Ga naar inhoud

de langwerpige rode reflectors op de achterbumper van de octavia 2 facelift


SuperBartje
 Delen

Aanbevolen berichten

De langwerpige rode reflectors op de achterbumper van de octavia 2 facelift

Die wil ik dus ook graag, op mijn octavia 2 (pre-facelift)

Is er iemand die hiervan met een papiertje en een potlood een omtreklijntje hiervan wil overtrekken met maten erbij en de positie ervan op de bumper wil uitmeten en noteren en hier weer wil posten (pdfje toevoegen) ? Hoeft maar 1 x want ze zijn toch het spiegelbeeld van elkaar.

Ik heb al rood reflecterend folie: met bovenstaand kan ik het netjes uitsnijden en opplakken (net echt)

Eventueel als er meer belangstelling is (en als ik een goede maat tekening heb) kan ik het ook officieel met een snij-plotter laten uitsnijden en er meer laten maken. Met echte reflecterende avery folie - buitenkwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er iemand die hiervan met een papiertje en een potlood een omtreklijntje hiervan wil overtrekken met maten erbij en de positie ervan op de bumper wil uitmeten en noteren en hier weer wil posten (pdfje toevoegen) ? Hoeft maar 1 x want ze zijn toch het spiegelbeeld van elkaar.

Hoi, ik heb wel een FL O2 met deze reflectoren. Alleen ben ik totaal a-technisch als het gaat om meten, pdf's maken en noteren!

We kunnen het ook op de M&G doen of je kunt in een Skoda showroom gaan kijken of daar even opmeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scout, bedankt voor je vriendelijke aanbod maar da's echt niet nodig:

Ik loop binnenkort wel even langs de dealer hier 2 km verderop met een digitale camera en een rolmaat.

Dan lukt het me vast wel ze na te maken - even een contourtekening in Autocad maken, spiegelen, afdrukken, opplakken op het folie en met een scherm mes uitsnijden.

(edit) ... en toen las ik het antwoord van Active +.

Graag ! heeft geen haast, take your time.

aangepast door SuperBartje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, we hebben het erover gehad en kijken het voorlopig gewoon even aan. Komt vermoedelijk door andere software die de naam direct boven de avatar zet, als je dat gewend bent is de verwarring snel te gemaakt.

Ben benieuwd waar Ronald uiteindelijk op uitkomt. Hoewel ik eerdere commentaar had op de reflectoren begin ik ze langzaamaan te waarderen. En met die reflectietape kan je dus allerlei reflectoren maken. Zoals bij de deuren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wasmachineman en Ronald, mijn excuses voor de onjuiste aanhef.

ik zit blijkbaar nog teveel in de modus die ik van andere fora gewend ben.

En sommige mensen hebben nu eenmaal aan ons merk gerelateerde namen: (vb. superbartje) misschien dat ik het daarom klakkeloos overnam.

En met het beeldschermformaat dat ik heb, als ik reageer op het laatste bericht en ik het invoer-deel van het scherm voor mijn reactie volledig in beeld heb, raad maar eens wat er dan bovenaan net NIET zichtbaar is... (juist, de naam van de afzender van het bericht)

PC-freak: inderdaad, bij mijn vorige (zwarte) auto ontbraken de lampjes in de deur en had ik ook met reflectiefolie een alternatief gemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe