Ga naar inhoud

Wie, wat of waar is dit?

MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Juist Edwin, om precies te zijn een caravankoelkast, die ik pas voorzien heb van een nieuw 12V verwarmingselement en 12V schakelaar.

Om nog even terug te komen op het feit waarom @PC-fre@k niet mee mocht doen? Zijn vader heeft ook een defect verwarmingselement en de foto's van mijn klus had ik al eerder naar Ronald gemaild.

Mocht er belangstelling zijn hoe zo'n vervanging in zijn werk gaat, dan post ik na mijn vakantie een mooie handleiding.

post-117-0-50177000-1343214504_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Octa kan dit wel goed rekenen

post-27-0-92900000-1343760792_thumb.jpg

Hier de rioolput die inpandig was en waar na het verwijderen van deksel een deken van boomwortels put ingingen.

En nee heren wat u ziet drijven is niet een soepje met balletje's maar wat u dagelijks doortrekt.

post-27-0-94710000-1343760807_thumb.jpg

En hier de boosdoener waarom de put zo'n hoog waterpijl had.

Dit is een pomp met versnijder , maar ondanks dat hij draaide en geen verstopping had verplaatste hij geen druppel water en stond geluid te maken of het een diesel was.

Na het overbouten van wat oude onderdelen van deze pomp op de nieuwe en weer herplaatsen van de nieuwe pomp , gebeurde er weer in de put wat er moest gebeuren........... leegpompen

En zo'n pomp is dus een 30Kg die je een 4 meter laat zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar tsja Bakkertje jij hebt dan ook geen camping of bungalowpark die zijn rioolwater vanaf zijn terrein moet oppompen naar het hoofdriool.\

Maar ook in woonwijken komen ze voor hoor, zijn het er alleen vaak 2 in een wat grotere put om ook het hoogte nivo te overbruggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe