Ga naar inhoud

enter-toets werkt niet


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Vraagje: hebben jullie ook problemen met het gebruik van de enter-toets? Bij andere fora en toepassingen heb ik geen problemen, maar op dit forum werkt (alleen) mijn enter-toets niet. Iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zowel in de snel reageren-modus als in de uitgebreide editor. Ik ga de tips van Ed even proberen - tot zo! ;)

edit: ik ben uitgelogd, internetgeschiedenis is verwijderd, weer ingelogd, en helaas: ik kan nog steeds niet enteren! Ik begrijp er niets van, in alle andere fora en toepassingen werkt het prima!

edit 2: vaag... in Firefox werkt het wel. Probleem lijkt 'm dus in IE10 te zitten...

edit 3: en hij doet het weer...

...toen ik wist dat het aan de IE10-update lag, was googelen een stuk makkelijk. Had direct de oplossing dankzij een behulpzame zuiderbuur (zie bijgevoegde pdf).

Bedankt, Microsoft! ;)

waarom de enter toets niet werkt op sommige sites ....webbrowsers.pdf

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah mooi dat er een tijdelijke oplossing is.

Al zou ik ten zeerste aanraden bij te houden voor welke websites je dat doet. Compatibilteitsmodus doet soms vreemde dingen en over 2 maanden ben je vergeten waar je het hebt aangezet ;)

Overigens ben ik wel benieuwd of de editor zelf hier ook nog een stem in heeft, dus of je bij een nieuwere versie (zonder patch van MS) wel kan enter-en

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hier ook. :( Na de update naar IE10, werkt de [Enter] toets niet meer in ALLEEN dit forum...

En die optie van de document settings veranderen is geen persistent optie. M.a.w. iedere browser sessie moet je die herhalen.

Wellicht tijd voor een update van deze forum software?

BTW: al dan niet compatibility mode aan/uitzetten, maakt niet uit het voor het [Enter] toets probleem

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb PC-fre@k een pb gestuurd met de link naar het [Enter] probleem en de mogelijke oplossing. Het begint nou wel erg irritant te worden, al dat achter elkaar aan typen, zonder dat [Enter] werkt... Maar ik zie dat onze beheerder (volgens mij is hij diegene die updates doorvoert, toch?) het pb-tje nog niet gelezen heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar jij werkt niet met IE10 Ed, dus da's logisch. Ronald is er overigens achter de schermen al lang mee bezig en zal ongetwijfeld jouw input meenemen, Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe