Ga naar inhoud

To Superb or not to Superb..


bakkertje
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 163
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ach bij de Gamma zijn de spuitbussen in de aanbieding, geef je hem toch een nieuw aanbiedings kleurtje !?

Rose bijvoorbeeld is heel populair bij bepaalde leeftijds groepen, mmm die mogen nog geen autorijden natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze toevallig op de haven van huizen liep, rondborstig was en blond van rond de 20 jaar dan is de mogelijkheid redelijk aanwezig dat ik haar heb gesproken !

Goh wat een lekker ding is dat dan die dochter van je !! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Affijn dan heb ik haar niet gesproken, en jij als papa moet er maar voor gaan zorgen dat je er gauw aan toe bent , want ze zijn er vaak vlugger aan toe dan jij als papa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update-je..

Ben bezig geweest met een voorraad Superb in mocca broen, maar op de dag dat ik alles rond had met de leasemij en de dealer is ie 's morgens op iemand anders z'n naam gezet.. Wel jammer, het scheeld echt bar weinig in kosten en dan had ie nog stoelverwarming, mdi en sunset als extra opties gehad. (tegen de oude prijzen, daardoor scheelde de 3 genoemde opties met de nieuwe slechts 400 euro..)

Maar ja, er is ook goed nieuws, de mijne staat definitief gepland voor productie in week 29. Ik hoef ook niet meer te wachten tot het einde van de proeftijd van mijn nieuwe collega, dus als het allemaal mee blijft zitten, rijdt ik ergens rond 24 augustus in m'n nieuwe Superb! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep Lava blue it is.

En het is inderdaad erg snel, maar dat komt doordat de dealer een reeds bestelde superb aangepast heeft naar mijn wensen.

Overigens stond die eerst op de planning voor week 36 en nu opeens op week 29, maar daarover hoor je mij niet klagen!

Ben nu wel aan het snuffelen hoe het nu zit met de nieuwe amundsen en de ingebouwde carkit, die standaard niet geactiveerd is.. Als die er echt inzit hoef ik geen mobridge in te laten bouwen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toch nog snel! Nog steeds Lava blue??

Nee frank zijn dochter mocht de kleur bepalen, dus het wordt de eerste Rose SuperB in Nederland en misschien wel Europa !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé bah wat mooi, en zelfs met één oog is het mooi !

Je hoeft je hiermee zeker niet te schamen !

En ben eigenlijk ook nog wel benieuwd wat Marco nu voor eind keuze gaat maken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een ander forum (waarvan ik geen link mag toevoegen?) staan foto's van een O2 in Lava blue, erg mooi moet ik zeggen. Ik ben erg benieuwd hoe het op de S2 zal staan, zeker in combinatie met de chromen rand om de ruiten.

post-134-0-28357800-1310026253_thumb.jpg

post-134-0-01132200-1310026260_thumb.jpg

post-134-0-35866400-1310026265_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij bedoelt deze melding "Je hebt een link naar een website ingevoerd die niet is toegestaan", dit omdat velen van ons daar gebanned zijn en de link dus niet kunnen bezoeken. Het plaatsen aan zich is uiteraard wel gewoon toegestaan, alleen is dit de enige mogelijkheid om te voorkomen dat er een link van wordt gemaakt.

Dus gewoon zonder http://www. posten en dan moet het wel werken gok ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, ik ben al zo vrij geweest om de foto's te "lenen". Ik las alleen nu dat het waarschijnlijk toch het oude blauw is..

Ach ja, ik kan de bestelling toch niet meer aanpassen dus ik (en jullie) ga het vanzelf zien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij wordt blauw inderdaad. Er zijn alleen geen foto's van een hele auto in lava blue, dus dat blijft ff spannend. Op sf.nl vond ik die 3 foto's van die blauwe O2 waarvan de eigenaar denkt dat het lava blue is, maar die waarschijnlijk toch een andere blauw is.

Nou ja, morgen 2 weken op vakantie en daarna is het nog een weekje of 4 wachten en dan kan ik zelf foto's maken ;)

Wat hebben we het toch slecht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat hebben we het toch slecht!

Vandaar dat geklaag van je ??

Maar 6 weken wachten is tot hij bij dealer staat, en komt dus nog 2 wekken bij vanwege bedrijfsklaar maken !?

Ach de JVC heeft zijn langste tijd gehad bij je ! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe