Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Dat zou dan vreemd genoeg alleen bij de O2 zo zijn. Ikzelf heb met de Yeti en de Fabia en Roomster hier nooit problemen mee gehad Altijd een geschakelde plus standaard gehad in de wagens Wat ik wel elke keer heb moeten doen is de bekende rode en gele draad moeten wisselen ( stekkers in de aftermarkt unit )
  2. EdK

    Wist je dat?

    's Werelds oudste werkende computer weer in ere hersteld bedoel je
  3. http://skodachile.com/viewtopic.php?f=3&t=1407 Chileens forum met O3 foto's waar hij wel erg bloot opstaat
  4. Tsja in vliegtuigindustrie is dit geheel normaal hoor. KLM had hiervoor zijn eigen afdeling waar men dit deed. Maar ja 1 keer landen en ze zijn aardig wat rubber weer kwijt.
  5. vandaar dat men deze kooien bij de KLM bandenafdeling hadden om de vliegtuigbanden te testen En 2 jaar terug op vakantie in Noorwegen had men bij de bandenman waar ik een band moest kopen zo''n zelfde kooi In nederland nog nooit tegen gekomen bij een bandentoko
  6. dan zit je wel in een uithoek hoor !?
  7. neem dan ook een laptop, hightech vandaag de dag ! Groot scherm en grote letters hierdoor
  8. je kunt de boel ook samenvoegen hoor Marco, enne neem dan de SB ook ff mee
  9. menno die de moed opgeeft dat is een grote irritatie En wat betreft dat ideal betalen Ronald, al menig maal een transactie gedaan en eens 2 keer fout gegaan wegens fouten bij Ideal Maar ook de bestelling wel doorgekomen. Dan bij twijfel een mail sturen naar die gasten en vragen of ze bestelling binnen hebben gehad, ja ? okee en de contanten ? nee ? mmm vreemd, heeft u een giro / bank nummer waar ik alsnog het geld naar kan overmaken ? Oke prima maar u ziet waaarneer ik de bestelling heb gedaan en ga er wel vanuit dat ik de korting behoud ? Geen probleem meneer EdK Dus om even aan te geven hoe het ook kan met behoud van fles jenever is duurder per liter hoor, maar ook hiermee ga ik met mate om
  10. Tsja en daar geef ik een antwoord op en word van tafel geveegd als onsamenhangend. Prima hoor geeft voor mij genoeg aan. Weet van mezelf dat ik verantwoord rijd en wel degelijk de kosten in toom probeer te houden. Zelfs zo erg dat er leden hier tijdens de rit naar de laatste M&G zich ergerde aan mijn precies aan de snelheid houdende. Of ik niet sneller kon ? Tuurlijk kon dat maar vond het niet nodig, dit uit rijden op me gemak en ook besparend. Maar toch gaat in SM mijn verbruik niet super vooruit , daar dit komt niet vawege het punt dat ik race over neerlands wegen maar simpelweg ik in weekend slurpend door de stad rij, en slurpend niet vanwege hard rijden in bebouwde kom maar simpelweg vanwege feit dat stadsritjes in mijn gemeente gewoon veel brandstof kosten. Zal in jou gemeente met al die dreven en rotondes een stuk gunstiger uitvallen is mij opgevallen tijdens ritjes zakelijk in jouw gemeente.
  11. Wel sirius ook dit is niet geheel waar ! Ook led is heden ten dagen dimbaar en prijstechnisch gezien is dit ook niet schrikbarend hoog tov de lamp halogeen dimmen Kijk maar eens op www.klemko.nl dit is voor huis tuin keuken gebeuren goed genoeg en zijn prijstechnisch ook zeer schappelijk.
  12. Sorry Erik maar ik vind het altijd zo jammer met discussies met jou dat je je blijkbaar erg moeilijk kunt verplaatsen in een ander. Je begint een topic ( wordt op prijs gesteld ) met een stelling of een verhaal en zodra ik of andere dan een antwoord geven vanuit ons oogpunt en dat niet strookt met die van jou dan werken we je tegen of in deze zijn we verkwisters of noem maar op. Het vervolg is dat er maar enkele kreten van de nadere door je beantwoord worden en waar we een antwoord of iets dergelijks op willen hebben daar lees je gewoon overheen met gevolg geen antwoord. Gevolg van zo''n enkelzijdige discussie is wel dat iedereen uiteindelijk erg gauw afhaakt omdat we toch geen begrip voor ons standpunt of overtuiging krijgen. Jammer discuseren op deze wijze, en daardoor snap ik ook wel je reactie op mijn verhaal wat wal of kant raakt. Terwijl als je eens de tijd had genomen ( hoeft nu niet meer hoor ) had je mijn bericht waarschijnlijk wel begrepen.
  13. EdK

    Skoda Rapid

    Tsja alfa mag dan een mooie styling hebben maar dat blijft het voor mij. En de afschrijving van een alfa is giga hoog. Vandaar laat italiaans maar bij italiaans blijven.
  14. EdK

    Skoda Rapid

    Hoort niet in een VAG stal. Laat maar lekker bij Fiat
  15. EdK

    Skoda Rapid

    laat ze dan maar flink mis schieten
  16. EdK

    Skoda Rapid

    wacht nou gewoon op die O3 Bij de buren zijn er weer een paar foto's bij gekomen Het kwijl zal uit je mond lopen al je dat ziet
  17. Ach Skoody men nemen een een engelse benzinetank met vulpijp en klep en laat die monteren aan de linkerzijde en het probleem is opgelost. Niet moeilijk doen met kannetjes en trechters en op parkeerplaatsen weer bijvullen, neuhhhh gewoon een keer per dag vullen en rijden nee fohn
  18. Kunt wel weer zien dat Sinterklaas weer in het land is. Skoody je weet toch dat sinterklaas en zwarte piet niet bestaan ! Blijf maar geloven in sneeuw witje die zit nu naast je....... @Sodela stel je eens voor..............een yetileintje met een V6...............vroooommmmmmmmmmmmm, slurpslurp hikhik
  19. Zo zou de Yeti eigenlijk verkocht moeten worden, eruiit zien waar hij voor gebouwd is. Dus volgende keer niet meer cachen in de wasstraat, is alleen maar water te cachen
  20. Als die dat dan wel ff meedeeld zodat we hem kunnen uitschrijven
  21. Nee niet elk half of heel uur. Als ik in de woonkamer zit dan kijk ik continu naar Yetje, en terwijl alle herhalingen op TV me de keel uithangen heb ik dat niet met kijken naar Yetje
  22. leuk te lezen. en nu dan maar wel hier !!??
  23. lnker kastje gekeken ?
  24. mag ik geen smileys meer gebruiken ?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe