Ga naar inhoud

Actieprijs voor forumleden: Fabia RS 1.4 TSI 7-DSG !


Hegeman Groep
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Graag brengen wij u onze nieuwe Skoda Fabia RS onder de aandacht. Deze auto hebben wij scherp in de markt gezet. Als deelnemer aan dit forum ontvangt u als 'extratje' bij aankoop van deze auto een set winterbanden* cadeau.

Skoda Fabia RS 1.4 TSI 7-DSG (automaat). Kleur wit met zwart dak.

Deze auto is zeer compleet uitgevoerd met alle denkbare opties zoals : getint glas, DSG automaat, led verlichting, 17" lichtmetalen velgen, sport onderstel, climatronic, enz.

Wij bieden u deze auto aan voor de rijklaarprijs van 24.950 euro (normale prijs is 27.300 euro)

Deze auto staat gepresenteerd in de showroom van Hegeman Skoda Nijmegen (Nieuwe Dukenburgseweg 13). Mocht u vragen hebben over deze auto of een proefrit willen maken dan kunt u hiervoor contact opnemen met onze verkoopadviseurs Leo Jansen of Berry Wiersma. Tel. 024-3817102 of per e-mail naar l.jansen@hegeman-groep.nl .

Op onze website www.hegeman-groep.nl treft u meer informatie over deze auto aan. Of bekijk direct de link : http://www.hegeman-g...vPageType=nieuw

(* complete set incl. velgen)

post-1561-0-46407100-1345115172_thumb.jp

post-1561-0-59354900-1345115445_thumb.jp

post-1561-0-14224900-1345115459_thumb.jp

post-1561-0-24013700-1345115490_thumb.jp

post-1561-0-15710200-1345115503_thumb.jp

aangepast door Hegeman Groep
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo speciale actieprijs voor forumleden? Hij staat gewoon voor 24.995 op jullie site?

http://www.hegeman-groep.nl/349906.html?cavTab=list&cavMerk=Skoda&cavPageType=nieuw

ik zou als ik een fabia vrs wilde ook even naar onderstaande gaan kijken:

http://voorraad.skoda.nl/Fabia/643168?dealerid=&searchParams=dealerId%3D0%26page%3D1%26carModelGroups%3DFabia%26selectedPriceRange%3D13000%26selectedPriceRange%3D28750%26selectedMotoren%3D1.4+TSI+132kW%26selectedCo2Range%3D119%26selectedCo2Range%3D148

Die heeft ook nog parkeersensoren, amundsen, mdi, elektrische ramen achter en metallic lak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja anders komt er nog een €1200,00 eurie bij voor een winterbandset

En die heb je er nu gratissss bij !

Maar ja ik heb al een mooie Yeti en om die nu in te gaan ruilen vor een fabje rs ............................ nee dat gaat me te ver

Maar wie weet komt er nog eens een mooie Yeti RS aanbieding ......... you never know

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt wel dat je in feite voor 1200 euro winterbanden krijgt. Ik had als snelle lezer de kop gelezen de prijs in de advertentie gelezen en toen eens gekeken op de verschillende sites. Op basis daarvan had ik mijn conclusie getrokken en m'n reactie gepost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja snelle media is een mooi iets maar de conclusies en beoordelingen worden hierdoor ook vaak te snel genomen

En nu overkwam het bakkertje, morgen mezelf en volgende week een ander hier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bakkertje, uiteraard kunnen wij alleen 'reclame' toelaten die ook daadwerkelijk meerwaarde heeft voor ons forum. In tegenstelling tot andere fora.... Dus, die kleine letters hebben wij voor je ingedekt ;)

Mooie wagen, gelukkig maar dat ik al een mooie Fabia heb staan anders zou het me weer een flinke zak duiten kosten.

En misschien een tip voor wie nog geen lid is en deze aanbieding via Google tegenkomt, je moet dus daadwerkelijk lid zijn om de extra winterbanden set te krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt wel dat je in feite voor 1200 euro winterbanden krijgt. Ik had als snelle lezer de kop gelezen de prijs in de advertentie gelezen en toen eens gekeken op de verschillende sites. Op basis daarvan had ik mijn conclusie getrokken en m'n reactie gepost.

staat niks over een complete set maar alleen winterbanden!!! en dat kost lang geen 1200. setje banden zal van een goed merk zon 4 a 500 kosten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antera ik ben er mbt de 1200 eurie vanuit gegaan dat toen ik me Yeti ging aanschaffen bij de dealer het over

winterbanden met stalenvelg kwam ( conti banden) en dit bij de dealer voor 1200 de deur uitging

En met het B merk van Skoda werd het net geen 1000 eurie

Dus die 1200 mag je dan volgens mij aanhouden in het verhaal van Hegeman

en dat ze ergens anders voor veel goedkoper verkrijgbaar is dat is duidelijk

Had uiteindelijk de set conti met stalen velgen voor stukken minder ( enkele honderden eurie ) dan van de dealer

lang leve internet zeg ik wel eens !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe