Ga naar inhoud

okin

Members
  • Aantal items

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    1

okin won de laatste dag op 2 oktober 2012

okin had de meest gelikete inhoud!

Auto

  • Merk
    skoda

okin's prestaties

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputatie

  1. In 1.2tsi heb ik al gewone bougies aangetroffen uit fabriek en toen heb ik er platinabougies ingestoken en die zijn wel duurder dus daar zit het prijsverschil.
  2. @snelle Ben je bij ons geweest in de garage?
  3. De stang Die de wastgate aanstuurd rammeld. Heb ik ook al is gehad turbo vervangen en probleem was weg.
  4. een goede tip voor het verwijderen van het logo: boor een gat van ongeveer 4a 5millimetern in het midden van het oude logo kan geen kwaad het oude logo is een beetje bol dus er is nog plaats tussen logo en de koffer en dan met een sterke haak erin duwen en lichtjes opwarmen met een haardroger NIET TE DICHT BIJ DE LAK. EN DAN GEWOON TREKKEN EN KOMT GEMAKKELIJK LOS. MVG NIKO
  5. okin

    okin stelt zich voor

    het was eigenlijk gewoon om te vertellen hoe ik hier beland was.
  6. soms kan hij ook zijn eindpossities kwijt zijn dat doet hij het ook niet meer dus dan moet je gewoon je eindpossities eens nemen. maar opgelet als de rugleuning te ver naar achteren staat doet hij het ook niet. mvg okin
  7. hey ik heb dit topic eens gelezen via gebruiker snelle. moest ik dus dit probleem op mijn werk krijgen zou het volgende te werk gaan. 1=dus kijken naar foutcodes (indien er zijn ) kijken welke. meestal met dit probleem zou er deze code moeten staan:overslaan herkenning cyl x of zoiets dergelijks. 2= meetwaardeblokken 14 en 15 of 15 en 16 dacht ik daar staan overslagtellers in van cyl1 tot en met cyl6,daaruit kun je uitmaken welke cyllinder al een probleem zit (wel kijken wanneer hij koud is dus wanneer hij op 3cyllinders draaid) 3= daarna zou ik de bougies eens uitdraaien en eens kijken hoe deze eruit zien en meteen is de compressie nemen bougies zijn er toch uit. en meestal zou je hier genoeg met hebben. indien dit allemaal goed is misschien een lektest doen En toch eens de bougie van de foute cyllinder verwisselen met een andere en dan een injector met een nog andere cyllinder indien de fout zich verplaatst naar de cyllinder waar je gewisselt hebt dan weet je dat het probleem hem in het onderdeel zit dat je verplaatst hebt. daarna kun je ook nog een lektest doen om verlies van de compressiekamer te controleren bovenop de compressietest. maar heb hierjuist eens gekeken en heb iets gevonden bij gekende problemen bij skoda en daar stond bij een 1.8tsi dat ook de inlaatkleppen vervuild kunnen zijn en hierdoor niet goed afsluiten dat zou je kunnen zien met die lektest. hoeveel km heeft de wagen in totaal van vanaf welke km heb je dit probleem. je zou eens je chassisnummer kunnen geven aan mij dan kijk ik eens op het werk dat er geen technische service info bestaat van deze motor. wij hebben niet veel 1.8tsi motoren rijden juist 1of2 dacht ik maar dacht dat er met die carterventilatie ook wa problemen waren. in ieder geval kijk eens wat je doet ik wil altijd eens kijken naar die technische product info voor jouw misschien dat er gevallen bij staan dat nog niet in nederland voor gevallen zijn. mvg okin
  8. okin

    okin stelt zich voor

    hallo ik ben dus okin uit belgie En ik werk bij een skoda dealer in belgie. Vorig werk was bij bmw dealer. Ik lees dus graag van alles over auto's dus via een lid van hier(snelle) ben ik dus hier beland. Ik ga nu eens wat rondneuzen op het forum. mvg okin
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe