Ga naar inhoud

Levertijd


netsa01
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag contact gehad met de dealer over de week van aflevering. Viel vies tegen. In plaats van week 27 wordt het nu week 32. Betekend dus een levertijd van ruim 4 maanden :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

De levertijden wisselen schijnbaar nogal (met DSG). Als het een spoed levering is (schijnbaar kan dat ook) kan het in 1 maand. Is bij mijn broer het geval, is de eerste keer (ook 4 maanden levertijd!!) een verkeerde wagen besteld/geleverd.

Volgens mij krijgt hij hem volgende week (zal hem dan porren hier ook lid te worden ;) )

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Inmiddels lijkt het zo dat de wagen van mijn broer helemaal niet met spoed is besteld. Ze hebben bij de dealer in Amsterdam gewoon de verkeerde wagen besteld, dus opzettelijk per ongeluk, niks de schuld van PON.... De wagen die hij nu krijgt kan nooit zo snel komen zou je denken. Ze hadden schijnbaar al een auto in bestelling staan die ze nu voor hem gebruiken. Vraag is of die als voorraad/vooruitblik besteld was of er nu iemand anders weer uitstel krijgt.

Morgen zou het zover moeten zijn. Zondag komt hij langs dus dan kan ik de wagen eens bekijken (en controleren of alles klopt..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft nog eens een 1.2 TSI DSG ook nog... Hij schijnt al bijna 2 weken bij de dealer te staan, maar de kentekens zijn op? Dus moet de auto terug naar PON om daar een kenteken te krijgen (die hebben nog wel een stapeltje) echt ongelooflijk :s Drukte bij RDW schijnt het echte probleem te zijn.

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen zou het zover moeten zijn. Zondag komt hij langs dus dan kan ik de wagen eens bekijken (en controleren of alles klopt..)

En maandag is hij lid van het enige echte skodaforum.EU

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Gisteren bericht van de dealer gehad, a.s. vrijdagmiddag is het zover! Dan kan ik, toch nog iets eerder dan gedacht, mijn octavia gaan ophalen.

aangepast door netsa01
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe