Ga naar inhoud

To Superb or not to Superb..


bakkertje
 Delen

Aanbevolen berichten

wij als samenleving bepalen wat status is !!

in combinatie met idioot hoge prijzen aan zo'n product te gooien

De fabrikanten maken ons gek met advertentie's over hoe goed en degelijk hun product is

en wij consumenten zijn daar gevoelig voor en bepalen bewust of onbewust of het een status product wordt geholpen door de commercie

Dus als we allen willen dat audi goedkoper wordt, die bakken niet meer kopen met zijn allen en hij zal goedkoper worden en de status zal verdwijnen als een ieder erna er één aanschaft omdat ook de prijzen

giga gezakt zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 163
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gisteren gelezen dat de Grande Scenic 7-zitter 1.6 dci 130 pk in de 20% bijtelling valt als 1e 7-zitter. Fiscaal 32.990 euro als 7-zitter basis! 5-zitter is 1000 euro goedkoper. Ik wil je niet wegsturen maar dit moet toch even gemeld worden nu je nog zoekende bent! Ik zelf heb liever de S2 maar de Scenic geeft een pak ruimte voor dezelfde prijs met een sterkere motor! Met 6-bak dus. Basis is Dynamique uitvoering dus best wel luxe.

Bron: Autoweek nr 22

Even een schopje omhoog omdat Bakkertje nog in zijn bed ligt! 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij inderdaad ook niet om de status. Het moet vooral praktisch zijn.

Mensen die in een Skoda rijden, hechten volgens mij meer waarde aan kwaliteit vs prijs dan dat ze waarde hechten aan status (dan zou je niet een Skoda rijden toch?)

Edk bedankt voor het meedenken over de Scenic, mijn redenatie:

De scenic valt om 3 redenen af. De eerste is dat ie maar 1300 kg mag trekken (ondanks die 130 pk´s) en daarmee kan onze caravan van 1170 kg leeg (1500 kg max) er amper achter. De tweede reden is dat ik vaak alleen rijdt en dan rijdt je nog steeds in een bus (ik wil liever niet in een MPV). De scenic waarin ik eerder gerededn heb kon me echt niet bekoren. De derde en laatste reden het is en blijft een Renault :P.. Ik heb een Laguna gereden en ooit in een Scenic en het hele Franse van renault nee, dank je..

Enneeuh, Bakkertje heeft 3 kleine koters, (uit)slapen is er al 5 jaar niet meer bij <_<

Zaterdag is hier altijd volle bak met zwemlessen, boodschappen enz.. ;)

aangepast door bakkertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Enneeuh, Bakkertje heeft 3 kleine koters, (uit)slapen is er al 5 jaar niet meer bij <_<

Zaterdag is hier altijd volle bak met zwemlessen, boodschappen enz.. ;)

Lees je het Frank ??? Bakkertje moet ook gewoon in het huishouden mee doen en kan niet op de bank zitten met een biertje in de hand !

Dus wat heb je eigenlijk een mooi leven jij !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ach, de dwalingen hier geven ook meer gezelligheid ;)

Maar inderdaad nu nog de collega er door zien te krijgen en het bestellen te versnellen!

Ow ja en nog een kleur kiezen ik denk dat het zwart of platin grey wordt.. Als het rode er nog was waar die mee in de folder staat, dan had ik die graag willen hebben, maar ik heb begrepen dat die lak uit Japan moet komen en daarom niet beschikbaar is ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwart is ongelooflijk mooi, dat wel !

Maar als je hem toonbaar wil houden sta je zowat elke dag te poetsen, want elk vuiltje zie je er op (helaas)

Ooit een zwarte motorfiets gehad en vanaf dien heb ik zwart altijd voorbij laten gaan !

Lichtere kleur zie je minst op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lava blue is ook nog een optie, maar daarvan heb ik geen foto's kunnen vinden op Internet van hoe dat er op een hele auto uitziet. Ik heb wel een staaltje gezien en dat ziet er ook erg sjiek uit..

Persoonlijk vind ik wit op een Sedan ook erg mooi, maar dat vind mevrouw Bakkertje niks..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben het wel met mevr Bakkertje eens, vind het ook echt een modeverschijnsel al die witte auto's tegenwoordig. Vind de Superb wel mooi in het capuccino

trouwens in Tsjechie heel veel yeti's gezien maar geen enkele donkerblauwe. Wel heel veel mato brown en ook rode. Misschien hebben ze daar bepaalde kleuren niet. Zo was ik toch nog uniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en andersom! Echt geen touw aan vast te knopen, wist nog wel wat woorden van vroeger en had en klein woordenboekje. Het bijzondere is dat je het ook totaal niet kunt herleiden tot iets bekends uit het Duits, Frans, Engels, Grieks, Latijn. Gewoon volkomen vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja ik heb de gave dat ik elke taal kan verstaan ( sorry hoor )

Alleen één probleem heb ik er wel bij !

Begrijp ze vaak voor geen meter !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle talen op een stokkie..

Even een on-topic update ;) Vanmorgen contact gehad met de dealer. Die heeft een Superb in bestelling staan die aangepast kan worden aan mijn wensen. Productie zou dan eind augustus zijn, uitlevering begin september! Mocht het onverhoopt niet doorgaan doordat m'n nieuwe collega niet door z'n proeftijd komt, nemen zij de auto op voorraad. Het stuk met de leasemij hoeft ook pas aan het eind van de proeftijd geregeld te zijn.

Qua kleur wordt het waarschijnlijk lava blue. Binnen ons bedrijf rijden al 2 zwarte rond (ik wil dan toch liever een andere kleur en zwart is zo besmettelijk..), mijn alternatief was platin grey, dat vind de vrouw niets en daarom blijft lava blue over.. Het enige "enge" is dat de kleur alleen op een staaltje te zien is, niet op een hele auto... Dus enigszins een gok wordt het dan wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dealer scoort inderdaad flink punten! Er is overigens ook nog eens een kortingsafspraak met ons bedrijf van 2% van de bruto catalogusprijs korting op accessoires! (is toch 500 euro korting!)

Nu alleen nog wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hak, hak, hak!

Zo de kleur wordt lava blue! Om het compleet te maken, dit wordt hem:

Skoda Superb 1.6 TDI Greenline Ambition Business

Lava Blue Metallic

Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie

Trekhaak

Mobridge carkit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hak, hak, hak!

Zo de kleur wordt lava blue! Om het compleet te maken, dit wordt hem:

Skoda Superb 1.6 TDI Greenline Ambition Business

Lava Blue Metallic

Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie

Trekhaak

Mobridge carkit

Nu de foto nog voor ons en de sleutel voor jou !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe