Ga naar inhoud

Luuk


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Daarom is het ook zonde om ze zwart te spuiten als ze al zwart zijn.......

 

Kun je dan beter aan 16 inch zwarte LM velgen besteden......zou hem echt goed doen met die verlaging

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets zo veranderlijk als de mens. Toch Ed?

 

Tsja geheel met je eens Menno.

 

Alleen mbt mezelf en een DSG7 zal je tch moeten wachten in een volgend leven met me.... 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach als die velgen er toch maar lagen is die die ook mooi kwijt en gaan die stalen velgen weer met winterbanden erom verkocht worden aan een ander.

Ze verdienen ter aller tijden meer er aan dan wij vermoeden hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Detailer opmerking:

 

alle lak er nu vanaf gekrast ??

en je bent nu aan het zoeken naar een nieuwe kleur die er op gespoten moet worden ??

 

wasstraat klant opmerking:

 

En Luuk is er dus van opgeknapt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

??

Geen krassen want ruim een half jaar mee gewacht en zoals gezegd wasstraat met lappen en geen borstels. Ziet er weer gloednieuw uit. Voor zo lang het duurt natuurlijk. Ga het ook niet te vaak doen, denk dat eens in de twee maanden en tussendoor af en toe een was box

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat wist ik ook niet, maar dat wordt wel geadviseerd. Die verkoper beweerde dat en ik dacht eerlijk gezegd dat het wat overdreven was. Maar ben toen even gaan googelen en toen bleek het idd zo te zijn. Denk wel dat een half jaar misschien wat erg ruim is, maar better safe than sorry. En zo heb ik de was box ontdekt die me prima bevalt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Wat ook van invloed is is of alles goed is gebalanceerd en uitgelijnd. De eerste 30.000 is dat vaak nog pico bello. Ik zit in de 4e  30.000, en het is nu duidelijk minder. Uiteraard valt het altijd weer een beetje bij te klooien, maar ze weten bij mijn auto duidelijk het "zo goed als nieuw" niet meer te bereiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe