Ga naar inhoud

Wie, wat of waar is dit?


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

In die film heb ik ook een bescheiden rol gespeeld.

Wij hebben bijna 3 jaar een Civic ED6 een grijze de 4e in de video. Wordt in oktober 22 jaar oud is een automaat en zoals reeds op de video gezegd rijdt het als een trein. (ik had eigenlijk tiet willen zeggen, maar dat rijdt niet dat rolt :D ) Gebruikt alleen behoorlijk wat benzine met de korte stukjes die er mee gereden worden, in de winter is 1 op 10 normaal, en nu ongeveer 1 op 11 a 12. Ziet er nog netjes uit ofschoon ik de afgelopen week toch de eerste roest schade ontdekt heb, en dat vind ik toch wel jammer. Maar ja het blijft niet nieuw.

Deze Honda hebben we voor €1000,-- bij Rotor in Heerlen gekocht,  Honda en Skoda-dealer. Hier komt ook de Greenline vandaan.

Mijn vrouw wilde graag een Fiat Cinquecento en bij Rotor had men er een staan, gebeld en we konden terecht. Daar aangekomen werd ons eigenlijk die Fiat afgeraden. De verkoper had iets veel mooiers en dat was deze Civic die hebben we toen gekocht. Geen moment spijt van gehad. Ofschoon mijn vrouw in het begin toch wel bang was om er mee te rijden. Met zo'n automaat geef je toch een stukje controlen uit handen was haar mening. Maar nu wil ze niks anders meer.

Ik meen dat het januari was dat er een uitnodiging in de Autoweek stond voor de 9 generaties Civic bijelkaar te brengen. Men had graag auto's die niet verbouwd waren.

Daar heb ik op ingeschreven. Op 14 april, om 10 uur verzamelen in de Gelderse plaats het t'Harde bij een restaurant. Daar ligt een legerbasis en de weg ernaar toe is lekker rustig, ideaal voor de opname. Om 19.00 uur was het klaar. En toen nog terug naar de Eikenhoute Republiek (Limburg) :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een leuke ervaring lijkt me zo.

En nu als BN'er een topsalaris er aan over gehouden ?

Wel heb bij KLM ooit eens faciliteiten moeten maken voor meerdere shows en ook een keer met een

André v Duin show en met Corry v Gorp die stewardes was.

Gasten zijn een volle werkdag bezig geweest toen en uiteindelijk was het 30 sec op TV.

En al zat ik niet in de hoofdrol, het is leuk om zo iets eens mee te maken en te zien hoe het allemaal in zijn werk gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk nooit geweten dat voor het maken van zo'n reportage zo'n inspanning gelevert moet worden. En dan zijn wij er 'maar' 9 uurtjes mee bezig.

Ik weet niet hoe vaak ik die weg naar die kazerne op en neer gereden ben, eer alles er een beetje goed op staat. Er worden opname gemaakt uit een rijdende auto voor je. Opname met een soort helikopter en iedere keer mag je weer hetzelfde stuk rijden. Maar als je dan het resultaat ziet is het best goed geworden, en blijft er van 9 uur 9 minuten film over. Een geweldige beleving omdat eens mee te maken.

Ik heb ook eens kunnen rijden in de Autoweek Civic. Dat is ook een diesel net als de GL maar wat rijdt dat fijn dan merk je dat die 1000 cc en nm extra toch wel heel wat extra comfort, en vooral souplesse met zich meebrengt. Had hem zo mee naar huis willen nemen

 

En nu als BN'er een topsalaris er aan over gehouden ?

Was het maar zo, als uitzendkracht met een oproepcontract bij een openbaarvervoerbedrijf. Is de realiteit.

aangepast door Busje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Duidelijk iemand die het hogerop gezocht heeft, de onderste treden zijn duidelijk leeg.

Andere optie is dat het een visualisatie is van de Nederlandse overheid en/of de zorginstellingen: topzwaar, en door financiele tekorten niemand meer om het werk te doen, alleen de managers zijn nog aanwezig, de rest is wegbezuinigd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een photoshop B) : in het krukje zit een langwerpig gat midden in de zitting, maar onder het krukje op de vloer zie je een vaag rechthoekig licht wat 90% gedraaid is t.o.v. de sleuf in de zitting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een photoshop B) : in het krukje zit een langwerpig gat midden in de zitting, maar onder het krukje op de vloer zie je een vaag rechthoekig licht wat 90% gedraaid is t.o.v. de sleuf in de zitting.

Dat lijkt mij ook.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

lange schaduw lange lichtval

 

Maar wel een vreemde lichtval.

Maar hobbel en photoshop ..... tsja sorry hobbel maar dat kan ik ook niet rijmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even kijken, wie er het eerst het dichtst bji de waarheid kwam.

 

Alhoewel Cordoba mij van fotoshoppen beticht, ziet hij het wel als eerste.

 

Het is idd de schaduw onder het witte bankje in mijn ketelhuis, wat mij tot opstap dient naar de nieuwe ketel.

 

Het horizontale gleufje, wordt in de schaduw ineens een verticaal gleufje (zo zijn we ineens weer bij de les)

Het is absoluut geen fotoshop, maar gewoon waarrneembaar.

 

Ik noem het verschijnsel voorlopig maar Camera Obscura.

 

Cordoba heeft gewonnen, maar wel met de hakken over de sloot.

 

Hij mag dus een nieuw raadsel introduceren, succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar de vraag is: hoe kan dit?

 

Ik had al de hint camera obscura gegeven.

 

Het gat in het krukje is de lens (zonder glas)

 

De projectie die je ziet is, de langwerpige TL buis aan het plafond van de stookruinte.

De TL buis staat haaks op de "lensopening"

Wat je op de grond ziet is dus de projectie van een klein stukje TL buis.

 

Als je het krukje 90 graden draait, zie je een veel groter gedeelte van de TL buis.

aangepast door hobbel de bobbel
Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ik zie nu pas dat ik de gelukkige ben, zal zaterdag een nieuwe plaatsen. Mogelijk is het verschijnsel veroorzaakt door reflectie in het gat, waardoor het licht wat wordt verspreid onder het krukje, hoewel ik dan toch niet zo'n rechthoekig licht met echt vierkante hoeken had verwacht.


Ik kreeg een ingeving en gelijk maar even doorgezet, het gaat om het evenement, wat is dit?

2rmphkw.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe