Sign in to follow this  
CaseyBasey

Zomercheck

Recommended Posts

DAB+ radio ?
Anders kun je er nog enkele jaren van genieten en dan ontvangt hij alleen nog maar ruissssssss

Geen DAB, wel FM, MW en korte golf. Oplaadbaar met zonnecellen en opwindbaat met een slinger. Is ook zaklamp, heeft een signaallicht en enorme sirene. Je kan je telefoon er mee opladen.

• Like 1

2 uur ago , EdK said:

DAB+ radio ?
Anders kun je er nog enkele jaren van genieten en dan ontvangt hij alleen nog maar ruissssssss

Radio Tjechie gaat voorlopig nog niet uit de lucht. :D

• Like 1

Mot je wel beetje richting de zender rijden voor ontvangst....

• Like 1

Leuk Casey!

Wij hebben zo'n soort apparaatje slingeren bij de kampeerspullen, maar deze ziet er mooi retro uit. Ik ga in Tsjechië kamperen deze zomer en dan is de Skoda-versie wel veel meer in stijl. Misschien ook nog maar snel een zomercheck regelen.

Tja, inderdaad.

Wat checken ze eigenlijk? Of het wel zomer is als je op vakantie gaat? Of de wielen goed vastzitten?   Ik wil gewoon zo'n radio, en verder geloof ik het wel.

• Like 1

Ze checken bandenprofiel, slijtagepatroon, spanning. Remblokken/schijven, vloeistof, handrem. Ruitenwissers, sproeiervloeistof, afstelling. Schokdempers, lekkage, ashoezen, Stuurinrichting, hoezen. Oliepeil, koelvloeistof, V-riem/multiriem, uitlaatsysteem, steenslag ruit, smering portiersloten, verlichting, accutest, dynamische laadspanning, stekkerdoos trekhaak, werking aanjager, interieurverlichting, airconditioning, veiligheidsgordels, mattenset.

Vloeistoffen worden zo nodig bijgevuld. Aangegeven wordt de eerstvolgende onderhoudsbeurt.

• Like 1

Ha, dat weet ik nog niet....

De zomercheck kost 19,-.  Ze hebben een naafkap besteld en geplaatst ,die kost 7,50. De vloeistofbijvullingen zijn waarschijnlijk gratis, dat dacht de servicemanager tenminste. Ik heb er geen punt van gemaakt om zekerheid te krijgen, ik zie wel.  De rekening moet ik nog krijgen.

• Like 1

Volgende week hier eens op zomercheck, had een mail gekregen voor 39€ best wel duur vergeleken met Nederland.

On ‎11‎-‎7‎-‎2017 at 09:16, CaseyBasey said:

Ze checken bandenprofiel, slijtagepatroon, spanning. Remblokken/schijven, vloeistof, handrem. Ruitenwissers, sproeiervloeistof, afstelling. Schokdempers, lekkage, ashoezen, Stuurinrichting, hoezen. Oliepeil, koelvloeistof, V-riem/multiriem, uitlaatsysteem, steenslag ruit, smering portiersloten, verlichting, accutest, dynamische laadspanning, stekkerdoos trekhaak, werking aanjager, interieurverlichting, airconditioning, veiligheidsgordels, mattenset.

Vloeistoffen worden zo nodig bijgevuld. Aangegeven wordt de eerstvolgende onderhoudsbeurt.

Ik heb ook een zomercheck gepland. En ook maar een airco-beurt er bij, want de laatste daarvan is ook al weer 2 jaar geleden.

Voor dat bedrag heb je niet eens die multi functionele radio....
Zou haast zeggen dat het een win win situatie is voor je...8-)

• Like 1

Zo zomercheck afgewerkt en eens aan de PC gekoppeld voor te zien of er nergens storingen waren.

Álles ok geen vloeistoffen moeten bijvullen rekening 0€.

• Like 1

Nou.....dan ik ook maar.

Vandaag de zomercheck gedaan bij de Panda. Olie bijgevuld. Ruitenwisservloeistof bijgevuld. Bandjes een beetje opgepompt. Nu is ze klaar voor de zomervakantie. Lekker 3 weken voor de deur hier staan! 

En dan ook maar gelijk de deur uit met dat ding: https://www.autotrack.nl/tweedehands/fiat/panda/36156643

Wel geen radio bijgekregen maar ja ben beter dat ik deze hier koop dan maak ik nog winst.

Screenshot_20170719-113917.png

Edited by Snelle
  • Like 1