Ga naar inhoud

Yes ik heb hem


Steven
 Delen

Aanbevolen berichten

Daarnet ff bij de garage binnengesprongen, alles voor de levering bij de firma ging mislopen en ging nog 2 weken langer moeten wachten.

Vlug een paar telefoontjes met chef van mijn fleetmanager, voorlopige wagen achtergelaten en de O2 meegekregen.

Ben nu veel te laat in de avondschool toegekomen, maar dat kan mij niks schelen ik heb eindelijk mijn nieuwe Octavia.

Zal veel rijden worden dit weekend denk ik en vooral ontdekken, eerste indruk is super allesinds veel confortabler dan de pug. :D

aangepast door Steven
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wagen heeft bijna een maand in Genk vastgestaan om een onbekende reden, aflevering moet in principe bij het hoofdkantoor van onze firma gebeuren (administratie en afgifte vorige wagen) al dit samen met een fleetmanager die enkel beweegt als je hem een paar stampen geeft had voor nog 2 weken vertraging kunnen zorgen. Dus probleem zit vooral bij ons in de firma en niet zozeer bij de invoerder/garage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het afhalen direct gaan voltanken, moet wel nog wachten op de tankpas van de firma, zal het voorlopig met onkosten moeten doen. Had ook niet echt veel keuze, denk niet dat ik veel verder als het tankstation zou geraakt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Steven,

Veel rijplezier met je nieuwe companycar

Heb zelf méér dan 20 jaar met company-cars gehad dus kan er van meespreken

Véél Passat's versleten en Astra's en de laatste waren Ford Focus Clipper's

Doch de beste waren de Passat's

Nu privé heb ik me een New Octavia combi aangeschaft (Passat véél te duur) na 4 privé met een Opel Meriva te hebben gereden

Succes en veel veilige km

SkodaFrank

Lint,Antwerpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er ook al een deel versleten, en dit is op 1 na de beste tot nu toe en als ik rekening hou met de huidige regeling van persoonlijke bijdrage is dit zelfs de beste ;)

Ben nog alles aan het ontdekken maar heb nog niet veel tijd gehad om te prutsen.

Er zijn een aantal dingen die ik zeker nog zou willen activeren, 1 waarvan ik denk dat het mischien via de maxidot moet kunnen, maar heb het nog niet kunnen vinden en dat is selective locking, waarbij bij de eerste druk op de afstandsbediening enkel de deur van de chaufeur opent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En gevonden, en ingesteld, ik had de keuze alles openen, enkel de kant van de chaufeur of enkel de deur van de chaufeur.

Het laatste is nu ingesteld bij mij. Maar dammnn daar zitten veel instellingen in die maxidot, zal mij eens in de wagen moeten zetten met de handleiding in de hand denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste dagen geveld door de griep heeft de wagen dus stilgestaan. Laatste weekend toch wel al wat gereden en de eerste 500km staan op de teller, alles blijft zo goed bevallen als de eerste minuten. Feit dat de sleutels de instellingen onthouden misschien nog het beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe