Ga naar inhoud

Wie, wat of waar is dit?


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Zo, hoog tijd om een oud en (voor sommigen) vertrouwd spelletje nieuw leven in te blazen. De bedoeling is om een foto te plaatsen, waarvan de anderen dan moeten raden wie, wat of waar het onderwerp op de foto is. Degene die het als eerste goed heeft geraden, mag een nieuwe foto plaatsen (als er meerdere raadsels tegelijk zouden lopen, ben je het overzicht direct kwijt).

Om af te trappen een waar is dit?

5715320057_10e78ac86e_b.jpg

IMG_7770A by Marco's mooiste foto's, on Flickr

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dan een makkie uit eigen land...

368a49e8-3776-41df-b222-3e18eb5dceab.jpg

Even een aanvulling, ik hoop dat jullie het voor vanavond weten, want ik ben van het weekeinde fietsen en geocachen in Duitsland.. Dus goed/ fout zal dan even op zich laten wachten;) Gelukkig is het niet zo moeilijk B) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het ook niet, maar zou bijna zeggen: Madurodam?

Overigens mag een volgende foto natuurlijk ook weer een "wat is dit" zijn, dus een uitsnede of een detailopname ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja heb een hele leuke op de plank liggen ( wat is dit ) maar ja moet ik er wel eerst één raden en dat ga ik met deze echt niet doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou ook zomaar eens Delfzijl kunnen zijn, maar gezien de achtergrond, bossen en licht glooiend landschap, schat ik meer in dat het ergens aan de Rijn of Waal zou zijn.Ik denk Doesburg :)

aangepast door FredV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe