Recommended Posts

1 uur terug, Snelle zei:

Gelukkig gaat de vrouw mee om alles in goede banen te leiden, veel plezier daar.

Nee Nee , de vrouw heeft het gewonnen dus frankje mag blij zijn dat hij mee mag !
Tsja goedkoop verjaardags kado voor zijn vrouw dit jaar...
Zeker op die kerstmarkt

Ge moet zijn mannelijkheid nu niet afpakken hé het is Frank die beslist punt. 😚

• Like 1

Echt niet @Snelle
Dat joch dat heeft ook gewoon geheel niets te zeggen net als jij en ik en alle andere.

Dus ja we bennen gewoon eerlijk en misschien hard tegen hem... zeg maar op zijn Hollands.... ( volgens Goedele Liekens haar dochter )

Update: sinds dit weekend in december heb ik alleen nog maar Warsteiner in huis en geen ander merk. Zo’n VIP trip werkt dus wel. Wel wacht ik tot de Warsteiner in de aanbieding is en dat is best regelmatig. Een tientje voor een krat is nog goed te doen, vind ik. :bier:

www.biernet.nl is de site voor de liefhebber hier om op de hoogte te blijven van alle bier-aanbiedingen. 

Ik zie nu pas het verhaal van Warsteiner. 🙄 Op zich vind ik zo'n treintje altijd vervelend: je ziet uiteindelijk veel minder dan wanneer je lopend door een brouwerij gaat. In zo'n treintje heb je ook nog wel eens zo'n 'orkestband' met het verhaal terwijl je wordt rondgereden, dat is ook een reden dat ik de voorkeur geef aan een deskundige gids (en geen student die door de cursisten uitgelegd moet worden wat we te zien krijgen). Nu ben ik misschien ook wel verwend met brouwerijbezoeken: niet alleen heb ik al heel wat brouwerijen bezocht (ik schat 60-80), maar ook bij middelgrote brouwerijen als Lindeboom speciaal door de brouwmeester rondgeleid, en destijds bij Oranjeboom in Breda zelfs met een groepje van 7, rondgeleid door de directeur van Inbev-Nederland. Het meest bizarre dat ik ooit heb meegemaakt was bij Grolsch: ik was daar ooit op een excursie geweest, en 5 jaar later was ik daar opnieuw vanwege een lezing over hop. Werd ik herkend door de rondleider van Grolsch (die wekelijks tientallen rondleidingen deed), van 5 jaar daarvoor.

Persoonlijk ben ik geen fan van Duitse pilseners: pils wat bitterder is vind ik lekker, en minder bitter pils ook, maar de bitterheid van Duitse pilseners (en van o.a. Brand) bevalt mij niet. Dat is overigens smaakvoorkeur, en heeft niets met kwaliteit te maken.

Radlers vind ik verschrikkelijk: te veel limonade, te weinig bier.

• Like 1

Het gewone Warsteiner bier is voor mij ruim voldoende. Er zal zeker smaakvoller bier zijn en dat is er bij Warsteiner ook, dit is waarschijnlijk alleen in Duitsland beschikbaar heb ik gemerkt. Want daar gingen we een lokaal bierwinkeltje in met verschrikkelijk veel keuze. Hier in NL is de vraag lager dus loont het niet om het speciale Warsteiner hier ruimte in de schappen te reserveren?