Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Vreemd want zo ervaar ik het zeker niet, Maar de kreet van de regensensor snap ik even niet in je verhaal omdat elke Yeti die heeft, Alleen bij de één is hij standaard geactiveerd en bij ander niet , heeft met uitvoering te maken, Maar wat is de hoogte van de bovenkant spiegelvoet tot aan de hemel ? Want als je die opgeeft hier en er zijn een aantal Yeti rijders die dit ook opgeven dan kun je bepalen of de fabriek hem verkeerd heeft geplaatst, En is dit het geval dan heeft de dealer wat op te knappen !
  2. wel eens van een spuitbusje zwarte verf gehoord ?? En dan de sneldrogende ! En ja kopervet tussen het velgvlak wat tegen het ijzer contact maakt ( vlakke vlak met de boutgaten ) Want ik zag het met mijn bandenwissel voor de winter al dat het daar begon met corroderen ( ijzer / alu verdraagd mekaar niet ( en geeft een reactie ) en heb van de week dat ik de LM velgen er weer onder zette meteen een dun laagje van dit kopervet op dit vlak gesmeerd. Voordelen ervan zijn dat het corroderen wordt tegen gegaan omdat koper die reactie tegengaat en als je een bandenwissel moet doen dat je niet tegen je band staat te trappen om het los te krijgen ( had ik in noorwegen met me RR en klapband ) En op foto kreeg ik indruk dat je hem er los omgelegd had , maar hij zat er dus al netjes omheen e gebalanceerd en al dus !
  3. Hobbel overtuig je niet met een gevoel !! Hobbel overtuig je pas met cijfers en uitspraken en gevoel is hierin een bijzaak
  4. Pim bestel hem maar vast voor menno samen met die CC Hij is er bijna zo aan de reactie te merken !!! :doraemon_h4h: :doraemon_h4h:
  5. 10% provisie zie ik wel verschijnen :dopey_h4h:
  6. Voor al die Yeti rijders die het zat zijn om telkens maar weer naar die dealer te rijden voor een nieuw logo omdat die op de wagen alweer is verweerd heeft Superskoda nu een optie waarmee jezelfs in het donker mee gaat opvallen. http://www.superskod...-Black-V3-WHITE Tsja Witte Yeti (rijders) eigenlijk kunnen jullie er niet meer omheen !? Het logo bij daglicht Maar zo ziet het er bij nacht uit
  7. Ja zijn mooie velgjes Ronald en gaan je een boel werk opleveren met elke keer weer schoonmaken Maar wie mooi wil wezen moet pijn lijden zeggen ze wel eens. :dopey_h4h: Maar toch even twee dingen. Smeer je wel tussen het contactvlak van ijzer en het aluminium van de velg een laagje kopervet ( je moet toch nog naar brezan) en ga je je remklauwen cq trommelremmen ook nog een kleurtje geven ? want met die open spaken ga je die onbehandelde dingen uiteraard wel zien, en als er dan zo'n roestklomp achter een mooie velg zit............ blehhhhhh Maar goed nu dus eerst het rubber om het aluminium laten leggen en uit laten balanceren en laten vullen met helium
  8. volgens mij was ze nog zwaar onder invloed van de slaap waar ze roekeloos uitgehaald was !
  9. Maw Frank, jij hebt het geleerd van je buurman die zich spontaan aanbood ? :doraemon_h4h: Gek he maar heb wel vertrouwen erin dat het met Marco hierin wel goed komt ! En zoniet dan leert hij snel als hij de luier staat te verschonen en nog ff gauw onder gepiest wordt door die kleine dondersteen !
  10. klinkt als : ik kom wat te kort ! :doraemon_h4h:
  11. Marco we kunnen hier heel lang over discuseren, ik weet dat het bij wet allemaal klopt en dat de vrouw mag bloeden. ( dubbel bloeden ) En dat de uiteindelijke dader er lachend vanaf komt , en weer een delict op zijn lijst erbij krijgt en er nog een 20 kan begaan voor hij uiteindelijk eens een straf kan uitzitten of een taakstraf van een lachertje mag uitvoeren. maar zoals gezegd gevoelsmatig klopt het niet, en ja ik weet dat gevoelsmatig en de wet twee verschillende dingen zijn. Maar dan wordt het tijd dat de wetsdienaars in deze de teugels maar eens wat strakker moeten aantrekken en dat in dit geval de brandstofdief eens wat vlugger aangepakt moet worden Want het voor eigen rechter spelen is inderdaad geen goed iets, maar komt volgens mij wel ergens uit voort !? En laat men daar de vinger eens op leggen ( als dat al niet is gebeurt ) en er nu ook eens echt iets aan gaan doen Anders kun je de klok er op gelijk gaan stellen dat het eigen rechter spelen steeds meer zal gaan gebeuren.
  12. net of je geen eigen mening meer hebt menno ?? Murw geslagen ?
