Ga naar inhoud

Mijn irritatie van de dag


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Nee, dus doodnormaal dattie stuk is, maar de irritatie was dat ik hem niet op kon draaien terwijl je deze dagen nog wel eens een onweerbuitje hebt. Maar dat is goed gegaan.

 

Gelukkig heb ik geen gebrek aan mekkerstof, is er direct weer een verse irritatie: besteltijd van 2 weken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

*&^*76%%$^*^&*(*

Ik dacht dat Duracell batterijen niet lekten...GRMBLL. Wel dus.

 

Koop je dure Duracells (leuke woordspeling), want je wilt zeker weten dat je Fenix TK-45 LED beamer goed en betrouwbaar werkt, zijn die batterijen verdorie gaan lekken. Zit de binnenkant en de contacten helemaal vol met wit corrosie poeder.

(zie foto's) Mooi balen.

 

Heb contact opgenomen met Duracell. Ben benieuwd wat ze hier aan gaan doen...

post-47-0-14920500-1409060597_thumb.jpg

post-47-0-33759900-1409060603_thumb.jpg

post-47-0-64907500-1409060609_thumb.jpg

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar eens Duracell gebeld (gelukkig een gratis 0800 nummer) om te vragen hoe het met mijn 'case' is.

"sorry dat we nog niet gereageerd hebben, maar door ziekte hebben we wat vertraging in de afwikkeling van zaken"

tuurlijk, whatever.

 

Afijn, hele discussie over hoe je batterijen dient te behandelen en men stuurde er op aan dat 'ie wel in de auto gelegen zou hebben c.q. te heet in de zon gelegen oid.

Nee, driewerf NEEN. Deze Fenix TK45 wordt slechts binnenshuis, bij kamertemperaturen gebruikt.

 

Toen kwam het advies om maar een mengseltje van een zuur (anti-alkalisch), b.v. azijn- of citroenzuur + water te gebruiken om het witte residu te verwijderen.

Aangegeven dat dat wel leuk lijkt, maar moeilijk gaat met elektronika waar inmiddels geoxideerde alkalische resten op zitten.

Hmmm, dat was dan wel weer waar, werd er gezegd.

 

Vervolgactie is dat Duracell mij nu een retourverpakking stuurt voor de gelekte batterijen en de beschadigde zaklamp. Dan zou men het gaan onderzoeken en navenant actie ondernemen...

 

Wordt vervolgd dus...

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verbaas me altijd wel over de toch wat tendentieuze teneur van je epistels waar het dit soort zaken betreft. 
Zo'n zinsnede als: "men stuurde er op aan dat, enz. ",  roept bij mij de vraag op wat ik me precies moet voorstellen bij dat aansturen. Zo kan ik me best voorstellen dat men een aantal zaken wil uitsluiten wat betreft verkeerd/onoordeelkundig gebruik en men heeft natuurlijk geen inzicht in de preciesheid en zorg waarmee degene die ze aan de lijn hebben met zijn spullen omgaat.
Kortom, wat mij er aan stoort, net als in veel vergelijkbare gevallen, is dat het bedrijf in kwestie op zich netjes reageert, maar dat er bij voorbaat op niets gebaseerd van uit wordt gegaan dat men weinig goeds in de zin heeft. Ook de opm over vertraagde reactie ivm ziekte wordt bv direct in twijfel getrokken. Die vooringenomen attitude is denk ik bepaald niet (altijd) in het belang van het vinden van constructieve oplossingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men begon gelijk te vragen of de zaklamp niet bij hoge temperaturen was gebruikt/bewaard. "want..." kwam er gelijk achteraan, "daar kunnen ze niet tegen..."

Joh...goh...

 

Weet je wat tendentieus is? Gelijk er vanuit gaan dat de consument niet zal weten hoe hij/zij met spullen dient om te gaan en/of geen inhoudelijke kennis van producten zou hebben. Altijd probeert men de gebruiker als 'simpel' af te schilderen en geen kennis van zaken hebbende.

Dus geef ik duidelijk aan dat dat NIET het geval is, dat verkeerde gebruik dus...

 

't Is maar hoe je het bekijkt, meneer Rosinfield! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vernomen dat je dan vragen als "zit de stekker in het stopcontact" wel gaat begrijpen. :)  Terwijl dat juist - als je zelf geduldig al tig controles hebt uitgevoerd en ook de minder waarschijnlijke hypotheses hebt getoetst waarbij de mentale temperatuur al wat opliep - het bloed onder de nagels vandaan haalt.

 

Misschien moet je gewoon bij zo'n gesprek ook beoordeeld worden, en dat je bij een voldoende aantal goede beoordelingen de frontdesk standaard mag overslaan.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach laatst had vriendin voor dochtertje van 9 bij Coolcat een broek gekocht en op 30 gradens gewassen.

Komt die broek de wasmachine uit en was hij meer wit dan de rose die het moest wezen.

Tsja de bon had ze nog maar broek was 10 dagen ervoor aangeschaft en dacht dus kan er niet meer mee terug.

Tuurlijk wel je hebt 2 jaar garantie op die broek meid dus hup stap in de wagen en we rijden naar Noord ( A'dam)

Bij Coolcat aangekomen komt er zo'n huppelkutje naar me toe van meneer kan ik U helpen.

Dus laat die broek zien met de tekst en dit na één keer wassen en ze heeft hem alleen in de winkel gedragen ( gepast )

Tsja meneer deze broek mag alleen maar op 30 graden gewassen worden hoor !!

Johhh , je meent het.......dat had ik ook gelezen met me leesbril op hoor en ook gedaan , vond wel jammer dat de wasmachine niet op 20 graden kon.....

Hoe bedoeld U dat meneer ??

Nou 20 graden is nog veiliger dan 30 graden toch ??

Jaja daar heeft U gelijk in, maar wat wilt U nou ??

Wel meiske wat dacht je van een nieuwe broek of me geld terug ?

Tsja geld teruggeven gaat niet ( ohh hoezo ?? ) maar ik heb de broek nog wel in de schappen alleen zijn ze nu afgeprijst

Wel dat is toch mooi meiske, dan geef je mij een nieuwe broek en voor het restant een tegoedbon , want dat laatste kan toch wel ?

Ja tegoed bonnen mogen we wel uitgeven , meneer.....

Wel meiske dan doen we het toch op die manier..... nieuwe broek zelfde maat en kleur en een tegoedbon.

 

En of ik me druk maak ??? neuhhhhhhh dag van me leven gehad en vriendin liep bijna met natte broek weg uit coolcat...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

EdK, on 28 Aug 2014 - 18:36, said:

En of ik me druk maak ??? neuhhhhhhh dag van me leven gehad en vriendin liep bijna met natte broek weg uit coolcat...

 

Dat is al snel richting de 37 graden, maar die broek kon er tegen hoop ik.

 

Maar wel mooi resultaat. Je zou bijna zeggen dat je het huppelkutje hebt misleidt.... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neuhh ze heeft het opgehouden toen ik zei dat ze met openbaarvervoer of lopend naar Z.O kon als ze een natte broek zou hebben.

 

Ze stelde nog wel iets anders voor , maar daar laat ik me verder maar niet over uit hier op het beschaafde forum...

 

Ik haar misleid ??? nee joh hoe durf je het te zeggen   :D8-)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk zijn helldesken van bedrijven heel negatief ingesteld.

Ze gaan er namelijk van uit dat de klant simpel en niet echt snugger is. Want er worden de meest infantiele en elementaire basisvragen gesteld. En nadat de gesprekstemperatuur dan al het kookpunt heeft bereikt (de klant belt immers al geagiteerd omdat er iets fout gaat), moet er ook nog ergens een oplossing uitrollen.

 

En ja, ik weet waarover ik praat, want ik heb jarenlang bij technologische bedrijven rondgelopen die dit soort helldesken runnen.

 

Als je er van uit zou gaan (positief gedacht!) dat de klant slim(mer) is en niet voor niks belt, dan is dat al een hele andere uitgangspositie. Dat veroorzaakt bij die slimmere klant in ieder geval een stuk minder ergernis en meer begrip.

 

Moeten natuurlijk wel de huppelk*tjes @ the helldesken wel zodanig empathisch getraind zijn dat ze een slim(mere) klant kunnen (h)erkennen. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeten natuurlijk wel de huppelk*tjes @ the helldesken wel zodanig empathisch getraind zijn dat ze een slim(mere) klant kunnen (h)erkennen. :P

 

Hoe duur denk je dat die huppeltjes dan wel niet worden in loonkosten ??

Want dan heb je wel zelfdenkende huppeltjes nodig en niet van papier lezende huppeltjes die een vragenlijstje voor hun hebben

 

En als jij de juiste antwoorden geeft kunnen hun een kruisje neerzetten en zo kom je op einde vel terecht met wel of niet nieuwe batterijen toesturen..

Bij vorige firma hadden ze ook een vragenlijstje voor een oudere huppelkut die inviel in vakantie periode's.

Lijst was samengesteld door technisch onderlegd personeel.

Maar de gemiddelde klant kon daar al niet eens fatsoenlijk een antwoord opgeven.

Maw zie jezelf niet als een gemiddelde klant want helaas voor jou ben je dat niet en vandaar dat je in algemeen van die domme vragen ( och je die bestaan niet ) voorgeschoteld krijgt.

 

Maar goed een tijdje terug was er een uitzending van keuringsdienst of waarde wat over batterijen ging.

En duracell word geproduceerd in Germany oftewel het mooie Duitsland.

En Lidl heeft ook batterijen die gemaakt worden in ........ juist Duitsland.

En wat bleek nou , er staat maar één fabriek in Duitsland die batterijen maakt en de batterijen van Lidl en Duracell komen daar vandaan en bleek dat de Lidl batterijen nog zelf langer mee te gaan.

 

Dus als konijntje Duracell uit gehuppeld was dan ging het Lidl huppeltje nog ff lekker door.....

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe