EdK

Je nieuwe aankoop

Recommended Posts

neuhhhh altijd al een watje geweest....
Dat melk in de koffie heb ik overgehouden door me moeder , kreeg ik die tiet steeds in me mond gedouwd ...
En die suiker komt door me pa, zodra ik begon te brullen sávonds en s'nachts dan kreeg ik altijd een vinger jenever met suiker....😎

• Like 1

En ik maar denken dat je hier je nieuwe spartbord ging laten zien.....

• Like 1

Laat je niet gek maken, @EdK! :ruimteschip:

Ik drink ook koffie met melk hoor. Neem melk altijd mee want je weet nooit wanneer ik in de buurt ben bij je... 😈

Nog maar een paar dagen in mijn bezit en gisteren al mogen gebruiken bij de Skoda, nageltje in midden van de band.

Handig ding ook voor de fietsen en dat voor maar 38€ moet ik niet meer met de grote compressor sleuren over mijn oprit.

HTB1HWzkVSzqK1RjSZFpq6ykSXXa1.jpg

HTB11yrfVOrpK1RjSZFhq6xSdXXa9.jpg

Tsja hou me hand altijd voor me kont en blaas dan lucht in de band....
NUL eurie  😂

En met dat die stikstof al vast netjes in de autobanden gaat kunnen weer net iets harder rijden. 🙂

2 uren geleden, EdK zei:

Tsja hou me hand altijd voor me kont en blaas dan lucht in de band....
NUL eurie  😂

En dan verschieten dat men maar 100km/h meer mag rijden.

5 uren geleden, Skoody Boo zei:

Een compressortje om autobanden op te pompen op USB--voeding? 

Juist met ingebouwde batterij denk dat het ongeveer een minuut of 5 duurde om van 0.9 naar 2.3bar te gaan.

O dat klinkt prima. Tja, ik doe het altijd bij het tankstation voor 50 cent.  Maar een tankstation heb je niet altijd bij je, en daar is dit dingie wel handig voor.  

Wat kostte dat als ik vragen mag?  

Tja.  Het is ben ik bang wel zo dat als je zoiets onderweg nodig is je heel vaak ook een en ander nodig hebt om die band weer goed te krijgen. En dan grijp je toch gewoon snel naar het reservewiel... die niet altijd fantastisch op spanning zal zijn, maar voldoende om het volgende tankstation te halen.  Of zie ik het nou verkeerd? 

Ik houd wel van gadgets en vin het eigenlijk wel een heel mooi dingetje. Waar koop je die, Snelle?

https://nl.aliexpress.com/item/4000291732431.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3f324c4dJ9k8al

Gebruik het toestel om regelmatig de bandenspanning van de auto en fietsen op spanning te houden.

Op een paar minutjes bent u de wagen rond men gaat vlug dit toestel gebruiken omdat het klein is en snel werkt.

Wat de levensduur betreft is nog af te wachten.

Meestal doe ik dit in het weekend en dan zijn het 14 bandjes op druk brengen.

Op YouTube zijn er genoeg filmpjes van terug te vinden.

Edited by Snelle

Ik gebruik al een jaar of 4 een pompje op de 12V aansluiting van de auto, en die pompt in 1-2 minuten zo'n superzachte band op druk, ding heeft ook functie van pechlamp/waarschuwingslamp, en koste iets van 45 euro, en afmetingen vergelijkbaar met een ouderwetse 1 DIN autoradio.

0623214_1.jpg

Edited by Cordoba
  • Like 1

Dus jij kunt gewoon thuis je banden controleren op spanning? En oppompen? Lekker! 

Ik heb wel een bandenspanningcontrole system in mijn auto maar oppompen moet bij het tankstation 1 km van huis. 

2 uren geleden, Snelle zei:

Voor het andere halve werk hebben sommige een duur toestel in huis..................................een vrouw.

Een beetje evrouwcipatie?