Ga naar inhoud

Je nieuwe aankoop


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Ja heb de Hikvision deurbel al aangeschaft @VAG-man.
Ik krijg die voor inkoopsprijs bij me werkgever voor privé gebruik.
En ja dan is keuze snel gemaakt.
Maar toen liep ik tegen het probleem aan dat me deurstijl net even wat cm te kort komt.
Dus moet nu ff wat meten en gaan tekenen en hierna of 3D| laten printen door collega of in hout zelf maken.
Maar geen haast verder hoor, binnenkort nog een ruime week ATV uren opmaken voor ze vervallen en dan zal er ongetwijfeld wel even tijd zijn om één en ander te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Eigenwijs als ik ben, toch een jumpstarter aangeschaft afgelopen week. Door ervaringen van anderen én het kleine prijsverschil toch voor een Noco gegaan, dan weet ik zeker dat het apparaat kan leveren als dat nodig is:

IMG_20230114_151806_HDR.thumb.jpg.fbe8ea9feaee44579b115f9bfd7287a1.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kom je bij dit merk? Ik heb er nooit over gehoord. Ik heb sinds >25 jaar nog steeds dezelfde Einhell (metalen behuizing) accu-oplader en nooit de behoefte gehad aan een starthulp.

aangepast door VAG-man
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Soms zit fotografiegeluk in kleine dingen. Ik gebruik al heel lang twee dezelfde SD-kaartjes (de SanDisk Ultra SDHC 32GB. Toen ik nog vooral in JPEG fotografeerde ging dat prima, maar bij het fotograferen in RAW liep ik tegen bufferissues (en soms een volle kaart) aan. Nu toch maar nieuwe gekocht, dat is de SanDisk SDXC Extreme Pro 128GB geworden. Een wereld van verschil... van 48 MB/s lezen en 10 MB/s schrijven naar 200 MB/s lezen en 90 MB/s schrijven scheelt een slok op een borrel. En die 128 GB schiet ik niet zomaar vol 😉

Om het af te maken gelijk maar een mooie aluminium Sounix high speed cardreader erbij gedaan, bruikbaar op zowel PC als tablet/ telefoon (mits USB-c) en met USB 3.0 lekker snel. Combi gelijk even getest: ik kan nu veel meer foto's maken voordat mijn camerabuffer vol zit (tegen de 30 RAW-foto's), en het overzetten naar de PC gaat ook fluitend. 

Me happy 😉

906x1200.jpg

1121x1200.jpg

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om nog een connectie met Skoda te maken:

Ik heb een usb stick waar ik de sd kaart uit de fotocamera in kan doen, en de andere kant in de usb ingang van de auto.

Op het scherm van de Fabia kan ik dan foto's Bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee joh, verhaal word nog erger !!
Hij is gecharmeerd van de peus 308...........
Ja en zo erg dat hij het nog niet toegeeft maar het word zijn volgende bolide...

Eng he ?????  😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Privé begonnen met een 206XS , maar kon niet overweg met die stoelen en na meen 1 a 2 jaar ingeruild op de Fabia 1 combi......
en dat was een simply clever beslissing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel de periode dat ik de 206 had vond ik deze te klein en wilde dus over naar een SW uitvoering.
Maar de dealer toendertijd gaf zo'n belachlijk laag bedrag terug dat ik lachend de zaak ben uitgelopen.
Inwendig was ik pist off !
En meneer belde me een 3 uur later op en bood me 500 euro meer.....toen heb ik hem helemaal uitgelachen en gezegd dat ik geen zaken meer deed want ik was langs de skoda dealer geweest en naar de Fabia 1 combi gekeken en prijsopgave gehad ennnnnn 2500 meer terug dan hoogste bod peus.....

En tsja dat vond hij toch iet leuk en of we toch nog niet eens konden praten.....
Ja doeiiiii dat had je toendertijd meteen moeten doen en met een eerlijk bod komen.
Dus werd geen nieuwe Peus 206SW maar een Fab1 combi...
En ja de peus dealer was weer een klant kwijt......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-5-2023 om 19:46, Fabia123 zei:

Ik heb een usb stick waar ik de sd kaart uit de fotocamera in kan doen, en de andere kant in de usb ingang van de auto.

Da's toch gewoon een cardreader dan?

Op 2-5-2023 om 20:50, EdK zei:

Hij is gecharmeerd van de peus 308...........
Ja en zo erg dat hij het nog niet toegeeft maar het word zijn volgende bolide...

Ik kan me niet heugen dat ik dat überhaupt ontkend heb Ed 😄

Op 2-5-2023 om 21:29, EdK zei:

Privé begonnen met een 206XS...

Dat was, na een 106XS, mijn tweede privé-auto Ed. Heerlijk, met de 110PK 1.6 16v voor die tijd een rap wagentje!

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, MarcoO2 zei:

voor die tijd een rap wagentje!

Dat heeft me echt een setje banden gekost .... echte straatstenen trekker

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

M'n zoontje wordt morgen de blije eigenaar van mijn huidige Iphone SE 2022. Ik wil wél een nieuwe Iphone, géén megagroot toestel (want: zit de hele dag in mijn zak), en liefst geen € 1.500,00 ofzo kwijt zijn. Ergo: morgen komt mijn Iphone 13 mini binnen 😉


Iphone-13-mini-groen-3.thumb.jpg.c904e4c3e60d03adf817479973091996.jpg

aangepast door MarcoO2
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-8-2023 om 21:53, Cordoba zei:

@MarcoO2 Als die telefoon de hele dag niet uit je zak komt, kun je toch ook zonder? 😁

Ben je al zo oud dat je bellen via carkits en oortjes niet kent? 😉

Moet zeggen dat de 13mini me prima bevalt! Vooral de veel betere camera is fijn. 

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe