MarcoO2

VW Golf Variant Comfortline Business 1.0TSI DSG

Recommended Posts

LED verlichting: ik zou ook niet meer zonder willen. Wat een verschil qua looks. 

Verder is deze VW gewoon erg mooi, @MarcoO2 en lekker luxe ook. DSG is gewoon erg fijn, die mis ik zeker! 

4 uren geleden, MarcoO2 zei:

"naar dit punt geen route kan worden berekend". Geen idee waarom niet, maar het is wel rete-irritant voor een dergelijk toch niet bepaald goedkoop systeem.

Al eens een kaartupdate naar binnen gehaald ?
Want heb je de Amundsen of de columbus versie van VW ?

Ik weet niet hoe jij adres invoert  , maar kan wel eens leggen aan de manier van hoe je dit doet.
Ik kwam er laatst achter dat ik gwoon op woonplaats / straat / nummer kan invoeren en dit gaat bij mij nu probleemloos
Maar als ik uit een POI lijst die ik in de tijd heb opgebouwd een adres selecteer dan wil die ook wel eens haperen met een melding dat hij adres niet kan

13 uren geleden, Wasmachineman zei:

LED verlichting: ik zou ook niet meer zonder willen. Wat een verschil qua looks. 

Eens! Het scheelt een hoop in de looks, maar vooral in het zicht. Ik rijd vaak in het donker over de Veluwe en de Utrechtse Heuvelrug, dan moet ik nu vaak met g root licht rijden, terwijl ik dan met mijn vorige auto's (met xenon of LED) nooit hoefde. 

15 uren geleden, Dickler zei:

Strakke bak. Mensen doe toch eens voorzichtig met die deuren!

Echt he!! het is ongelooflijk hoe vaak je mensen onvoorzichtig ziet doen...

12 uren geleden, EdK zei:

Al eens een kaartupdate naar binnen gehaald ?
Want heb je de Amundsen of de columbus versie van VW ?

Ik weet niet hoe jij adres invoert  , maar kan wel eens leggen aan de manier van hoe je dit doet.
Ik kwam er laatst achter dat ik gwoon op woonplaats / straat / nummer kan invoeren en dit gaat bij mij nu probleemloos
Maar als ik uit een POI lijst die ik in de tijd heb opgebouwd een adres selecteer dan wil die ook wel eens haperen met een melding dat hij adres niet kan

Ik heb het meest uitgebreide systeem van VW, en de meest recente kaarten. Het gaat vaak fout bij adressen die bijvoorbeeld in niet-toegankelijk terrein liggen. Bij Skoda en Seat leverde dat nooit problemen op (kreeg dan alleen de melding "let op: uw reisdoel bevindt zich in een beprkt toegankelijk gebied"). Bij VW krijg ik die melding ook regelmatig, maar dus ook  te vaak een foutmelding. Ik voer overigens altijd handmatig in.