Ga naar inhoud

Luuk


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

EdK, on 16 Sept 2014 - 22:12, said:

Wel als Skoody zijn ega dan jouwe mooier vind dan kunnen jullie nog eens partnerruil doen........

Hoe tevreden kan men worden...... 8-)

 

Nee, dan moeten er drie mensen het met een groene doen omdat die groen het mooist vinden terwijl Menno dan verlaagt en wel uit de bocht zal vliegen omdat zijn ega bij mij in de auto zit. Dat gaan we dus niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat laatste is zeker je eigen spreekwoord..

 

Maar ik heb geleerd dat taal leeft, dus vanwaar het probleem van kan naar pan de K en de P zitten ook zo dicht bij elkaar op een qwerty toetsenbord.....

 

 

En dat spreekwoord

wat Kan kan dat kan Kan alleen
wordt nog steeds gebruikt hoor ....... melkkan waterkan wimkan ehhhh die is dood
Link naar reactie
Delen op andere sites

Taal leeft, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat men naar willekeur van alles naar eigen believen kan aanpassen.  Op zich ook niet zo'n probleem en op zich erg grappig voor mensen die echt van taal houden zoals ik. Ik DWDD laten ze ook regelmatig mensen de revue passeren die dergelijke klok-klepel zegswijzen tot uitdrukking brengen. Altijd leuk.


Kan juweliers (waar de slogan van stamt) werd in 1987 overgenomen door Siebel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren merkte ik voor de tweede keer dat Luuk een slinger beweging maakt wanneer ik vol accellereer en maar 1 hand aan het stuur heb. Als ik het stuur met beide handen vast houdt, gaat het goed. Misschien heeft het ook te maken met de behoorlijke crosswind. Ben benieuwd of dit fenomeen ook in gunstige zin beïnvloed gaat worden door de verlaging

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rosinfield, on 26 Sept 2014 - 08:02, said:

Gisteren merkte ik voor de tweede keer dat Luuk een slinger beweging maakt wanneer ik vol accellereer en maar 1 hand aan het stuur heb. Als ik het stuur met beide handen vast houdt, gaat het goed. Misschien heeft het ook te maken met de behoorlijke crosswind. Ben benieuwd of dit fenomeen ook in gunstige zin beïnvloed gaat worden door de verlaging

 

In de specs staat ook: "met 1 hand het stuur vast houden is afdoende t/m 105 pk".....  Voor jou 2 handen aan het stuur dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe