Ga naar inhoud

Scout RX1


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

De één zal het overbodige luxe noemen, de ander nutteloos, maar ik heb zo'n overbodig nutteloos ding nu thuis als niet tegensprekende slaaf aan het werk.

 

Had ze wel al eens zien staan en in verschillende prijsklassen maar op dat moment voor mij niet interessant genoeg.

Vandaag was ik even bij de mediamarkt te Hoorn voor een kabeltje en stond weer eens te kijken bij deze overbodige en nutteloze apparaten en men had wat aanbiedingen van IRobot

Een en ander is vergeleken met elkaar en zag opeens een Siemens staan met €50,00 terug van Siemens en het was het laatste showroom model van Mediamarkt.

één van de specs van de siemens was lithum batterijen die de Irobot niet heeft.

En daar ik laatste tijd steeds meer gereedschappen met litium batterijen heb en dit als een grote plus zie ben ik eens met de verkoper gaan praten.

Hadden geen nieuw in doos meer staan en dit was echt hun laatste exemplaar.

Ja prima maar showroommodel .... een ieder heeft er aan gezeten.... dus wat is me extra korting ??

Nee meneer dit is de prijs en u krijgt al €50,00 korting van Siemens.

Ja juist van Siemens, maar ik wil een korting van Media Markt , laatste exemplaar en showroommodel dus korting !!

En niet ? even goede vrienden maar dan gaat het niet door en swif ik wel door hoor.....

Affijn meneer media M wilde even overleggen en na terug komst had ik toch een €100,00 euro korting excl. die van Siemens dan nog uiteraard.

Maar dan moest ik wel meteen beslissen ....... wel pak maar in hoor met deze korting wil ik hem wel.

Maw ik heb nu een niet pratende / klagende / protesterende robot in huis rijden die de vloer schoonhoud.

En moet zeggen dat ze echt haar best doet hoor, na uit de doos gehaald te hebben moest ze eerst 2 uur aan het infuus liggen om op power te komen.

Gaf het met een nu nog aangenaam toontje aan dat ze vol was en aan de gang wilde.

Dus haar met de AB het commando gegeven om maar aan het werk te gaan.

En bewust her en der wat vuil neergelegd om te kijken of alles weg zou zijn als ze weer aan het infuus zou liggen.

En moet zeggen dat ik positief verrast ben over het schoonmaken wat hij doet.

Oke je zal eens in de zoveel tijd zelf met de stofzuiger nog de plinten moeten pakken en de haakse hoeken in de ruimte's.

Maar voor de rest veegt / zuigt hij de kamer gewoon netjes schoon.

 

Ben er best wel blij mee, want als ik zondags had gezogen dan kon het vaak dinsdag of woensdag alweer gebeuren.

Maar goed dan heb je vaak geen tijd of zin dus word het langzaam aan een bende aan t eind van de week.

Nu zo ingesteld dat zij s'middags rond de klok van 1 uur aan de arbeid gaat en als ik dus thuiskom een schone woonkamer / gang heb.

 

Maw de Siemens Scout RX1 is voor mij een genot ondanks dat zij overbodig en nutteloos is...

 

post-27-0-33978800-1446933584_thumb.jpg

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel @cordoba ik heb de gewone stofzuiger ook nog voor de niet parket / lamenaat kamers en die blijf ik gebruiken tot hij de geest heeft gegeven.

En vloegel zo'n kruimeldief gehad ( was toen een hype meen ik ) en vond het eigenlijk ondingen.
Batterijen die erin zaten was gewoon bagger, en hierdoor ben ik erg negatief over die dingen gaan denken.
En ja ik weet het, ook die hebben verbeterde techniek en batterijen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heeft het geen zin om dit aan te schaffen vrouw zou er toch met de traditionele stofzuiger achter lopen :)

Dat ding kan mogelijks niet overal aan maar denk wel dat het nuttig kan zijn In sommige gevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heeft het geen zin om dit aan te schaffen vrouw zou er toch met de traditionele stofzuiger achter lopen :)

 

Tsja oude stempel zoals we dat hier noemen......

Maar ondanks die oude stempel denk ik zomaar dat het erachteraan lopen sterk zal verminderen als ze ziet dat die robot truus het nog niet zo slecht doet......

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EdK Ik ben ook allerminst een fan van die kruimelzuigers: te weinig power, en vaak te snel de accu/batterijen leeg, maar alleen als aanvulling op de automatische stofzuigerpiloot, zou het naar mijn idee toch snel goed genoeg moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan zij ook de RC bezorgen op commando?

 

Ja dat kan die !! Zit alleen een "maar" aan, je mot zelf de RC er van te voren opzetten....


Voor onze inrichting niet de moeite waard,

 

Met een huishouden met nog kleine kinders en hun speeltjes, is het inderdaad niet de moeite, ben je meer bezig van te voren om de spullen op te ruimen.


maar alleen als aanvulling

 

zou kunnen, maar pak hier voor de gewone stofzuiger wel voor eens in de zoveel tijd.

En heb ook nog een swiffer staan dus kan ik ook daar nog voor gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe