Ga naar inhoud

draadloze verbinding voor TV-signaal


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

NEE!!!!! Ik kom nu nét uit de kruipruimte, de kabels liggen en ik ga ze nu alleen nog afmonteren. Heb tegen mijn vrouw gezegd dat ze NU haar knopen moest tellen en aangeven waar zeker-te-weten de TV-kast moest komen. Die op z'n plek gezet en midden onder die kast, 25 cm uit de muur, een mooi gat geboord. De kabels komen nu dus gewoon uit de grond, lopen via een kabelgootje naar de plint en naar de WCD. Niet de meest chique oplossing, maar wel eentje die werkt...

... en mocht mijn vrouw tóch de kast op een andere plek willen, wel, dan hebben we gelijk een mooie reden om een nieuwe houten vloer te laten leggen! :D

Zo maar eens knutselen met het afmonteren van de telefoon-; UTP-; en COAX-kabel, zowel ind e WCD als in de meterkast, en dan kunnen de stekkers in mijn nieuwe TV! Dus met een beetje mazzel kan ik vanavond op mijn TV het forum bezoeken (als ik ook de WiFi direct werkend krijg tenminste) ;)

(niet meer kunnen schuiven kan ook een voordeel zijn)

En hierin lag dus achteraf bezien de oplossing ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tenzij de vrouw eigenlijk al een andere vloer wilde natuurlijk en zich niet in de kaarten heeft laten kijken heb je goed onderhandeld Marco.

Maar in het licht van ooooooit een nieuwe vloer is het nadeel van deze oplossing te verwaarlozen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hhaha, ik ben eerder degene die een nieuwe vloer wil, dus ik klaag nu niet ;)

Inmiddels is ook de installatie gelukt, zowel de telefoon;- en utp als de coaxkabel doen hun werk. Me happy! Nu ff lekker de tv gaan aansluiten en eens kijken hoe dat er dan uitziet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die komt vandaag niet meer van die bank af !

Of ze moeten ze columbus uit zijn wagen jatten op klaarlichte dag , dan wil hij er misschien nog vanaf komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

die ondertoom hoorde je goed :D

Alles zit nu netjes weggewerkt en doet prima wat het doen moet. TV is ook top! Ga nu dus lekker met m'n vrouw samen op de bank een filmpje kijken! Lekker met een chipje en een kabouterbiertje (La Choufe), dus dat komt goed! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja en dan komen ze er beide vanavond achter dat die bank toch niet helemaal lekker zit voor zo'n lange film

Dus word binnenkort nog een andere bank

Maar ja dan moet de inrichting er weer aan geloven

Dus veranderen en dus het media hoekje moet toch ............

Wel nieuwe vloer dus er nog ff voor de bevalling in :dopey_h4h:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe