-
Aantal items
16001 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
588
Inhoudstype
Profielen
Forums
Kalender
Downloads
Blogs
Galerij
Alles dat geplaatst werd door EdK
-
Mocht je daar gaan bestellen en het is bij je thuis aangekomen laat dan gaarne je ervaringen met kopen en verzenden met hun achter op het forum Want zover ik weet zal je hier de eerste zijn die bij hun besteld betaald en ontvangt
- 20 antwoorden
-
- middenconsole
- armleuning
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Dus dat zal dan ook wel de reden wezen dat je met een clone dus niet met nieuwere software moet werken omdat je dan dus de kabel door die firmware om zeep helpt !? Of redeneer ik nu verkeerd ?
-
alleen maar citiGo's op circuit met magere achterkantjes ?
-
toen jij net uit je zaadje was ontstaan bestond Lidl nog niet hier in nederland Dus zal dan wel geen Lidl Bankschroef geweest zijn. Kwantum misschien dan ?
- 266 antwoorden
-
was natuurlijk een lidl bankschroef ?
- 266 antwoorden
-
was je zo aggresief ? maar ja liever een bankschroef doomidden dan ...........................een skoda fabia GL
- 266 antwoorden
-
Ja logisch als hij boven je bed hangt Slapen doe je in bed met je ogen dicht
-
Gister kwam ik langs je pechplek, maar hebben ze dat paaltje verwijderd ? Kon hem niet vinden
-
Over de nieuwe logo''s gesproken Die van de Yeti is in diameter wat groter dan bv de superb Weet jij of ze ook al verkrijgbaar zijn voor de Yeti ( voor en achter ) ??
-
was meer als geintje bedoeld hoor, dus niet serieus bedoeld Vind het zeker positief als we wat skodamonteurs hier op forum hebben die actief kunnen helpen tot oplossingen waar de leek niet mee weg komt
-
Allereerst welkom hier op het forum En tsja doordat je snelle kent heb je geen voorkeursbehandeling hoor ! En we hopen dat je als medewerker van een skodadealer in Belgie hiermee je medelandgenoten soms kunt helpen van informatie die specifiek voor belgie is.
-
voor die 5 a 6 ton moet je vaak nog voor zelfde bedrag nog verbouwen Althans die gasten die de ping hebben om zich dit te veroorloven
-
Frans allereerst welkom ! En zou je je vraag nog even in interieur kunnen stellen ? Dit is namelijk het voorstel topic Wie ben ik Zodra je je vraag in interieur hebt gesteld dan zal ik de vraag hier verwijderen Mvg De Mods
-
Aller eerst stellen de leden het op prijs als je jezelf zou voorstellen in het topic Wie ben ik Zodat we een beetje weten wie we antwoord geven. en mbt je vraag zit er geen gaatje bij de cd speler om mechanisch een cd / dvd uit te werpen ?
-
Nee joh excl. je weet zeker niet wat 1 verdieping op de heren of keizersgracht kost ? Maar dan zit je echt al aan dit bedrag hoor
-
ja had er een een rekening van ruim 950.000 eurie gekregen van t weekend
-
Vaatwasser benodigdheden ? (en allerhande schoonmaak tips)
EdK reageerde op EdK's topic in De Kantine
Hebben jullie er wel eens aan gedacht dat die vaatwasser rondom aangekoekt is met zeepresten en dat hij die nu gebruikt om de vaat en de vaatwasser weer zeepvrij te krijgen ? -
heren proberen jullie nu een antwoord te forceren ? Jullie hebben een PB box waar jullie alle mods de vraag kunnen stellen hoor ! Op deze manier gaat het zeker niet werken ! mvg De Mods
-
nee dat was aftershave
-
en misschien dat iemand met een werkende ETKA versie even een layout hier kan plaatsen van hoe het zonder box de middenconsole te demonteren is en met de nieuwe hoe te plaatsen Want kas is aanwezig dat er geen layout bij de te bestellen box zit
- 20 antwoorden
-
- middenconsole
- armleuning
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Allereerst welom hier op het forum En wij hier kunnen je maar 1 goede tip meegeven voor een VAG wagen Neem een Skoda, hou je nog wat geld over voor andere leuke dingen
-
Tsja Hobbel dat heb ik altijd bij Schiphol als ik de verstookte kerosine ruik ! Ruikt voor mij als een aftershafe
-
Nee en dan moet je ook zoals wij op zaak doen met omvormers van 2000Watt , dan leggen wij een tweetal draden van 16mm² rechtstreeks van de accu naar de cabine maar uiteraard met een eigen zekering ertussen ( + ) Maar zodra we dan moeten boren of slijpen dan staat de motor van de wagen uiteraard wel te draaien, anders kunnen we aan eind van de dag niet weg vanwege lege accu
- 266 antwoorden
-
wat betreft bestellen bij Superskoda kan ik je vertellen dat alles netjes verzonden wordt en dat het in algemeen met een week binnen is. Track en trace zodat je ziet waar je pakket zich bevind dat hebben ze niet maar je ziet wel op de site dat de zending is verzonden. En nadat je met payypal hebt betaald dan krijg je eerst een mail van paypal en vrij direct een bestel bevestigingsmail van Superskoda Begrijp dat het in eerste instantie eng overkomt om daar zover weg te bestellen maar heb nu 3 keer besteld bij hun en alles is gewoon netjes en verzorgd aangekomen
- 20 antwoorden
-
- middenconsole
- armleuning
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Tsja wat verder toe te voegen aan Cyrus zijn antwoord Wel zoals te zien in mijn allbum en topics heb ik menige dingen bij superskoda aangeschaft en kwa pasvorm en afwerking ben ik hier best wel tevreden over. Bv de extra laden in de yeti onder de bestuurdersstoel is uiteindelijk gewoon vanuit de Skoda fabriek dat was te zien aan de verpakking van wat onderdelen. Kleur verschil heb ik hier niet mee maar dit kan ook komen doordat mijn wagen relatief gezien nog niet zo lang in productie is en er weining veranderingen in zijn geweest En kleurverschil zal je altijd houden, want al neem je een product met dezelfde RAL kleur maar gemaakt in niet hetzelfde proces dan heb je minimale kleurverschillen hierdoor Maar dit zal mijn inziens in geval van jou niet storend zijn. En wat betreft het zonnebril opbergvakje Kijk eens hier op forum bij interieur en een posting van Witte Yeti Die heeft het welliswaar bij zijn Yeti gedaan , maar heeft er een beschrijving en wat foto''s bijstaan Denk dat je met die info wel verder zal komen
- 20 antwoorden
-
- 1
-
-
- middenconsole
- armleuning
-
(en 1 meer)
Getagd met:
