EdK

Je nieuwe aankoop

Recommended Posts

Zo, vermoeiende dag vandaag 😄 Samen met de vrouw een grote hoekbank, een hocker, een fauteuil, een eettafel en zes stoelen gekocht. Afzien! maar dan staat er straks na vele jaren (het nadeel van kwaliteit kopen, haha) wel weer iets moois. 

.....en weer een blije vrouw, ook niet onbelangrijk. 🙂    Op zich is het al mooi dat je deze ronde de nieuwe vloerbedekking en iets anders op de muren kon overslaan......  

Hier zei ik drie jaar geleden dat er een nieuwe keuken, een nieuwe vloer en dan ook maar meteen vloerverwarming moet. Dat zeg ik elk jaar weer, en het blijft telkens maar over drie jaar. 🙂 Ik zie zo op tegen de zooi die dat oplevert.....  Al kan je je ook nog 3 weken terugtrekken in een bungalow natuurlijk.....  

2 uren geleden, Skoody Boo zei:

Al kan je je ook nog 3 weken terugtrekken in een bungalow natuurlijk.....  

Ga je alles zelf plaatsen? Dan snap ik het wel van die 3 weken. Maar als je de keuken laat plaatsen en de vloerverwarming ook laat doen dan kan dit de helft sneller hoor. 

4 uren geleden, MarcoO2 zei:

Zo, vermoeiende dag vandaag 😄 Samen met de vrouw een grote hoekbank, een hocker, een fauteuil, een eettafel en zes stoelen gekocht. Afzien! maar dan staat er straks na vele jaren (het nadeel van kwaliteit kopen, haha) wel weer iets moois. 

#Goedbezig! Hou de economie maar lekker op gang. 🍻

2 uren geleden, Skoody Boo zei:

Al kan je je ook nog 3 weken terugtrekken in een bungalow natuurlijk.....  

Maaaaar ik bedenk me: dit is gewoon 3 weken vakantie voor jullie natuurlijk! 😇

• Like 1

Precies, ze mogen het best sneller doen, maar dat wil niet zeggen dat mijn vakantie dan korter moet 😉

• Like 1

Op 6-11-2020 om 18:16, Skoody Boo zei:

.....en weer een blije vrouw, ook niet onbelangrijk. 🙂    Op zich is het al mooi dat je deze ronde de nieuwe vloerbedekking en iets anders op de muren kon overslaan......  

Haha nee, die keuzes moeten nog 😄 er moet nog een nieuwe houten vloer komen en de muren en plafond moeten gestucd en gesausd worden.

• Like 1

O jee, nog erger. Wel die toestanden, en dan ook nog de verkeerde volgorde van meubels eerst..... 

• Haha 1

Ik word al moe als ik eraan denk maar het komt er zeker weer mooi uit te zien als ik het zo lees.

Gistermiddag een setje nieuwe wissers voor de Fabia gehaald: volgende week gaat ie voor zijn eerste APK, en als er dan ook maar een miniem streepje op de ruit achterblijft bij het wissen maken ze daar een afkeurpunt van. Volgens mij nog de fabriekswissers na 4 jaar/75.000 km, maar doordat ik altijd een waterafstotende laag op mijn ruiten heb, dus ze worden weinig gebruikt. De ellende is alleen dat je door het nieuwe kliksysteem niet zomaar een paar wissers ergens uit het schap kan pakken, en zelfs de achterwisser heeft een kliksysteem met afwijkende maten van de rechtervoorwisser, zodat het niet uitwisselbaar is. 😡

Door wat rond te bellen met verschillende automaterialenzaken in de buurt, uiteindelijk 45 euro afgetikt voor 3 wissers:

1183856093_IMG_20201114_132509(2).thumb.jpg.9f0421006a1388aeb662ddfc40799fa2.jpg

5 uren geleden, Cordoba zei:

en als er dan ook maar een miniem streepje op de ruit achterblijft bij het wissen maken ze daar een afkeurpunt van

Dat gaat net als met een barst in je raam in zoverre op dat het in je gezichtsveld is !
Als het in zichtsveld van de passagier naast je is dan heb jij echt geen afkeur hoor !