlijk niet zelf op te hoesten, maar toch de ergenis waar Erwin het over heeft is toch ook een punt wat bij mij zou meegenomen worden in de overdenkingen bij een nieuwe bolide
  19. Tsja soms moet een mens geduld hebben Gompie, maar daar beschik je blijkbaar wel over.
  20. Nee je hoeft niet verder te zoeken hoor als je die 3008 maar niet besteld en gewoon zoals de 2 vorige keren maar een SKoda in de greenline serie neemt. En de Citigo voldoet ook al aan die wensen, op de PK''s na misschien
  21. zeker dan ook een melding die word gededecteerd via de ABS sensoren ?
  22. EdK

    Hill Hold

    En dan zie je hem nog wel vanuit je woonkamer.
  23. EdK

    Hill Hold

    tsja Edwin maar dat is eigenlijk de springschans
  24. Zal voor ons wel een vraag blijven ben ik bang.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe