Ga naar inhoud

De politie is je beste vriend...


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

.... maar niet als ze in een file op de A15 bij je naar binnen komen rijden...  :angry:

 

Ik stond stil op de A15, achterin de file. De (politie)vrouw in de auto achter me had net een telefoontje gekregen over een buurvrouw die naar t ziekenhuis moest of zoiets en lette niet op... met als gevolg dat mijn auto wat korter is geworden. De achterklep was spontaan open gegaan, de binnendorpel is ruim 5 cm naar binnen gebogen. De klep zit nu dicht en kan ook niet meer open  :gestoord:

 

Zo maar weer even naar de schadehersteller...  ben benieuwd, van buiten zie je niet eens zo heel veel. Doordat de kunststof bumper terugveert, zie je niet wat eronder is gebeurd. 

 

Plaatje bij het praatje:

 

13213800673_4e8156559b_b.jpg
WP_000462 by marcoeoscanon, on Flickr
 
13213978744_0d6861012a_b.jpg
WP_000461 by marcoeoscanon, on Flickr
 
13213799953_02ed2d55eb_b.jpg
WP_000463 by marcoeoscanon, on Flickr

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, jammer ben je hem weer een paar dagen kwijt. Deze auto moet het toch kennen. Hier heb je toch al wat pech mee gehad. Kon wel een vloek op rusten.

Gelukkig hoop ik is het  alleen maar matriele schade en valt het lichamelijk wel mee.

Succes met de afhandeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waardeloos! Sterkte met eventueel nekletsel wat Kees ook zegt, pas op! Tintelende vingers?? Dat duidt op een mogelijke Whiplash! Mijn vrouw had dat ook jaren terug. Whiplash werd met de jaren minder qua klachten gelukkig en is nu verdwenen!

En al die papieren rompslomp weer met schadeformulieren, bah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel 3x is scheepsrecht dus hierna is het toch wel over ?

Enne agente zat te bellen ? Handsfree ?? of heeft haar collega haar een boete opgelegd van € 240,00 eurie.

 

En nu als ruilauto een Yeti mee ?

Maar zoals anderen zeggen, hoe het nekkie ( lichaam ) even de aankomende tijd in de gaten, want nu hoef je geen last te hebben maar morgen als je lichaam tot rust is gekomen kan het geheel anders zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zat wel keurig handsfree te bellen, maar was gewoon afgeleid.

Ik heb tot nu toe nergens last van, maar houd t wel in de gaten. Ik zag het niet aankomen en heb m'n spieren dus niet in een reflex gespannen, dat scheelt. Maar t was nog een beste klap!

Ik heb deze auto nu ruim twee jaar en heb nog nooit zoveel inbraak, ruitbreuk en aanrijdingen gehad... Maar desondanks geniet ik nog steeds van deze auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MarcoO2, on 17 Mar 2014 - 10:32, said:

Ze zat wel keurig handsfree te bellen, maar was gewoon afgeleid.

Tja... afgeleid... zo zie je maar. Het maakt niet uit of het handenvrij was of niet, je hersenen kunnen maar één ding tegelijk (zelfs die van een vrouw!).

 

Sterkte met je lijf en met de schadeafhandeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't zijn net mensen he, die agenten ;) 

 

Heb 'm net ingeleverd, kon 'm gelijk laten staan. Zijn een week bezig om 'm weer strak te krijgen. Onderhuids is er het nodig aan gort, ze hebben de kofferbak met een koevoet open gebroken...  :blink:

 

Heb een Ford Focus Wagon 1.0 Ecoboost meegekregen, prima auto, alleen dat motortje...  8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, net weer mijn eigen bolide opgehaald. Ziet er weer als vanouds uit!

 

Op zich was die Ford Focus prima, het comfort beviel me wel. Alleen de besturing is me véél te direct, waardoor een wat zenuwachtig weggedrag ontstaat. Ook dat motortje is m;n vriend niet geworden. Prima voor een kleine auto die de stad niet uitkomt, maar voor een grotere, zwaardere auto is het gewoon onderbemeten. Zeker op de snelweg is het echt zoeken naar een zuchtje meewind... wink2.gif

 

Nou ja, voorlopig maar weer genieten van mijn eigen auto - en hopen dat iedereen voorlopig dat "volg de Skodarijder"niet té letterlijk neemt... biggrin2.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maw ze hebben de achterzijde nu geheel vernieuwd en nu ga je dus voor een nieuwe voorzijde !!??

Maar geniet er nu wat langer van en dat het inderdaad 3x scheepsrecht was met deze

 

Maar tsja je eigen wagen rijd toch altijd het lekkerst, als ik nu in een Yeti van één van de leden zou stappen dan is het ook mijn wagen niet kwa rijden.

 

Vandaag wel ff proef gezeten in de Rapid Spaceback en moet zeggen dat ik er best lekker in zat en zou zo maar op een dag de vervanger kunnen worden.

Yeti new is ook mooie bak hoor , laten we dat voorop stellen maar wordt wel erg duur nu, ook de startwagen van een ruime 20 K

Dus je moet wel een erggggg mooie prijs voor de oude terug krijgen dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maw ze hebben de achterzijde nu geheel vernieuwd en nu ga je dus voor een nieuwe voorzijde !!??

Klopt, zowel de achterklep als de achterbumper is volledig nieuw. Da's dus de vierde keer dat er een nieuwe achterruit in deze auto is gezet...  :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja voorheen was het waarschijnlijk dat als zijn asbak vol was dat hij een nieuwe wagen nam

Maar ja een asbak in je wagen nemen is extra kosten tegenwoordig he....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe