Ga naar inhoud

Bier


Wasmachineman
 Delen

Aanbevolen berichten

Gerardus bier is een heerlijk biertje. Blond bier dus zeker in de lente en zomer veel verkocht. En je proeft het...dit is echt lekker.  Lekkerder dan gewoon het ordinaire bier zoals Warsteiner en vergelijkbare merken. 

De prijs is wel een stuk duurder want bij de LIDL betaal ik voor 6 flesjes Gerardus iets van € 4,00. En Warsteiner haal je voor € 8,00 / per krat. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja Frank, speciaal bier zijn speciale prijzen

Warsteiner is gewoon een glaasje duitse kattezeik

aangepast door EdK
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Wasmachineman said:

 Heerlijk biertje hoor. Drink er zo een paar weg als ik in de zon zit.

Ja dat kan !!
Zijn er ook die liters van die hollandse kattenzeik drinken en dat lekker vinden   ( heineken / amstel )

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef tien keer liever mn geld uit aan een speciaal biertje dan aan al dat pils. Mijn koelkast in de garage ligt vol bier, maar het enige gewone bier dat er tussen ligt is Hertog Jan (voor de gasten of de écht hete dagen). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gerardus, dat vind ik ook heel lekker. Verder Orval. Wieckse Witte. En kleine flesjes Hertog Jan.

Ik drink eigenlijk wel minder bier dan twee jaar terug. Neem je een jus dan zit er vitamine C in en een stapel suiker. Bij bier heb je vooral die stapel suiker. Koffie gaat ook suiker in bij mij, maar dan heb je tenminste nog caffeine. Alcohol bij bier doet ongeveer het omgekeerde van caffeine. Eigenlijk heeft bier alleen maar nadelen. Het voegt alleen maar quality aan je time toe als het mooi weer is en je helemaal niets te doen hebt of wilt doen. Maar met mooi weer is er vaak juist genoeg te doen. Ik heb sinds kort een 2e koelkast, en daar ligt ook echt wel wat in, maar de doorstroming is maar laag.

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

lachouffe.thumb.jpg.619e618f093fa4a767360c3f14f7b55e.jpg

 

Jongens dit is ook zooooo lekker...
En waren voorheen alleen in grote flessen te verkrijgen, maar tegenwoordig ook in kleine buikflesjes als sixpack..
En dan is een Leffe donker van de Tap ook een favoriet van me als ik in Belgie ben.

En een Leffe trippel voor als ik eens echt gek wil doen.

Maar favo blijft bij mij toch nog steeds de RC

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Skoody Boo Suiker in bier? :gestoord: Afhankelijk van de smaak van de brouwer en de kwaliteit van het brouwsel een beetje onvergistbare suikers die niet omgezet zijn in alcohol, of je moet het hebben over 'vrouwenbiertjes'  als rosé, perzikbier en dat soort 'ongein'. Een standaard pilsje bevat nauwelijks meer calorieën als dezelfde hoeveelheid bronwater.

@EdK De verschillende varianten van Chouffe (La Chouffe, McChouffe, N'iceChouffe en 6666 oftewel Chouffebok) zijn al in 33 cl Duvel flesjes te koop sinds Duvel-Moortgat de brouwerij heeft opgekocht. Overigens heb je tegenwoordig ook nog de variaties Houblon (vind ik niet zo geslaagd, is vooral meedoen met de mode van Amerikaanse hoppen) en Soleil (heb ik nog niet gezien of geproefd).

Anderhalve week terug even een tussenstop gemaakt bij de Lindeboom brouwerij in Neer, en wat biertjes meegenomen omdat het bij mij in de regio moeilijk verkrijgbaar is, en ze wat aparte bieren in het assortiment hebben (zoals bijvoorbeeld een Altbier)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles met mate Menno.

Overal waar te voor staat is niet goed.

Enne dat SPA blauw en Rood...... een belediging voor het perfecte drinkwater wat we in Nederland hebben....
Of gebruik je dit ook om je toilet door te spoelen dat Spa Rood en Blauw ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosinfield Ik moet eens kijken wat er niet klopt, maar frisdrank dat minder calorieën bevat dan (gewoon) bier, dat is echt niet correct. Opvallend bij de cijfers in je eerste linkje is ook dat Heineken meer calorieën zou bevatten dan Amstel, terwijl Amstel juist zoeter van smaak is, eigenlijk opvallend dat juist de pilseners met meer smaak/bite ook meer energie bevatten. Op het eerste gezicht lijkt het alsof wat donkerder mout automatisch meer energie betekent, maar bij Amstel en Heineken (van de reclame heerlijk helder H.) gaat dat dus niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur ago , Rosinfield said:

(vooral bij kinderen)

Tsja en die koters kun je het nog niet eens kwalijk nemen , want ze worden opgevoed door pa en ma.
Vloegel toen ik nog klein was in die vorige eeuw, toen werd er 1 fles frisdrank gehaald per week voor mij en ik mocht zelf bepalen hoe snel die op was.
Daarna was er thee of gemeente pils ( water )

Maar als ik bij neef van me zie hoeveel flessen fris er daar per week doorgaan.....
Ook op werk de jongere collega's die dagelijks meerdere blikjes fris meehebben voor tussendoor en bij het brood....
Dan is het niet zo gek dat ze diabetes problemen hebben..

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3-5-2017 at 19:46, Cordoba said:

@EdK De verschillende varianten van Chouffe (La Chouffe, McChouffe, N'iceChouffe en 6666 oftewel Chouffebok) zijn al in 33 cl Duvel flesjes te koop sinds Duvel-Moortgat de brouwerij heeft opgekocht. Overigens heb je tegenwoordig ook nog de variaties Houblon (vind ik niet zo geslaagd, is vooral meedoen met de mode van Amerikaanse hoppen) en Soleil (heb ik nog niet gezien of geproefd)

De Soleils staan hier in de koelkast. Dus als je er één wilt proeven... ;) 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe