-
Aantal items
16001 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
588
Inhoudstype
Profielen
Forums
Kalender
Downloads
Blogs
Galerij
Alles dat geplaatst werd door EdK
-
afgeleverd Skoda Superb 3.6 FSI 4x4 Elegance Laurin & Klement
EdK reageerde op Corné's topic in Mijn Wagen
Mocht je hier 1 keer zeggen dat je geen mooie bak hebt, wel dan ga je je maar eens je ogen uit het hoofd schamen in de forumhoek hoor. En als je dan uitgeschaamd bent dan gaan we wagens ruilen met gesloten portomonnee. Kijk daar heb ik wel een paar litertjes meer brandstof voor over. Maw een mooie bak en kan me voorstellen dat je nu nog als een klein kind loopt te glunderen en dat je elk uur naar het raam loopt om weer ff te kijken. ( of is het elk half uur ? ) -
Cornerlights activeren op Fabia II FL Greenline (De discussie)
EdK reageerde op PC-fre@k's topic in Elektronica
wel beter weer....................ehhh april 2013 ?- 132 antwoorden
-
- Stuurhoeksensor
- Greenline
-
(en 4 meer)
Getagd met:
-
Die Jordy die heeft het forum gevonden
-
Ik rij zo rustig als maar mogelijk is en dat is zo rustig dat ik durf te wedden dat Erik me zou inhalen. En toch wordt mijn verbruik niet gunstiger ! En ik kan als ik spreken want ik rij alleen maar in die Yeti en een ander hoeft niet achter het stuur te kruipen want daar staat de doodstraf op. Maar als ik het allemaal zo lees dan zou ik nu dus vanwege me ongunstige verbruik dus een verkwister en een asorijder zijn die alleen maar met petje op de linkerbaan zit te jagen. Wel ik denk dat ik de spitsstrookrijder eerste klas ben en heb soms geen eens zin om een vrachtwagen in te halen en dus blijf ik er op cruisecontrol lekker achter hangen. Maar een gunstiger verbruik heb ik ook daar nog steeds niet mee bereikt. Maar ik weet wel hoe het komt dat ik in dat ongunstige verbruik blijf hangen hoor, maar dat ga ik niet vertellen want ik ben bang dat ik dan verplicht word om ook nog een fiets te moeten kopen en dat haal ik er nooit uit net als die gasinstallatie die ik er nooit uit zou halen.
-
allereerst welkom hier en toppie wat je verhalen, daar kunnen heel wat leden een voorbeeld aan nemen. En tsja die bootfoto''s zijn wel mooi maar zie ik weer stroompaal van me werkgever opeens op die steiger staan terwijl ik net een 2 uur vrij heb.
-
Denk dat hij zichzelf momenteel zoekt !!??
-
Zo het afgesproken zonnetje dat schijnt dus we gaan de zomerbanden zo maar eens vervangen voor de winterbanden. Kan ik na de wissel meteen de LM velgen een sopbeurt gegeven worden en gaan ze droog en schoon de winterperiode in op de velgenboom En na een half uurtje van sleutelen waren de wielen alweer gewisseld en meteen maar eens dat compressortje wat bij de Yeti zonder reserve wiel wordt geleverd uitgeprobeerd Leuk dingetje , maakt boel herrie en pompt tot max 2,5 Bar je band op en verder komt hij helaas niet. En meeste werk weer gehad aan het reinigen van de LM velgen en de teervlekken van de wegenbouwers eraf halen gaf wat oponthoud daar ik de wasbenzine niet zo gauw kon vinden. Maar uiteindelijk na een ruim uur van insprayen en intrekken en sponsen en teer verwijderen staan ze nu weer ligt in de siliconenspray op de velgenboom te wachten op warmere tijden in het jaar 2013.
-
Heb zo het vermoeden dat de dagrijlampen bij superskoda niet zo''n succes zijn bij de Yeti Ze zijn weer eens niet te vinden op hun website.
-
Ga er eens vanuit dat de O3 tov van de O2 een vergroting te wachten staat in lengte en ook een verrijking in luxe, want tsja er moet vooruitgang inzitten toch ? Dan zou het zomaar eens kunnen dat de Rapid kwa luxe vergelijkend zal zijn als de O2 nu heeft zodat de Fabia straks met een facelift oid ook nog een stapje vooruit kan doen zonder dat hij de Rapid gaat ondersneeuwen
-
Waarom denk je nu dat Hobbel een Yeti rijd ?? zijn grootste impulsieve aankoop............
-
het lid Rosingdinges hebben wij nog niet in onze gelederen en zo'n ledennaam zitten we ook niet echt op te wachten
-
Hallo Herald Allereerst welkom hier en bij deze meld ik je ook dat ik je vraag heb verplaatst Dit omdat je je vraag in Wie Ben Ik had geplaatst en dat topic word gebruikt om jezelf voor te stellen. En we zouden het dan ook zeer op prijs stellen als je dat alsnog doet in Wie Ben Ik !
-
Als ik het financieel bekijk zou een Citigo voor het gehele jaar dan genoeg zijn voor een ieder En voor die paar weken dat je met een sleurhut op vakantie gaat kun je dan het best een wagen huren. Op deze wijze ben je het goedkoopst uit. En zo zie je maar weer dat een wagen niets meer is dan status naar de medemens toe. En ook deze uitspraak is er 1 van de botte bijl methode
-
tsja een kleine O2 , en nog eerder op de markt dan de O3
-
Biertje ???
-
Volgens mij is er van de enkele sceptici er uiteindelijk maar 1 op de winterband overgegaan !!?
-
pioneer avic f320bt inbouwen lukt niet helemaal
EdK reageerde op FollowMe's topic in Radio & Navigatie
Mooi dat je in iedergeval geen kat in de zak hebt gekocht en dat je nu hebt kunnen uitsluiten dat de Unit in iedergaval geheel goed is. En als dus de zekering(en) van de auto voor de radio ook goed zijn dan is het inderdaad het beste om de boel even te laten aansluiten en te laten activeren met VCDS door je dealer -
Ga dan maar eens met je ogen dicht in een Roomster zitten en beoordeel dan de ruimte mbt de lengte. En dan naderhand niet terugkrabbelen als je met open ogen uitstapt en het de Roomster is. En ruilen tegen een Fabia kan misschien nog wel financieel leuk uitvallen dan....
-
pioneer avic f320bt inbouwen lukt niet helemaal
EdK reageerde op FollowMe's topic in Radio & Navigatie
Zat net nog even te denken. Het kan zo zijn dat je de gele en rode ( die volgens de manual wel eens gedraait moeten worden ) eens beide een vaste spanning moet geven en dan uiteraard de mindraad aan massa leggen. Hiermee zou de unit het zo en zo moeten doen zonder dat je wat opblaast. ( is namelijk de vaste voeding en de geschakelde van contactslot af ) En doet hij het dan nog niet ( uiteraard zonder geluid ) dan is het dus of de 10A zekering of de unit is gewoon dood. Kan natuurlijk ook warm binnen gedaan worden als je een transformator 230 / 12V DC ( gelijkstroom ) hebt. Ben met me Kenwood zo ook thuis al aan het spelen geweest voor ik de Yeti had van de dealer. En kon zo dus me unit al ff leren kennen zodat hij was ingebouwd (zelf) al wist wat ik voor mogelijkheden had kwa instellingen en waar deze zaten -
pioneer avic f320bt inbouwen lukt niet helemaal
EdK reageerde op FollowMe's topic in Radio & Navigatie
Zekering op de Pioneer unit is niet doorgebrand ? Zekering in de zekeringbox van de Fabia is nog heel ? Zo ja dan zou het zou kunnen wezen dat in VAGCOM de unit aangemeld moet worden Dit kan met een vagcom (VCDS) kabel maar indien je die niet hebt dan moet je dealer dit ook kunnen. Zou haast zeggen bouw je unit losvast in ( zodat hij er zo uit te schuiven is bij de dealer) en rij naar de dealer en laat ze even kijken. Als hij dan draaiend is dan kun je het thuis weer zelf inbouwen en afwerken -
pioneer avic f320bt inbouwen lukt niet helemaal
EdK reageerde op FollowMe's topic in Radio & Navigatie
http://www.gebruikershandleiding.com/download.asp?download_id=222617 Blz 10 staat dat je na installatie hem moet resetten, heb je dit al gedaan ?