  13. Wel marco, we kunnen zeggen dat het geval appart is en niet meer te helpen is hierin ! :dopey_h4h:
  14. Tsja het zou zo moeten wezen, maar ook hier krijg je met een boel dingen wel eens je twijfels over !
  15. Ik begrijp ook jou verhaal goed en ik kan er ook geheel in meegaan. Punt bij mij is en blijft dat de in dit geval brandstofdief weet dat hij gesnapt kan worden. En hij weet dat hij een risico neemt om met iets te beginnen. En dat hij dus ook een been kan breken of tegen een wapen kan aanlopen. Maw hij neemt risico´s ten aanzien van zijn daad ! Als hij normaal denkend was geweest dan had hij de keuze gemaakt om gewoon voor die brandstof te gaan betalen (werken) en was er geen verder gevolg geweest. Maar hij heeft deze afwegingen niet genomen en gekozen om een delict te gaan plegen. Wel sorry met aller respect maar dan moet je ook voor gevolgen opdraaien in deze , en dat kan wezen dat je opgepakt wordt en gevangenisstraf krijgt, of dat je tegen een wagen oploopt met de verdere gevolgen. En laten we even eerlijk wezen, als jij meerdere malen door de wetsdienaars een opmerking krijgt bij aangifte, we kunnen er niets aan doen ! Dit zijn naar mijn mening toch ook geen opmerkingen die wetsdienaar waardig zijn ? maw als we dan toch bezig zijn, kun je dan als je in de schoenen staat van die vrouw die wetsdienaars ook niet verantwoordelijk stellen voor wat er gebeurd is ? Want zij hebben hun huiswerk ook niet gedaan tov wat er van hun verwacht wordt !? Het komt er uiteindelijk op neer dat doordat blijkbaar het één en ander is verslonsd en er dus niet meer wordt opgetreden zoals er eigenlijk opgetreden zou moeten worden, de dader in kwestie straks nog een schade vergoeding kan eisen van de vrouw en zij dus nog eens dubbel getroffen wordt. En dit klinkt mischien absurd , maar ik zie het hier straks nog geheel op uit lopen in de toekomst. En wettelijk zal mischien alles wel kloppen zoals jij aangeeft, maar gevoelsmatig en normaal denkend klopt er geen donder meer van. Want zoals gezegd de uiteindelijke veroorzaker van alles is diegene die ermee begonnen is , en dat is in mijn ogen in dit geval dan de brandstofdief ! Was die niet begonnen met die kronkel in zijn hersens, dan was het vervolg verhaal er ook niet geweest en had die wetsdiender gewoon nog naast die koffiiepot gestaan.
  16. laat die nou zitten aub Als je ze weghaald niet kwaad worden als ik dan vraag of het een fabia is hoor !!
  17. Even vooropgesteld dat ik een Yeti heb en je niets aan mijn logfile in deze hebt Maar is het niet beter en makkelijker voor een rostech als ze meerdere files van jou doorgestuurd krijgen ? Jij bent geregistreerd bij hun als een probleem ( niet persoonlijk ) en als je hun in deze dan helpt met meerdere files van andere en dit aangeeft blijven ze het daar zien als één probleem en niet als meerdere problemen die dan ook nog eens door meerdere personen opgepakt worden en met weer een kans dat men langs mekaar heenwerkt omdat men van mekaar niet weet wat men aan het doen is !?
  18. Tsja goed boek ??? Zelfs daar begin ik nu mijn twijfels over te krijgen ! En volgende vraag die bij me opkomt is , als we hem een playboy zouden geven Valt hij dan ter plekken in slaap :zzsoft: of wordt hij giga hyper ?
  19. Even in je achterhoofd houdend dat ik niet goedkeur dat eigen rechter spelen geaccepteerd moet worden. Maar als jij meerdere malen bestolen bent, en er zijn mensen aangenomen betaald uit belastinggeld die met blauwe petten oplopen je met een strak smoelwerk zeggen, sorry maar we kunnen er niets tegen doen !! En dat je dan in deze situatie komt dat je ze op een heterdaad betrapt, dan kan ik me goed voorstellen dat je die etters van de maatschappij wil pakken. En ja het loopt dan erg lulig af voor zo'n ettertje En tsja ik denk dat die vrouw dit ook niet wil en voorzien had ! En vervolgens wordt het slachtoffer een dader ! Mar telkens wordt dan één ding blijkbaar uit het oog gezien, die dader ( brandstofdief ) is en blijft de aanstichter van het gehele gebeuren ! Als hij nou eens niet die diefstal had gedaan, dan had die vrouw die morgen op een schappelijke tijd wakker geworden en aan haar werk kunnen gaan. Maar door zo'n ettertje wordt die vrouw plotseling uit haar nachtrust gehaald en probeerd zo'n gassie te pakken te krijgen. Dat die lummel dan ook nog eens voor haar wagen springt is dan ook nog eens haar schuld ? Nee het is en blijft krom ondanks de afloop ! dat ettertje had gewoon in zijn nest moeten blijven en dan was dit alles niet gebeurd, en hier heeft hij niet voor gekozen en dan weet je dat er risico's aan verbonden zijn En tsja die heren met die blauwe petten.............. die moeten ook eens een gedragsverandering krijgen met hun standaard antwoordt sorry we kunnen er niets tegen doen. Maar nu wel die arme vrouw aanpakken !!??
  20. Heren lopen jullie niet een paar maanden tot jaren vooruit ? Moet hij niet eerst weten wat voor luiers hij nodig heeft Welke melk het marcotje moet hebben ? Of het flessenmelk of marcomelk moet worden ? En dat de luiers niet vol zitten met harde keutels maar dat het mosterdpoep is die niet naar mosterd ruikt ?
  21. heellllllllll bijdehand hoor !!!
  22. Vreemd he dat sommige mensen voor Skoda gaan ?? Zo'n oostblokwagen ! Moet je toch echt simply and clever zijn ! Gefeliciteerd en wanneer rij je er ook echt in ? Of staat hij al voor de deur ?
  23. je denkt de laatste tijd wel veel, als het over tuning gaat ?? Ben je er toch niet meer zeker van ?
  24. ach de admins hebben nog andere manieren om iemand te benaderen hoor ! :dopey_h4h:
  25. Allereerst welkom hier En Skoda motoren zijn gewoon simply clever , tsja dat heeft een Seat er toch niet inzitten :dopey_h4h:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe